Je theorie klopt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:34 schreef ThijsTH het volgende:
Het mindere aan dit programma is dat je gewoon weet welke koppels het verst komen aan de hand van hoeveel ze in beeld zijn in de eerste paar afleveringen. Die Pieter en Appie en Sexzusjes zijn het minst in beeld tot nu toe, dus dan weten we genoeg.....
Ik snap het voordeel van de boot ook niet zo, als je ergens mee vol in het zicht gaatquote:
Ik vind dit ook echt debiel. Dat zelfs de hunters ze zo omschrijven doet ook zeer onprofessioneel aan.quote:Op vrijdag 19 april 2024 19:10 schreef marcel.de het volgende:
Ook rete-irritant dat die stelselmatig "de sexzusjes" worden genoemd.
en ja, dan weten de kijkers over wie we het hebben.
Maar er wordt toch ook niet gezegd: de biologen, de tik tokkers, de broers van wie die ene op een vrouw lijkt enzovoort
Was ook wel heel stom (of toch opzet?) van Sterre om die toegangscode van de telefoon te geven.quote:Op dinsdag 23 april 2024 13:26 schreef Piperidine het volgende:
Ik vind het echt verrekte flauw en spelbedrog dat de Hunters enkel het sekszusjes team heeft gevonden via de mobiele telefoon van een ander gepakt team.
De hunters noemden Sterre en Matthias echt wel 'de biologen'.quote:Op donderdag 25 april 2024 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind dit ook echt debiel. Dat zelfs de hunters ze zo omschrijven doet ook zeer onprofessioneel aan.
Zullen ze wel afgesproken hebben bij het aanmelden, om reclame te maken.
oke?quote:Op donderdag 25 april 2024 13:51 schreef Gia het volgende:
[..]
De hunters noemden Sterre en Matthias echt wel 'de biologen'.
Als ze nog paar teams pakken is extractie locatie ook makkelijk te raden. Dan worden ze allemaal gepaktquote:Op maandag 29 april 2024 20:53 schreef DaMart het volgende:
Er gaan straks dus ook 3 teams van noord naar zuid lopen. Dat is wel handig voor de hunters.
Die worden nog wel gepakt. KrisKross idemquote:Op maandag 29 april 2024 21:05 schreef svann het volgende:
Echt handig, die lichtblauwe rugzakhoezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |