quote:The girl is expected to undergo a second customary ceremony to purify her for her new role as the wife of the high priest. The ceremony will also prepare her for marital responsibilities such as childbearing, local media reported.
Dat hebben wij hier met een kinderfeest. Is toch iets anders dan zo’n huwelijk.quote:„Mensen begrijpen onze gewoontes en tradities niet”
Het is daar ook niet normaal hoor.quote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Chandler het volgende:
Ons normaal is niet het andere normaal... wil niet zeggen dat ik het goedkeur hoor maar het westen wil zoveel mogelijk bepalen en dat terwijl het westen zoveel moois kapot maakt terwijl het zijn 'normen' oplegt.
Maar 12 jaar in mijn ogen is wel een beetje jong...
Niet normaal geworden.quote:
Het klopt dat over het algemeen priesters niet getrouwd mogen zijn. Wanneer je op televisie getrouwde “priesters” ziet , gaat het dan ook bijna altijd om protestantse dominees of voorgangers uit de anglicaanse kerkquote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef A-dam het volgende:
Katholieke priesters mogen toch niet trouwen of relaties aangaan en dienen celibaat te leven?
Ik heb niet de indruk dat we hier met een katholieke priester te maken hebben.quote:Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef A-dam het volgende:
Katholieke priesters mogen toch niet trouwen of relaties aangaan en dienen celibaat te leven?
Wat voor eentje dan?quote:Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat we hier met een katholieke priester te maken hebben.
Aan de gewaden die ze in de foto dragen lijkt het wel daarop.quote:Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat we hier met een katholieke priester te maken hebben.
Is een willekeurige foto.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef A-dam het volgende:
[..]
Aan de gewaden die ze in de foto dragen lijkt het wel daarop.
Had dan de juiste foto neer gezet.quote:
Zie de post van suijkerbuijk.quote:
Die foto hoort niet bij het artikel.quote:Op maandag 1 april 2024 21:09 schreef A-dam het volgende:
[..]
Aan de gewaden die ze in de foto dragen lijkt het wel daarop.
De oprichter van KickOutZwartePiet is trouwens een Ganees.quote:Op maandag 1 april 2024 19:10 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dat hebben wij hier met een kinderfeest. Is toch iets anders dan zo’n huwelijk.
Denk eerder de kerstman.quote:Op maandag 1 april 2024 21:36 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De oprichter van KickOutZwartePiet is trouwens een Ganees.
Misschien moeten we sinterklaas gewoon een pedo maken en is alles goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |