😎. Maar je kunt uit mijn insta/Twitter wat dingen afleidenquote:Op woensdag 10 april 2024 00:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Volgend jaar wel weer een gewone Hunted VIPS in het voorjaar?
Met andere woorden: de vraag is, nemen jullie er momenteel 2 op of maar 1?
Laten we het hopen. Vooral degene met het lange haar is ontzettend vervelendquote:Op maandag 8 april 2024 21:27 schreef MissHobje het volgende:
Cliffhanger voor kriskros maat met zoveel herrie zou je denken dat ze zo de sjaak zijn
Hmm ik vind het lastig er iets uit af te leiden. Het kan betekenen dat je op 14 maart begon met nieuwe opnames en op 9 april klaar was. Of dat je op 14 maart begon met seizoen 1 en op 9 april met seizoen 2.quote:Op woensdag 10 april 2024 06:20 schreef Selmar het volgende:
[..]
😎. Maar je kunt uit mijn insta/Twitter wat dingen afleiden
Hopelijk de broers.quote:Op maandag 15 april 2024 20:36 schreef potjecreme het volgende:
Hoop dat er vandaag een team wordt gepakt.
De eikels vallen er spontaan van uit de boom…quote:Op maandag 15 april 2024 20:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Matyas en Sterrin in de wilde natuur.
Ja, dat denk ik wel, ja.quote:Op maandag 15 april 2024 20:54 schreef DaMart het volgende:
Met al die sightseeing van dode dieren, worden die twee vandaag waarschijnlijk wel gepakt.
Zij zijn ook het meest in beeld van alle teams. Bijv. Pieter en Appie amper nog.quote:Op maandag 15 april 2024 20:54 schreef DaMart het volgende:
Met al die sightseeing van dode dieren, worden die twee vandaag waarschijnlijk wel gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |