Oh ja oepsquote:
Ben benieuwd! Lijkt wel leuk ja. Beetje wild kapsel wel.quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef Joop_W het volgende:
Oe, leuke vrouw, die gaat een hork krijgen.
Met 19 nog “oh ja en wow en hoe dan???” vind ik toch wel een tikje onnozel. Maar hopelijk met normaal gezelschap wat beter.quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die is jong en nog makkelijk beïnvloedbaar. Met zo’n debiel voor je neus kom je er ook zelden goed af.
Ik zou met een date wel akkoord gaan op het eerste gezicht. Straalt wel wat uit in ieder geval.quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lijkt wel leuk ja. Beetje wild kapsel wel.
Wat is ONS?quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij heb ik een keer een ONS met haar gehad toen ik 19 was.
Je fopt onsquote:
Waarom werd het niet meer?quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij heb ik een keer een ONS met haar gehad toen ik 19 was.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ik had me trouwens opgegeven voor het programma een tijdje geleden. Volgende week opnames! Ben benieuwd!!!
Oh sorry.quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry ik ken de meeste afkortingen niet.
Als ze zometeen die lul op zijn flikker geeft (verbaal) geef ik haar het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 19 nog “oh ja en wow en hoe dan???” vind ik toch wel een tikje onnozel. Maar hopelijk met normaal gezelschap wat beter.
Als zij het is (leeftijd, uiterlijk, voornaam klopt) woonde ze in Bergen op Zoom. Beetje uit de richting.quote:
Ik ben opgegroeid met zo weinig mogelijk afkortingen pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |