Oeooeoe, cool! Enig idee voor wanneer dat is, na de zomer?quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ik had me trouwens opgegeven voor het programma een tijdje geleden. Volgende week opnames! Ben benieuwd!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Kijk eens hoe ze nu praat.quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze zometeen die lul op zijn flikker geeft (verbaal) geef ik haar het voordeel van de twijfel
quote:Op maandag 1 april 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]Ik geloof ook allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Figuranten GENOTquote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een live versie van First dates willen zien. Dat je alle ongemakkelijke stiltes meepakt enzo!
Ik zou hem expres laten vallen om te zien of ik een kaart met vraag krijgquote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een live versie van First dates willen zien. Dat je alle ongemakkelijke stiltes meepakt enzo!
Eerlijk is eerlijk, ze had geen doorsnee naamquote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef Salina het volgende:
Hahahahaha die knul weet niet hoe ze heet.
KOEKOEK
Deze jongen kan toch enkel dit zelfde soort figuren als vrienden hebben?quote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
Deze gast gaat zo afgemaakt worden door z'n familie en vrienden.
En terecht. Narcist
Nee hij is er nog. Komt zo weerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |