Ja snap er ook weinig van. Alsof helft van z'n zinnen Buitenlands zijn.quote:
Ja ook bovenopquote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij nou kale plekken tussen die plukken of is dit blindering tussen het rood?
Blonde uitgroei denk ik?quote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij nou kale plekken tussen die plukken of is dit blindering tussen het rood?
Hier houden wij niet vanquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Mogen deze twee weg alsjeblieft?
Hij moet gewoon kwijt wat een geweldig coole gast hij isquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Enige wat hij keer moet zeggen is: EN JIJ??
Is het alweer dinsdag?quote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel een typische Manic Monday Tuesday
Oh wilde net zeggen dat ik haar opzich wel leuk er uit vind zien, spannend topje zo. Maarja je merkt inderdaad dat het gewoon GenZ 19-jarigen zijn dus daar ga ik het nooit mee kunnen vinden. Al komt zij mentaal wel wat ouder over dan hem.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Hier gaat iets compleet misquote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel een typische Manic Monday Tuesday
Mwah, die is jong en nog makkelijk beïnvloedbaar. Met zo’n debiel voor je neus kom je er ook zelden goed af.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |