Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
Paar weken gemist, maar moet vanavond de finale meekijken. :p
Iemand heel beknopt de situatie? (Jaja ik weet; lui)
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
zoals altijd de hunters met een enorm voordeel, en een hoop zijn al gepaktquote:Op maandag 20 mei 2024 20:51 schreef Nebelwerfer het volgende:
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog 2,5 teams zijn beschikbaar. Hunters hebben de doeken, maar niet de leg-instructie.
twee wel. Eentje op de gok.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:54 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
De teams weten allemaal de locatie en ze zijn goed onderweg?
Dat kan ook op het vorige seizoen slaan :pquote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
quote:Op maandag 20 mei 2024 20:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Cola, rots, kutbroers, kapotte knie, boot.
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeldquote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Jep.quote:Op maandag 20 mei 2024 20:59 schreef DaMart het volgende:
Ik vrees dat dat laatste telefoontje de hunters richting het juiste extractiepunt gaat sturen.
Ja inderdaad. In dit geval ook niet zo erg. De hunters zullen nog moeite zat hebben dunkt me.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:00 schreef pmponer het volgende:
[..]
Daar is dat telefoontje ook voor bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |