Die zijn als volgende aan de beurt.quote:Op maandag 15 april 2024 21:05 schreef Stepperoller het volgende:
Bij Chatilla en Steven zijn nu al meerdere keren die broers keihard pratend/schreeuwend te horen
eens.quote:Op maandag 15 april 2024 21:11 schreef DaMart het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is het wel erg onlogisch om eerst naar het westen te gaan? Nu gaan ze daarna eerst naar zuid of noord en daarna moeten ze nog een keer het hele gebied door.
Het scheelt dat zij nog geen codepunt hebben gevonden, maar de hunters gaan er ongetwijfeld hun voordeel mee doen.quote:Op maandag 15 april 2024 21:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd hoeveel Matyas en Sterrin voor de anderen verpesten.
Als ze in de telefoon komen, hebben ze wel de nummers van de anderen, dus die kunnen onder de tap.quote:Op maandag 15 april 2024 21:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het scheelt dat zij nog geen codepunt hebben gevonden, maar de hunters gaan er ongetwijfeld hun voordeel mee doen.
En die hebben ze nu... sowieso zou het voor de hunters het handigst zijn om te weten welke 3 coördinaten de codeplekken zijn, dan kunnen ze bij elk punt een team positioneren.quote:Op maandag 15 april 2024 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze in de telefoon komen, hebben ze wel de nummers van de anderen, dus die kunnen onder de tap.
jupquote:
Ik had even de hoop dat het een speciale code was die de hele inhoud van de telefoon zou wissen, maar helaasquote:Op maandag 15 april 2024 21:15 schreef Stepperoller het volgende:
Oh ik hoopte dat ze een verkeerde code gaf
Maar wel logisch, zo gaat het altijd. Zo krijgen de hunters altijd hun aanknopingspunten zodat op einde alle teams (bijna) gepakt zijn. Zeker bij into the wild versie zijn dit soort aanknopingspunten nodig, die voetstapsporen is leuk voor opvullen afleveringen.quote:
Ze zitten in Noorwegen toch? Daar is de privacy wetgeving met betrekking tot cameravallen nogal streng volgens mij. Je mag kaartjes niet uitlezen in het veld, een kaartje moet eerst door software heen, die alle fotos met daarop potentiele mensen delete, dan pas mag je de fotos downloaden. Dan kun je nog steeds wel zien wanneer en hoe vaak er mogelijk mensen zijn gefotografeerd, maar niet wie. Zullen ze nu wel een uitzondering voor hebben, maar als onderzoeker zelf mag dat niet.quote:Op maandag 8 april 2024 21:19 schreef svann het volgende:
HQ gaat de eigenaar van de wildcams zoeken?
Wat denk je van het geheugenkaartje uitlezen?
Slecht bereik, dus er zit echt geen zender aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |