maar wel aan tafel en blijven zittenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij mee dat ze niet op hun slaapkamer moeten gaan zitten en gewoon in de kamer mogen blijven
Dat beweren ze toch allemaal jaquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mijn part finale zonder pot. Ze zitten er toch voor het spel
kaartenquote:
Ja echt he,quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel aan tafel en blijven zitten
we moeten aflezen aan de gezichten van tom en randy wat er gebeurt in huisquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dus dat, daar zaten we op te wachten [ afbeelding ]
Ik vermoed dat deze 3 kunnen spelen voor een plaats in de finaleweek, dus een vrijstelling deze weekquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he,
Tom wil het spel eigenlijk ook wel spelen
Er zijn straks 4 deelnemers die niet mee kunnen spelen met het laatste spel zegt hij.
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat
Zijn deze drie dan de finalisten?
ja dat is dan weer het gekkequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he,
Tom wil het spel eigenlijk ook wel spelen
Er zijn straks 4 deelnemers die niet mee kunnen spelen met het laatste spel zegt hij.
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat
Zijn deze drie dan de finalisten?
Ze strijden voor een plaats in de finaleweek, dus vrijstellingquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat is dan weer het gekke
die kunnen strijden voor de finale
daar zal er maar 1 van kunnen winnen
de rest dan allemaal op de bank?
maar dan slaat het winnen van een spel deze week sowieso nergens op
al met al is het vrij onduidelijk nuquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:20 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik vermoed dat deze 3 kunnen spelen voor een plaats in de finaleweek, dus een vrijstelling deze week
Dat vraag ik mij oprecht af eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:19 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het laatste spel is een populariteitsspel Tommyboy. De kijker bepaalt wie wint
My 2 cents. Ze hebben een ticket voor het "finalespel". Ik gok dat de winnaar daarvan in de finale staat. En dat de rest dan via stemmen of nog een ander spel daar terecht kan komen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ga ik niet van uitquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:21 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ze strijden voor een plaats in de finaleweek, dus vrijstelling
Ze strijden voor een plaats in de finaleweek, dus vrijstellingquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja, in theorie is dat wel het geval. Of de realiteit daar mee overeenkomt...quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij oprecht af eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar wel aan tafel en blijven zitten
Het zijn tickets voor het finale(week)spel. Op Randy zijn ticket staat ook spelticket. Dus het zijn geen tickets voor de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar ga ik niet van uit
want BB weet je het nooit
als je deze week overleefd
zit je toch in de finale week
of komt degene die een finale ticket heeft in de 13 april finale
en kan ook volgende week niet genomineerd worden??
Je zou al bijna hopen op een SLquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dus dat, daar zaten we op te wachten [ afbeelding ]
voor freezing randy nietquote:
dat zeg ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:25 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Het zijn tickets voor het finale(week)spel. Op Randy zijn ticket staat ook spelticket. Dus het zijn geen tickets voor de finale
Ik denk dat ik bb heb horen zeggen plaats in de finaleweek. Dus een vrijstelling voor deze nominatie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zeg ik ook
randy tom en ?
gaan een spel spelen
komt de winnaar hiervan in de finale week
of in de finale van 13 april
Tom heeft al een ticketquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:28 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik niet. Laat Ashley maar winnen of Glenn of Tom.
Tom heeft hem alquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:28 schreef jooba het volgende:
[..]
Gaat niet om ticket voor finale (zaterdag)quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:10 schreef woxxel2 het volgende:
Maar als de 3e finalist bekend is, wat doet de rest daar dan nog in het huis. Of maken die ook nog kans?
er gaan er na dit spel echt niet 4 naar huisquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:36 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gaat niet om ticket voor finale (zaterdag)
Maar om finale week zondag t/m zaterdag
Ja, maar soms, heel soms kijk ik liever naar die streamlocks dan naar wat er wel op streams te zien is, maar ja...quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Niet overdrijven JockSL moeten ze afschaffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, maar soms, heel soms kijk ik liever naar die streamlocks dan naar wat er wel op streams te zien is, maar ja...Daar heb je toch wel een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Nee degene die een ticket hebben zijn zeker voor de finale weekquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaan er na dit spel echt niet 4 naar huis
nee degene die een ticket hebben mogen een spel spelen voor de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee degene die een ticket hebben zijn zeker voor de finale week
Er zal dus vast nog een vrijstelling komen of nominatie
Dan kan er dus niet gestemd worden op degene met een ticket
Vier op de bank en dan gaan er zaterdag twee naar huis en dan in de loop van volgende week vertrekken er nog twee en dan de laatste drie in de finale..quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
er gaan er na dit spel echt niet 4 naar huis
Nee zo heb ik het niet begrepen want dan zou het een week te lang duren als de finale spelers al bekend zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee degene die een ticket hebben mogen een spel spelen voor de finale
quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee zo heb ik het niet begrepen want dan zou het een week te lang duren als de finale spelers al bekend zijn
Er moet as zaterdag nog 1 iemand exit
Maar tom en randy zullen dat niet zijn
Degene die door zijn
Zal ook nog een spel tussen komen volgende week tot ze uiteindelijk 3 finalisten over hebben
Die kreeg ook totaal geen kans.....Ashley moest haar niet en kletste ook heel naar over haar....[zoals tuig zo'n beetje] en het leger ging mee daarin.quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dilano en Doriana ook eerder in het gesprek
Ze bespreken zo beetje alles wat op hun pad is gekomen
Ze vonden het ook jammer dat ze Doriana niet beter hadden leren kennen
Do heeft zelf haar glazen ingegooidquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kreeg ook totaal geen kans.....Ashley moest haar niet en kletste ook heel naar over haar....[zoals tuig zo'n beetje] en het leger ging mee daarin.
Hoop ik ook op. Die verdienen hetquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:28 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik hoop met je meequote:
BB zei duidelijk. De winnaar zit in de finaleweek! Dus gewoon een vrijstelling voor komende nominatie.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:23 schreef Ireth het volgende:
[..]
My 2 cents. Ze hebben een ticket voor het "finalespel". Ik gok dat de winnaar daarvan in de finale staat. En dat de rest dan via stemmen of nog een ander spel daar terecht kan komen.
Dat zou kunnen, maar daar was de queen het niet om te doen.....quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Do heeft zelf haar glazen ingegooid
door met Ro vies spel te spelen naar Tom toe
Er zal nog een finaleplaats te winnen zijn, anders kan iedereen die niet in de finale staat nog vandaag vertrekken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:45 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee zo heb ik het niet begrepen want dan zou het een week te lang duren als de finale spelers al bekend zijn
Er moet as zaterdag nog 1 iemand exit
Maar tom en randy zullen dat niet zijn
Degene die door zijn
Zal ook nog een spel tussen komen volgende week tot ze uiteindelijk 3 finalisten over hebben
Z espelen voor een plaats in de finalequote:Op dinsdag 2 april 2024 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon een vrijstelling. Net als vorige week.
FinaleWEEK.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Z espelen voor een plaats in de finale
je kan het ook een vrijstelling voor de halve finale noemen natuurlijk
BB zei dat dit de laatste wasquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal nog een finaleplaats te winnen zijn, anders kan iedereen die niet in de finale staat nog vandaag vertrekken.
Ja als je niet in de halve finale wegestemd kan worden zit je automatisch in de finale weekquote:
Denk ook omdat elke speler hoor je over de afgelopen tijd spreken......net zoals in Utopia.....kreeg je ook allemaal terug blikken via de spelers die moesten terug kijken over hun verblijf daar.quote:
En zaterdag mag de kijker beslissen wie moet vertrekken of mag blijven.quote:
Ze spelen voor een ticket voor het finale spel..quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Z espelen voor een plaats in de finale
je kan het ook een vrijstelling voor de halve finale noemen natuurlijk
Mwah... zou ik ook content mee zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er zal nog een finaleplaats te winnen zijn, anders kan iedereen die niet in de finale staat nog vandaag vertrekken.
Duurt misschien heel lang......quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:17 schreef Dotteke het volgende:
Valt mij mee dat ze niet op hun slaapkamer moeten gaan zitten en gewoon in de kamer mogen blijven
Asch, Glenn, en Jimmy dan weg dan zijn Tom, Randy en Alice de finalisten?quote:
LIjkt er wel op dat het even gaat duren, heb er nog niet een voorbij zien komen of terug zien komenquote:
Denk je echt dat kijkers invloed hebben, ik geloof daar echt 0,0 van En is het wel zo dan nog is het een oneerlijke strijd. Sommige met tig accounts die voor een persoon gaan stemmen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een finale met finalisten die BB door invloed besliste zonder inmenging van de kijkers?
Juist....maar je laat mijn favo er helemaal niet meer in voorkomen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je echt dat kijkers invloed hebben, ik geloof daar echt 0,0 van En is het wel zo dan nog is het een oneerlijke strijd. Sommige met tig accounts die voor een persoon gaan stemmen.
Dat is het enige voordeel, want wie de meeste volgers heeft op SM staat met 3-0 voor op de rest.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je echt dat kijkers invloed hebben, ik geloof daar echt 0,0 van En is het wel zo dan nog is het een oneerlijke strijd. Sommige met tig accounts die voor een persoon gaan stemmen.
Dat zou pas gemanipuleerd zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Asch, Glenn, en Jimmy dan weg dan zijn Tom, Randy en Alice de finalisten?
[..]
LIjkt er wel op dat het even gaat duren, heb er nog niet een voorbij zien komen of terug zien komen
Van dat hele stemmen klopt helemaal niets. Nog nooit zo’n nep zooi meegemaakt..quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
of degene die een BN er achter zich krijgt, zoals die oproep voor Jimmy bij Fred van Leer.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het enige voordeel, want wie de meeste volgers heeft op SM staat met 3-0 voor op de rest.
Een notaris in vaste dienst houdt het in de gaten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van dat hele stemmen klopt helemaal niets. Nog nooit zo’n nep zooi meegemaakt..
quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een notaris in vaste dienst houdt het in de gaten.
Zeggen ze...quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Een notaris in vaste dienst houdt het in de gaten.
In ieder geval heeft de Cos het niet voor het zeggen. We gaan wel zien hoe het gaat lopenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
of degene die een BN er achter zich krijgt, zoals die oproep voor Jimmy bij Fred van Leer.
ik ashquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat of Jimmy of Tyron dit hebben gedaan.
Dat zou wel heel erg hypocriet zijn na al die sociaal gewenste preken van zequote:Op dinsdag 2 april 2024 11:12 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht dat of Jimmy of Tyron dit hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |