Er is niets onsamenhangend aan.quote:
Nee, deze persoon post plaatjes van bestialiteit en ander aanstootgevend materiaal.quote:Op dinsdag 2 april 2024 06:59 schreef DJKoster het volgende:
Basically een trans hater die er niet tegen kan dat sommige mensen naar kinkfeestjes gaan of soms op een naaktstrand zitten.
Oh oke 👍🏼quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:00 schreef Za het volgende:
[..]
Er is niets onsamenhangend aan.
Musk is op straffe van een boete van 800.000 gedwongen een post te verwijderen, en gaat nu juridisch stappen ondernemen.
Ook de plaatser van de post neem juridische stappen.
Bovenal heeft degene die de post heeft geplaatst gewoon gelijk.
Well, ik baseerde mijn mening op de fotos in de nieuwsartikelen plus een beetje ervaring met wat sommige mensen 'aanstootgevend materiaal' vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:01 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, deze persoon post plaatjes van bestialiteit en ander aanstootgevend materiaal.
En wordt vervolgens door Wereldgezondheidsorganisatie aangesteld als expert op het gebied van transgenderkwesties.
Iemand verwondert zich hier terecht over, en Musk wordt gedwongen die post te verwijderen.
Zegt de Daily Mail en deze Chris. Dat het een extravagant figuur is geloof ik zonder meer hoor, maar het komt allemaal nogal eenzijdig over. En sommige dingen kloppen niet. Er wordt beweerd dat hij is aangesteld als beleidsmaker maar hij is panellid. Panelleden zijn mensen met veel kennis over een bepaald gebied die een consulterende rol hebben. Die maken geen beleid. Een studie die kennelijk gaat over de manier waarop transmannen seks hebben wordt "promotiemateriaal" genoemd. Er zal ook best eea aan het verhaal van Chris wel kloppen maar dat is op deze manier oncontroleerbaar. En dat het op een gegeven moment over pedofilie gaat, wat helemaal niets met deze man te maken heeft, vind ik wel tekenend hoor. Dat gebeurt vaker als ultraconservatieven de discussie willen smoren want als je dan nog kritiek hebt "moet je wel haast pedofilie goedkeuren".quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:01 schreef Za het volgende:
[..]
Nee, deze persoon post plaatjes van bestialiteit en ander aanstootgevend materiaal.
En wordt vervolgens door Wereldgezondheidsorganisatie aangesteld als expert op het gebied van transgenderkwesties.
Gedaan. Alleen gewauwel van de Daily Mail en wat gereutel op X gevonden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:39 schreef Za het volgende:
[..]
Google eea in het Engels, dit is geen Nederlandse aangelegenheid.
Dan heb je geen goed onderzoek gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:42 schreef recursief het volgende:
[..]
Gedaan. Alleen gewauwel van de Daily Mail en wat gereutel op X gevonden.
Maar je moet tegenwoordig toch juist zelf je resursj doen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed onderzoek gedaan.![]()
Dat gaat dus al fout bij googlequote:Op dinsdag 2 april 2024 08:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Maar je moet tegenwoordig toch juist zelf je resursj doen?
Niet geklikt.quote:
Daarom doe je de betere resursj ook op feestboek.quote:
Ik heb gegoogled op: chris billboard elon muskquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:39 schreef Za het volgende:
[..]
Google eea in het Engels, dit is geen Nederlandse aangelegenheid.
Dat hep gestaan op feesboek!quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daarom doe je de betere resursj ook op feestboek.
Misschien moet je een topic openen op Fok.auquote:
Is dat Za?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat hep gestaan op feesboek!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:54 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled op: chris billboard elon musk
Geen woord Nederlands aan ;-)
Maar kom is met normale bronnen, of open de volgende keer dit soort onzin lekker in BNW.
Laat je toch niet zo in je simpele kaarten kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef xpompompomx het volgende:
Daarom doe je de betere resursj ook op feestboek.
Wanneer open je een topic over het gebrek aan VVMU in Rusland?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef Za het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo in je simpele kaarten kijken.
De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, dit soort nieuws gaat ons allen aan, zodat iemand als jij ook je mening vrijelijk kunt blijven posten.
Vvmu is een groot goed, dat zal vrijwel iedereen met je eens zijn. Maar dat:quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:03 schreef Za het volgende:
[..]
Laat je toch niet zo in je simpele kaarten kijken.
De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, dit soort nieuws gaat ons allen aan, zodat iemand als jij ook je mening vrijelijk kunt blijven posten.
Beweert iemand op Xquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:01 schreef Za het volgende:
[..]
Een heel subforum zelfs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Farenji het volgende:
Voor dit vermoeiend gelul hebben we toch een centraal xitter topic?
Het gaat eerder over de WHO en de Australische overheid vind je niet?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:09 schreef Farenji het volgende:
Voor dit vermoeiend gelul hebben we toch een centraal xitter topic?
Je bent wel selectief over waar je op reageert en waar je niet op reageert he?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat eerder over de WHO en de Australische overheid vind je niet?
Het gaat over musk en zijn shitter en zijn volgelingetjes en het zelfverzonnen recht om je als een klootzak (aka "anti woke") te gedragen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:16 schreef Za het volgende:
[..]
Het gaat eerder over de WHO en de Australische overheid vind je niet?
Sowwww ook goeiemorgen zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:42 schreef Weltschmerz het volgende:
En ondertussen gaan mensen het normaal vinden dat Westerse staten censureren alsof het Nazi-Duitsland is.
En volgt dat uit één of andere natuurwet, of is dat simpelweg jouw mening?quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:00 schreef Za het volgende:
Bovenal heeft degene die de post heeft geplaatst gewoon gelijk.
Denk ook dat Musk beter even thee kan gaan drinken met Australië.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:05 schreef Aberkullie het volgende:
Dit lijkt me de schuld van het beleid van Femke Halalsema.
https://www.dailymail.co.(...)rans-Teddy-Cook.htmlquote:The eSafety Commissioner, lauded as the 'first government agency committed to keeping its citizens safer online', is run by former Twitter Director of Public Policy, Australia & SE Asia Julie Inman-Grant (pictured) who receives an annual salary of almost $445,000
Dat is een herhaling van zetten, SKY herhaalt hier met bronvermelding het verhaal van de Daily Mail.quote:
Julie Inman Grant is veel erger, en wil de vrijheid van meningsuiting aanpassen, heeft er in 2022 nog een speech over gegeven in het WEF.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:21 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vind het maar een engnek die Musk. Heeft nogal narcistische en megalomane trekjes.
* recursief noteert: WEF. Note to self: niet vergeten op tijd bingo te roepenquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Julie Inman Grant is veel erger, en wil de vrijheid van meningsuiting aanpassen, heeft er in 2022 nog een speech over gegeven in het WEF.
Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus/ambtenaa waarom wij na WO2 mensenrechten hebben afgesproken.
Ze is een gevaar voor de vrijheid.
Ok man, daar gaat dit topic alleen niet over.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:35 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Julie Inman Grant is veel erger, en wil de vrijheid van meningsuiting aanpassen, heeft er in 2022 nog een speech over gegeven in het WEF.
Ze is een schoolvoorbeeld van een politicus/ambtenaa waarom wij na WO2 mensenrechten hebben afgesproken.
Ze is een gevaar voor de vrijheid.
Daar gaat dit topic wel over. Julie Inman Grant is namelijk de E-Safety Commissioner die de censuur op het twitter bericht van Billboard Chris oplegt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ok man, daar gaat dit topic alleen niet over.
Tja, blijkbaar is het het WEF dat steeds van die engnekjes uitnodigt als sprekers.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:52 schreef recursief het volgende:
[..]
* recursief noteert: WEF. Note to self: niet vergeten op tijd bingo te roepen
Ok man, vreemd genoeg lees ik daar niets over in de OP.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic wel over. Julie Inman Grant is namelijk de E-Safety Commissioner die de censuur op het twitter bericht van Billboard Chris oplegt.
Het valt dus in zijn geheel in de lijn van haar uitgesproken beleid.
Ja en nu? Nu is dat feitenvrije geleuter van die Chris opeens okay? En waarom moet ie het opeens over pedofielen hebben zonder dat daar enige aanleiding voor is? Of is het misschien smaad of laster? Je kan wel een frame over mevrouw Grant opgooien, maar dat zegt helemaal niets over de uitlatingen van "Billboard Chris".quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:09 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic wel over. Julie Inman Grant is namelijk de E-Safety Commissioner die de censuur op het twitter bericht van Billboard Chris oplegt.
Het valt dus in zijn geheel in de lijn van haar uitgesproken beleid.
*𝕏quote:Op dinsdag 2 april 2024 04:48 schreef Za het volgende:
Het X-platform van Elon Musk dreigt met juridische stappen tegen de Australische regering na censuureisen vanwege een 'Billboard Chris'-post.
In een gewaagde zet onderneemt X van Elon Musk juridische stappen tegen de Australische regering nadat haar E-Safety Commissioner opdracht heeft gegeven tot het verwijderen van een controversiële post.
In het bevel van de Australische overheid werd X ook bedreigd met een boete van bijna $800.000 als het platform de post niet binnen 24 uur zou verwijderen. Als reactie hierop heeft X ervoor gekozen om de post in Australië geografisch te blokkeren. Deze actie werd echter omzeild toen het bericht eenvoudigweg opnieuw werd gedeeld in een ander formaat.
In het licht van deze ontwikkelingen heeft X een beslissende stap gezet door een rechtszaak aan te kondigen tegen de Australische regering om het recht van gebruikers op vrije meningsuiting te beschermen.
Het bericht, geschreven door de Canadees Chris Elston – online bekend als ' Billboard Chris.
https://thepostmillennial(...)et-over-misgendering
Chris over de bewuste post, plus de bewuste post in interview:
[ x ]
Skynews Australia:
[ afbeelding ]
(video verderop deze pagina)
Ik denk dat Chris volkomen gelijk heeft dat deze persoon, welke afbeeldingen van bestialiteit post en er ander ongebruikelijk gedrag op nahoudt, niet de meest geschikte persoon is om bij de Wereldgezondheidsorganisatie te worden aangesteld als expert op het gebied van transgenderkwesties.
Ook mooi dat Elon Musk het hier niet bij laat zitten.
Doe zelf onderzoek dan!quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Topic gelezen, nog steeds geen flauw idee waar het nou eigenlijk over gaat.
Verdedig je nu een creep die bestialiteit verheerlijkt?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef Farenji het volgende:
Het gaat over musk en zijn shitter en zijn volgelingetjes en het zelfverzonnen recht om je als een klootzak (aka "anti woke") te gedragen.
Heb je daar bewijs van?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:04 schreef Za het volgende:
[..]
Verdedig je nu een creep die bestialiteit verheerlijkt?
Dat gaat wel erg ver. Dat soort mensen zou het recht op het bezit van dieren ontnomen moeten worden.
Het is volkomen terecht dat dit aan de kaak gesteld wordt.
@Zaquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En volgt dat uit één of andere natuurwet, of is dat simpelweg jouw mening?
Over welke post gaat het überhaupt.
Musk is op straffe van een boete van 800.000 gedwongen een post te verwijderen, en gaat nu juridisch stappen ondernemen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Topic gelezen, nog steeds geen flauw idee waar het nou eigenlijk over gaat.
Dank je. Zonder de inhoud van die post te weten word het wel lastig er wat van te vinden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:07 schreef Za het volgende:
[..]
Musk is op straffe van een boete van 800.000 gedwongen een post te verwijderen, en gaat nu juridisch stappen ondernemen.
Ook de plaatser van de post neemt juridische stappen.
De post ging over Teddy Cook, een transman, die er vreemd gedrag op nahoudt en dat ook etaleert, en door de WHO is voorgedragen voor een belangrijke positie.
Dat is feitelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:07 schreef Za het volgende:
[..]
Ook de plaatser van de post neemt juridische stappen.
Maar dit niet. Dat kan allemaal je mening zijn, maar het conservatieve gereutel dat daar over gaat is niet feitelijk. Er worden een paar dingen beweerd die feitelijk niet kloppen, en de rest bestaat uit oncontroleerbare verdachtmakingen.quote:De post ging over Teddy Cook, een transman, die er vreemd gedrag op nahoudt en dat ook etaleert, en door de WHO is voorgedragen voor een belangrijke positie.
Wat is daar voor fouts te zien dan? Ik zie twee foto's met ontbloot bovenlijf en een foto van hem in een t-shirt met de tekst 'I want to cum in your heart'. Nou poepoe, daar zou ik mij enorm druk over maken zegquote:
dEnK aAn De KiNdErEn!!1 Je BeNt EeN pEdO zEkEr?!?!11quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is daar voor fouts te zien dan? Ik zie twee foto's met ontbloot bovenlijf en een foto van hem in een t-shirt met de tekst 'I want to cum in your heart'. Nou poepoe, daar zou ik mij enorm druk over maken zeg
quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
dEnK aAn De KiNdErEn!!1 Je BeNt EeN pEdO zEkEr?!?!11
Ooh en op 1 van de foto's heeft hij zijn hond op schoot. En dat is dan meteen maar bestialiteit?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Wat is daar voor fouts te zien dan? Ik zie twee foto's met ontbloot bovenlijf en een foto van hem in een t-shirt met de tekst 'I want to cum in your heart'. Nou poepoe, daar zou ik mij enorm druk over maken zeg
Ik heb naar het bewijs gekeken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dank je. Zonder de inhoud van die post te weten word het wel lastig er wat van te vinden.
JaMaAr DaT uS NiE HetSeLfDuHquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
Is dit weer zo'n topic die doet alsof alle andere mensen aan censuur doen, behalve Musk zelf, die dan weer op persoonlijke titel en mening censureert.
Nieuwsbericht gaat er vanuit dat je toegaan hebt tot algemene kennis...quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ok man, vreemd genoeg lees ik daar niets over in de OP.
Oh ja, toegaan...quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:30 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nieuwsbericht gaat er vanuit dat je toegaan hebt tot algemene kennis...
Als men het smaad of laster vind moet men naar de rechter stappen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:41 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja en nu? Nu is dat feitenvrije geleuter van die Chris opeens okay? En waarom moet ie het opeens over pedofielen hebben zonder dat daar enige aanleiding voor is? Of is het misschien smaad of laster? Je kan wel een frame over mevrouw Grant opgooien, maar dat zegt helemaal niets over de uitlatingen van "Billboard Chris".
Daar heeft Australie kennelijk wetgeving voor en die is nu ingezet tegen X. Nou niet doen alsof dit een solo-actie buiten de wet om van mevrouw Grant is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:33 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Als men het smaad of laster vind moet men naar de rechter stappen.
Voor de Australische wet kennelijk wel. Ik denk dat het gaat om smaad of laster, maar dat weet ik niet want met welke argumenten precies Australië tot deze actie is overgegaan wordt niet duidelijk uit dat huilstukje van de Daily Mail of het verongelijkte gejammer van "Billboard Chris".quote:Feitenvrij geleuter, of "in het verleden zijn dingen gezegd waar ik het niet mee eens ben" is geen basis om posts te verbieden.
Mooi!quote:Het is precies het soort gedrag van overheidsbeambten dat heeft geleid tot mensenrechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |