Neeeeej ik ben bezig met zo'n wandel challenge. Ik ben al naar IJsland geweest in 2018quote:Op maandag 1 april 2024 22:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ga je écht naar IJsland? Wat geweldig! Wanneer?
quote:Op maandag 1 april 2024 19:30 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik maakte een tuinplan. Boomschors vind ik toch niet zo'n goed idee, de buren links hebben dat stukje en daar poepen blijkbaar best vaak katten vertelden ze. Dat heb ik liever niet waar ik mn zitplek wil maken
Ik zou even kritisch kijken naar het welk hout je gebruikt. Mijn ervaringen met vuren zijn niet heel geweldig, en het is zonde als je de boel na 1,5 jaar al moet vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog opmerkingen/suggesties/feedback?
Oh, en de heg links ben ik aan het snoeien en haagje achter rechts moet ook nog, maar daar loop ik ook tegen kleine groenkliko aan - die zit vol en wordt woensdag pas geleegd, dus kan daarna verder![]()
Cool!quote:Op maandag 1 april 2024 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben in het Rabbit hike van trans-Atlantische cruises gevallen![]()
Dus niet met vrachtboot maar met een cruiseschip wat naar een ander werelddeel vaart voor het seizoen. Dan kun je voor een leuke prijs all inclusive gewoon drie weken meeNatuurlijk relatief veel zee dagen, maar er zijn ook cruises te vinden waar je zeker 8 bestemmingen aandoet.
Alleen nog een vliegticket naar vertrek- en/of aankomsthaven kopen (soms vertrekken ze vanuit NL) en klaar is Cat.
Daar heb ik ook ooit eens naar gekeken, totdat ik de prijs zag. Daarna de verhalen gehoord van een collega en toen was ik helemaal genezen (het was geen luxe cruise die hij deed, rustige zee was had golven van 5 meten 😳)quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Cool!
Wij zaten te kijken voor een nieuwe toffe vakantiebestemming volgend jaar.
Ik wil echt graag een Antarctica cruise/expeditie.
Ik wist dat het duur was, maar dat is wel echt duur duur.
Cat aan de love boatquote:Op maandag 1 april 2024 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik ben in het Rabbit hike van trans-Atlantische cruises gevallen![]()
Dus niet met vrachtboot maar met een cruiseschip wat naar een ander werelddeel vaart voor het seizoen. Dan kun je voor een leuke prijs all inclusive gewoon drie weken meeNatuurlijk relatief veel zee dagen, maar er zijn ook cruises te vinden waar je zeker 8 bestemmingen aandoet.
Alleen nog een vliegticket naar vertrek- en/of aankomsthaven kopen (soms vertrekken ze vanuit NL) en klaar is Cat.
Ja de zee schijnt daar inderdaad niet zo rustig te zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook ooit eens naar gekeken, totdat ik de prijs zag. Daarna de verhalen gehoord van een collega en toen was ik helemaal genezen (het was geen luxe cruise die hij deed, rustige zee was had golven van 5 meten 😳)
Stuk minder spraakzaam dan de Cat die ik kenquote:
Ging het allemaal goed in je droom?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend![]()
Omdat ik het deze week twee werkdagen druk heb, heb ik in mijn droom alvast ‘geoefend’![]()
Dadelijk lastig gesprek, sporten, tussendoor werken, vanmiddag workshop plus etentje en daarna sprinten naar extra repetitie.
Vrijdagochtend werken en daarna sprinten naar uitvaart. Die een half uur vervroegd is dus nu moet ik echt gas geven.
De dagen tussendoor zijn rustiger: thuiswerken en wandeling plus high tea.
En daarna even naar de KFC of McD?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:22 schreef Lonaa het volgende:
Goedemorgen.
Wij doen vandaag een roadtrip cq een beetje werken. Uitvaart bouwen, speakers ophalen, een boom ophalen, een TV ophalen, kringloopje, wat pruttel naar Het Mannetje van W brengen en nog wat pruttel naar de lichtman.
Dan hebben we krappe 500 km in de auto gezeten en is het weer donker.
Jup. Dat weet je vantevoren nooit dus het kan ook zijn dat we voor niks heen en weer rijden. Maar goed, dat overleeft Nox wel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:57 schreef Isabeau het volgende:
Karel is wel toe aan een nieuw huis en nieuw vriendjeAlleen nu maar hopen dat het met Nox klikt.
Succes! Leuk zeg. Hoop dat het wat wordt. Goed dat je het gaat proberen met een ouder konijn, al is niemand daar verbaasd over nautuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:21 schreef Candaasje het volgende:
Oh we gaan zo al![]()
(Werd gelijk gebeld).
Dus even een grote bak koffie (ik kwam vanochtend uit de nacht) en dan spullen pakken en Nox in een mandje stoppen.
(Het had ook morgen gekund, maar als het nou gelijk al niet klikt laat ik de andere afspraak staan).
Verder: @:vlindertje89 je kunt altijd van dat vrolijke inheemse zaaigoed neergooien op je gazon?
Ja precies dat, een cruise door de caribbean ofzo zou ik nooit uitkiezen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Vroeg thuis vandaag, was helemaal vergeten dat ik vandaag een cursus heb die ik ook online kan doen. Hier is het in ieder geval rustiger.
Wat zou het fijn zijn dat Karel bij jullie kan komen wonen, het is 'm zo gegund.
Een cruise lijkt mij ook echt niets, wat @:Isabeau zegt, de aanlegplekken wel maar steeds op zo'n enorm schip. Brrr (en dan heb ik het niet eens over reisziekte)
Alleen Antartica, dat was nog wel een droom, om pinguins in het echt te zien, en dan de konings of keizers pinguins. De kleintjes in Zuid Afrika waren gaaf om te zien, maar klein.
Collega ging dus toen daarheen en moest van de organisatie (weet niet welke) via de huisarts speciale pleisters halen tegen reisziekte voor tijdens de overtocht. Zijn opmerking dat hij nergens last van had maakte geen indruk, hij moest ze echt halen (en heeft ze ook moeten gebruiken). T was wel heel jammer dat thuis bleek dat zijn camera niet goed werkte, hij had nauwelijks goede foto's van een reis van 5 weken.
Ja, dat heeft hij gedaan. Weet niet meer zeker welke organisatie. Kan best met Djoser zijn geweest. Maar volgens mij was dat ruim voor 2014 (ik weet nog waar ik zat toen ik zijn foto's bekeek en dat was in het oude kantoor waar we in 2014 naar toe gingenquote:Op dinsdag 2 april 2024 13:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies dat, een cruise door de caribbean ofzo zou ik nooit uitkiezen.
Maar Antarctica is echt een droom
We willen ook graag naar Patagonië dus dat kan je dan mooi combineren. Dacht ik![]()
En er is nog een soort boottocht die helemaal boven canada langs gaat, die lijkt me ook tof. Dat kan maar een korte periode per jaar wanneer de boel niet is dicht gevroren. Zal ook wel idioot duur zijn.
Die wil ik oook! Met Hurtigruten of een andere kleine boot (me door de Drake Passage heen kotsenquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Cool!
Wij zaten te kijken voor een nieuwe toffe vakantiebestemming volgend jaar.
Ik wil echt graag een Antarctica cruise/expeditie.
Ik wist dat het duur was, maar dat is wel echt duur duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |