quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Ik ga liever doodquote:Op maandag 1 april 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klimmen jullie wel eens op hijskranen?
Dat vind ik wel een mooie TT.quote:Op maandag 1 april 2024 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klimmen jullie wel eens op hijskranen?
Het was wel even geledenquote:
De broers en zussen waren op?quote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef Salina het volgende:
Half Limburg komt in dit programma hé?
Hoe zou dat komen?
Brabo - 99% kans dat we “gezelligheid” horen of zelfs “Brabantse gezelligheid”.quote:
Komt ook een pens bij kijken.quote:Op maandag 1 april 2024 19:37 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Brabo - 99% kans dat we “gezelligheid” horen of zelfs “Brabantse gezelligheid”.
Limbo - 99% kan op Bourgondisch leven.
Welke, was vergeten dat het maandag is vandaag.quote:Op maandag 1 april 2024 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel oprecht die leuke blije meid voor @:sapstengel
Outfit past perfect bij de Dobermann
Als het maar veel en vet is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt ook een pens bij kijken.
Mensen die bij het ontbijt al vertellen wat ze vanavond gaan eten.
Die 19 jarige tegenover dat kraker-type.quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Welke, was vergeten dat het maandag is vandaag.
Geilt op een beetje tv tijd. Vermoeiend.quote:Op maandag 1 april 2024 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Deze vent is niet goed in zijn hoofd
quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit voor Star Wars Star Trek animal crossing figuur
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..quote:Op maandag 1 april 2024 19:39 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Die 19 jarige tegenover dat kraker-type.
Een haai voor prinses, heel mooiquote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zouden ze bij mij matchen. Echt expres.
ENSCHEDEEEEEEquote:
Graag je review over het meisjequote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..
Ze heeft niet aangekondigd voor veel ouder te gaan, dus dat wordt ‘m waarschijnlijk niet dan.quote:Op maandag 1 april 2024 19:41 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die nu steeds in beeld zijn over die feesten enzo en in de gracht springen? Ja denk dat ik normaler ben dan hem. Maarja ik ben ook 2x haar leeftijd..
ABN is een vereiste.quote:
Ik ga ook liever niet voor veel jongerquote:Op maandag 1 april 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze heeft niet aangekondigd voor veel ouder te gaan, dus dat wordt ‘m waarschijnlijk niet dan.
Artsen zijn wel vaak lekker.quote:Op maandag 1 april 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
“Ik werk als arts”
“Oeoeoeoe”
Dat helpt blijkbaar.
Ja snap er ook weinig van. Alsof helft van z'n zinnen Buitenlands zijn.quote:
Ja ook bovenopquote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij nou kale plekken tussen die plukken of is dit blindering tussen het rood?
Blonde uitgroei denk ik?quote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft hij nou kale plekken tussen die plukken of is dit blindering tussen het rood?
Hier houden wij niet vanquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Mogen deze twee weg alsjeblieft?
Hij moet gewoon kwijt wat een geweldig coole gast hij isquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef RipCity het volgende:
Enige wat hij keer moet zeggen is: EN JIJ??
Is het alweer dinsdag?quote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel een typische Manic Monday Tuesday
Oh wilde net zeggen dat ik haar opzich wel leuk er uit vind zien, spannend topje zo. Maarja je merkt inderdaad dat het gewoon GenZ 19-jarigen zijn dus daar ga ik het nooit mee kunnen vinden. Al komt zij mentaal wel wat ouder over dan hem.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Hier gaat iets compleet misquote:Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dit wel een typische Manic Monday Tuesday
Mwah, die is jong en nog makkelijk beïnvloedbaar. Met zo’n debiel voor je neus kom je er ook zelden goed af.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een dom wijf ook
Oh ja oepsquote:
Ben benieuwd! Lijkt wel leuk ja. Beetje wild kapsel wel.quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef Joop_W het volgende:
Oe, leuke vrouw, die gaat een hork krijgen.
Met 19 nog “oh ja en wow en hoe dan???” vind ik toch wel een tikje onnozel. Maar hopelijk met normaal gezelschap wat beter.quote:Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, die is jong en nog makkelijk beïnvloedbaar. Met zo’n debiel voor je neus kom je er ook zelden goed af.
Ik zou met een date wel akkoord gaan op het eerste gezicht. Straalt wel wat uit in ieder geval.quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Lijkt wel leuk ja. Beetje wild kapsel wel.
Wat is ONS?quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij heb ik een keer een ONS met haar gehad toen ik 19 was.
Je fopt onsquote:
Waarom werd het niet meer?quote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij heb ik een keer een ONS met haar gehad toen ik 19 was.
quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ik had me trouwens opgegeven voor het programma een tijdje geleden. Volgende week opnames! Ben benieuwd!!!
Oh sorry.quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sorry ik ken de meeste afkortingen niet.
Als ze zometeen die lul op zijn flikker geeft (verbaal) geef ik haar het voordeel van de twijfelquote:Op maandag 1 april 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met 19 nog “oh ja en wow en hoe dan???” vind ik toch wel een tikje onnozel. Maar hopelijk met normaal gezelschap wat beter.
Als zij het is (leeftijd, uiterlijk, voornaam klopt) woonde ze in Bergen op Zoom. Beetje uit de richting.quote:
Ik ben opgegroeid met zo weinig mogelijk afkortingen pratenquote:
Oeooeoe, cool! Enig idee voor wanneer dat is, na de zomer?quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef RipCity het volgende:
Ik had me trouwens opgegeven voor het programma een tijdje geleden. Volgende week opnames! Ben benieuwd!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Kijk eens hoe ze nu praat.quote:Op maandag 1 april 2024 19:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ze zometeen die lul op zijn flikker geeft (verbaal) geef ik haar het voordeel van de twijfel
quote:Op maandag 1 april 2024 19:53 schreef RipCity het volgende:
[..]Ik geloof ook allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Figuranten GENOTquote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een live versie van First dates willen zien. Dat je alle ongemakkelijke stiltes meepakt enzo!
Ik zou hem expres laten vallen om te zien of ik een kaart met vraag krijgquote:Op maandag 1 april 2024 19:54 schreef franklop het volgende:
Ik zou wel eens een live versie van First dates willen zien. Dat je alle ongemakkelijke stiltes meepakt enzo!
Eerlijk is eerlijk, ze had geen doorsnee naamquote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef Salina het volgende:
Hahahahaha die knul weet niet hoe ze heet.
KOEKOEK
Deze jongen kan toch enkel dit zelfde soort figuren als vrienden hebben?quote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef RipCity het volgende:
Deze gast gaat zo afgemaakt worden door z'n familie en vrienden.
En terecht. Narcist
Nee hij is er nog. Komt zo weerquote:
Hij voelde zich zo extreem stoer dat hij het niet meer wist.quote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Weet je nog hoe ik heet”, echt schitterend
quote:
O kom op Piscus, zo moeilijk is een naam onthouden toch niet.quote:Op maandag 1 april 2024 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, ze had geen doorsnee naam
Weinig origineel ook idd. Deed de Engelse barman leuker.quote:
Volgens mij was hij wel gegeneerd hoorquote:Op maandag 1 april 2024 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij voelde zich zo extreem stoer dat hij het niet meer wist.
Dat is waar, Salinequote:Op maandag 1 april 2024 19:57 schreef Salina het volgende:
[..]
O kom op Piscus, zo moeilijk is een naam onthouden toch niet.
Die met dat zwarte haar? Die is wel leuk jaquote:Op maandag 1 april 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Weinig origineel ook idd. Deed de Engelse barman leuker.
maar niet zenuwachtig!quote:Op maandag 1 april 2024 19:58 schreef DKUp het volgende:
Marvin komt er niet helemaal uit
Extreem zenuwachtig eerst
Mwah, het kan nog best lastig zijn.quote:Op maandag 1 april 2024 19:57 schreef Salina het volgende:
[..]
O kom op Piscus, zo moeilijk is een naam onthouden toch niet.
Sapstengel zou er wel een TNS mee hebben.quote:
Thirty Night Stands?quote:Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sapstengel zou er wel een TNS mee hebben.
Niks mis mee, maar niet mijn type. Maarja ze komt wel lekker vrolijk over.quote:Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
aan haar insta te zien is het niets geworden met Marvinquote:Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nu kan het nog, zag zojuist in het jeugdjournaal dat het prijzig gaat worden.quote:
Post dan een linkje he.quote:Op maandag 1 april 2024 20:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
aan haar insta te zien is het niets geworden met Marvin
Ach ze kunnen mijn rug op en er ook weer afquote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu kan het nog, zag zojuist in het jeugdjournaal dat het prijzig gaat worden.
quote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgt hij nog lucht als ze bovenop zit?
Sorry ik liet me even gaan.
Kunnen we die Fok! tag van z’n profiel controlerenquote:
Jeetjequote:Op maandag 1 april 2024 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgt hij nog lucht als ze bovenop zit?
Sorry ik liet me even gaan.
Lekker kakkertjequote:
Nee, mijn oom is met paragliden van een berg afgestort, rug gebroken.quote:
Sooowwquote:Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, mijn oom is met paragliden van een berg afgestort, rug gebroken.
Maar anders wel hoor!
Het is genetisch!quote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe krijg je 3 kinderen die alle drie homo zijn?
Papa stiekem ookquote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien is het erfelijk?quote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
50% van dit programmaquote:
Chemicaliën in het water.quote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Bekrompen ouders, that’ll teach em.quote:Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met drie of vier kinderen is dat wel heel bijzonder
Hij ziet er burgerlijk genoeg uit om ermee akkoord te gaan.quote:Op maandag 1 april 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Adinda is 5 jaar ouder. Zou ze al rammelende eierstokken hebben?
vanaf hun geboorte elk jaar naar Eurovisie songfestival kijken.quote:Op maandag 1 april 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie het niet gebeurenquote:
Ik vind je knap?quote:
Ze had erg hoge hakken aan, dacht ik.quote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
Niet verwacht dit. Ze is ouder, groter en hij is best een beta simp
Inb4 cliche man: “ik wil geen vriendschap als ze me niet wilt!!!1”quote:Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een vriendschappen ontstaan door dit programma he...
Die elkaar nooit meer spreken/zien.
Gohquote:
Tot volgende keerquote:
Contradictio in terminis noemen ze dit toch?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
vinden jullie nagellak leuk bij een hetero man?
Nee. Vind ik niet mooi. Maar goed, zijn mijn tengels niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:29 schreef Mortaxx het volgende:
vinden jullie nagellak leuk bij een hetero man?
Vertel ons meer. Moet ik hem herkennen?quote:
te laat, hij had zo'n geblokt shirt aan dat iedereen tegenwoordig heeftquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vertel ons meer. Moet ik hem herkennen?
Oh ja diequote:Op dinsdag 2 april 2024 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
te laat, hij had zo'n geblokt shirt aan dat iedereen tegenwoordig heeft
#neuktallesquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Hahahahahahahahahahaha
Ik zeg dat ik homo ben, maar ik val ook op vrouwen
Fokke 34 Consultant
Ftfyquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:31 schreef DKUp het volgende:
Hahahahahahahahahahaha
Ik zeg dat ik homo ben, maar ik val ook op vrouwen
Fokke 34 Kont-sultan
Na 15 seizoenen niet weten dat ik niet op blond val. En dit is nog rood ook, denk ikquote:
Sjoerd houdt daar van!quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:34 schreef DKUp het volgende:
Dat was een beroerde kadewalk, alsof ze in haar reet was geneukt.
Meer het accentquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Na 15 seizoenen niet weten dat ik niet op blond val. En dit is nog rood ook, denk ik
Hij moet z’n mond houdenquote:
Daar is zequote:Op dinsdag 2 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is mega zenuwachtig
Heb je met sukkels uit het zuiden
quote:
Geen warm bad.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hij is mega zenuwachtig
Heb je met sukkels uit het zuiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |