Ik geloof (bijna) niks wat er op db staat op 1 april.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:04 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Wat is dat nu ?
Waarom mag Heisa (zelf) niet draaien?
Ik moest lachen, wat een paniek was datquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:06 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Jah Tom brak in zijn enthousiasme net niet de douche af maar miste toch de token.
Gelukkig heeft hij ondertussen ook een ticket bemachtigd.
Ja was wel grappig inderdaad. Hij gooide gewoon alles aan de kant.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen, wat een paniek was dat
dat zou rijkelijk vroeg zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef b_engeltje het volgende:
Kop op jimmy nog ff de schouders eronder en een ticket voor de finale week behalen!!
Is dat vliegtuig voor hem al onderweg?
Geen idee wanneer die nu komt eigenlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef b_engeltje het volgende:
Kop op jimmy nog ff de schouders eronder en een ticket voor de finale week behalen!!
Is dat vliegtuig voor hem al onderweg?
Hij struikelde nog net niet over zijn eigen benenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:10 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja was wel grappig inderdaad. Hij gooide gewoon alles aan de kant.waar is die token??
Thx voor de update. Ik hoop dat het kan doorgaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Donderdagochtend komt Jimmy's vliegtuig .. maar zal vast wel weer regenen dan.
En dat is wat ik altijd al zeg, daarom zo zonde om het voor 20.000 een week te rekken (even oude koeien uit de sloot gehaald)quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:18 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn denkt weer op de bank te komen. Tyron zegt denk het niet. Tyron zegt maar als je zaterdag niet red had je ook niet gewonnen.
quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:41 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
die toewijding van Randy
elke dag weer oefenen voor de freeze
Nee maar las het vanmorgen dus dacht dat het van vandaag wasquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:07 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik geloof (bijna) niks wat er op db staat op 1 april.
Kan iedereen gebeurenquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:43 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee maar las het vanmorgen dus dacht dat het van vandaag was
mooi ingestonken dus
Goedemorgen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar die kledingkast was wel moeilijk. Er zijn er verscheidene, en dan moet je nog tussen die rommel zoeken.
In NL is het rijbewijs halen een heel kostbaar dingetjequote:
Tom had het nog nooit op en nu vindt hij het heerlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:27 schreef Jockari het volgende:
Is toch wel echt nederlands die pindakaas. Kom je hier niet veel tegen bij de belgen
[ afbeelding ]
Dat slaat idd ook echt nergens op..quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dat is wat ik altijd al zeg, daarom zo zonde om het voor 20.000 een week te rekken (even oude koeien uit de sloot gehaald)
Alleen Ash en Jim?. Alice en Glenn niet? Dacht alleen Randy en Ty nietquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:08 schreef marky het volgende:
Ashley wn Jimmy mogen een ticket winnen nu. Zal wel puzzel zijn.
huh?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:08 schreef marky het volgende:
Ashley en Jimmy mogen een ticket winnen nu. Zal wel puzzel zijn.
tom heeft alquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen Ash en Jim?. Alice en Tom niet? Dacht alleen Randy en Ty niet
die komen op de bank???quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:10 schreef woxxel2 het volgende:
Maar als de 3e finalist bekend is, wat doet de rest daar dan nog in het huis. Of maken die ook nog kans?
Ik hoorde alleen Randy en Tom mogen niet meer doenquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen Randy en Tom mogen niet meer doen
WIe heeft er nu een ticket dan
Randy en Tom toch alleen?
Geen sportkleding dus is of gunnen of puzzel. Ash en Jimmy zijn redelijk goed in puzzels. Glenn misschien ook wel Ty en Alice beide niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen Ash en Jim?. Alice en Tom niet? Dacht alleen Randy en Ty niet
Ik las dat Marky zei alleen Ash en Jimmyquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen tom en randy
de rest speelt dus een game
je kunt natuurlijk meer doen dan enkel een puzzelquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Geen sportkleding dus is of gunnen of puzzel. Ash en Jimmy zijn redelijk goed in puzzels. Glenn misschien ook wel Ty en Alice beide niet.
BB kennende, krijgt Ash haar ticketquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:08 schreef marky het volgende:
Ashley en Jimmy mogen een ticket winnen nu. Zal wel puzzel zijn.
Het is een ticket voor een spel dat je naar de finaleweek brengt dus een vrijstelling. De rest zal dan gewoon via een nominatie naar de laatste week moeten gaan. Zaterdag gaan er 1 of twee uit ik denk zelf 1 en dan 6 in de finale week waar maandag dinsdag en woensdag iemand afvalt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:10 schreef woxxel2 het volgende:
Maar als de 3e finalist bekend is, wat doet de rest daar dan nog in het huis. Of maken die ook nog kans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |