Als het maar veel en vet is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt ook een pens bij kijken.
Mensen die bij het ontbijt al vertellen wat ze vanavond gaan eten.
Die 19 jarige tegenover dat kraker-type.quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke, was vergeten dat het maandag is vandaag.
Geilt op een beetje tv tijd. Vermoeiend.quote:Op maandag 1 april 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze vent is niet goed in zijn hoofd
quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit voor Star Wars Star Trek animal crossing figuur
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die 19 jarige tegenover dat kraker-type.
Een haai voor prinses, heel mooiquote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zouden ze bij mij matchen. Echt expres.
ENSCHEDEEEEEEquote:
Graag je review over het meisjequote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..
Ze heeft niet aangekondigd voor veel ouder te gaan, dus dat wordt ‘m waarschijnlijk niet dan.quote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |