De RVC wist het misschien wel, maar maakt er pas een probleem van nu het uitlekt vanwege een snuggere journalist en een niet zo snugger antwoord van Kroes.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ze wisten het al voor zijn aanstelling
waarom wachten totdat hij aangesteld is
het is gewoon een vies intern spelletje
Ja geweldig. In het aller gunstige geval dat alles binnen paar jaar weer lekker gaat. Ga je van 10 naar 15 euro of zo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Mooi moment om in te stappen, slechter kon het amper
Oja, bij welke andere aandelen haal je een rendement van >50%?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja geweldig. In het aller gunstige geval dat alles binnen paar jaar weer lekker gaat. Ga je van 10 naar 15 euro of zo.
Stop dat zelfde geld in andere aandelen en in die zelfde tijd verdien je een stuk meer
Die zijn er allang hoor…quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:08 schreef AmenhotepIV het volgende:
Het is nu nog wachten op berichten over Russische geldschieters en/of Chinese goksyndicaten.
Dat is voor een gedeelte pure wanhoop. Maar toch zou ik Kroes het wel een paar jaar willen zien doen. Wat Overmars gedaan heeft is nog op een heel ander niveau krankzinnig maar een effectieve technisch directeur was hij wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je als fan iemand die basiscomplianceregels niet snapt als algemeen directeur willen?
Ik vertrouw die vent ook voor geen meterquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Van Praag is vrij duidelijk.Exit Alex.
3% van z'n vermogenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
42,500 aandelen, dat is echt een idioot hoog bedrag ook. 425000 euro.
Vertel me dat je niets van aandelen snapt zonder het me te zeggen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja geweldig. In het aller gunstige geval dat alles binnen paar jaar weer lekker gaat. Ga je van 10 naar 15 euro of zo.
Stop dat zelfde geld in andere aandelen en in die zelfde tijd verdien je een stuk meer
Ik ook niet, maar de club gaat wel compleet kapot zo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vertrouw die vent ook voor geen meter
https://www.quotenet.nl/s(...)-baas-alex-kroes-az/quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waar haal je die 3 procent vandaan?
Surequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vertel me dat je niets van aandelen snapt zonder het me te zeggen.
Gewoon een soort Bernard Junior dus. Weinig medelijden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:55 schreef Bezsen het volgende:
[..]
https://www.quotenet.nl/s(...)-baas-alex-kroes-az/
14 miljoen in z'n holding
Een zooi panden
Het is dus minder dan 3%
Voor de zekerheid deze comment opgeslagen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Met een aantal kampioenschappen op rij natuurlijk. Wellicht niet volgend seizoen maar het komt altijd wel weer goed
Ja hij had al aandelen, maar wusten ze ook dat hij een deel daarvan had gekocht een week voirdat hij aangekondigd ging worden?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:30 schreef klaasweetalles het volgende:
ze wisten het al voor zijn aanstelling
waarom wachten totdat hij aangesteld is
het is gewoon een vies intern spelletje
Met 42.500 aandelen zal het hem echt wel iets opleveren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Maar ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de club gaat wel compleet kapot zo.En dat vindt heel Nederland prima behalve 2 miljoen Ajax-fans.
Hij hoopte wss dat het niet opviel, want hij had immers al aandelen. Raar verhaal ook dus dat ie het voor het vertrouwen deed.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe is dit in vredesnaam mogelijk man
Compleet ongeloofwaardig dat iemand als hij zulke basale regels niet kent.
Pure arrogantie van deze zonnegod. Maargoed, wat verwacht je van iemand die bij contractonderhandelingen beide partijen vertegenwoordigd.
Over_hedge heeft vroeger niet zo opgelet bij wiskunde en economie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Met 42.500 aandelen zal het hem echt wel iets opleveren.
2 miljoen als het goed gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de club gaat wel compleet kapot zo.En dat vindt heel Nederland prima behalve 2 miljoen Ajax-fans.
Zo'n diehard ben jij ook niet toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar ik niet
Je mag ook best een beetje medelijden met mij hebben, ik heb verder helemaal geen hobby's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |