SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
geen?quote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef tong80 het volgende:
Christopher Vivell is bij Ajax de belangrijkste kandidaat om na komende zomer directeur transfers te worden, aldus Voetbal International. Alex Kroes, de nieuwe algemeen directeur in Amsterdam, heeft hem zijn 'zegen gegeven', zo is te lezen.
[ afbeelding ]
Het is al langer bekend dat Ajax graag een directeur transfers wil aanstellen. Voor de komende transferperiode zal Kroes nog verantwoordelijkheid dragen. De belangrijkste kandidaat om zich na 31 augustus over het technische beleid te gaan buigen, is Vivell. 'De interesse in de Duitser is serieus, nu lijkt het voor Kroes zaak om iedereen ervan te overtuigen dat Vivell de juiste man is voor Ajax, daar waar Vivell de Ajax-manier zal moeten omarmen', zo is te lezen.
Kroes heeft inmiddels al een aantal keer gesproken met de 37-jarige Duitser, die vorig jaar na een periode van slechts zeven maanden mocht vertrekken bij Chelsea. Die gesprekken zijn goed verlopen, want Kroes heeft zijn 'zegen gegeven', zo is te lezen. De nieuwbakken algemeen directeur is een 'fan'.
Dat Kroes besluit om Vivell nu nog niet aan te stellen, heeft wellicht een goede reden. 'Mogelijk wil Kroes niet het het risico lopen dat zijn kandidaat een krasje oploopt tijdens cruciale herstelwerkzaamheden voor Ajax, mocht de transferperiode bijvoorbeeld tegenvallen.'
https://www.msn.com/nl-nl(...)3615a6005932e8&ei=20
Die laat ik altijd achterwegen bij trieste berichten.quote:
Of het triest gaat zijn moeten we afwachten, ook of deze man het wordt, ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.quote:Op maandag 1 april 2024 18:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die laat ik altijd achterwegen bij trieste berichten.
Dat is het probleem nou net. Het is allemaal weer vaag en ongewis. Een 36jarige Duitser die bij Chelsea weg moest. Natuurlijk kan het iets worden. Maar weer een onzekerheidje. Terwijl Kroes zich ook nog niet heeft bewezen bij Ajax. We gaan het zien. Trusten en tot morgen.quote:Op maandag 1 april 2024 18:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Of het triest gaat zijn moeten we afwachten, ook of deze man het wordt, ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?quote:Op maandag 1 april 2024 18:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is het probleem nou net. Het is allemaal weer vaag en ongewis. Een 36jarige Duitser die bij Chelsea weg moest. Natuurlijk kan het iets worden. Maar weer een onzekerheidje. Terwijl Kroes zich ook nog niet heeft bewezen bij Ajax. We gaan het zien. Trusten en tot morgen.
https://www.espn.nl/voetb(...)was-rkc-zonder-janusquote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?
Als het klopt en deze man is ook geïnteresseerd, toont het wel de ambitie van Kroes en Ajax aan, dat vind ik wel een goed teken.quote:Op maandag 1 april 2024 18:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maargoed, wie dan wel. Tevens bij Leipzig wel een goede trackrecord las ik ergens?
Ook belangrijk die nieuwe niet een alleenmacht te geven over de creditcard.
ja eens. Ik wijs dat, mits met de juiste controles, echt niet af. En Kroes geeft al aan het als een team te gaan doenquote:Op maandag 1 april 2024 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het klopt en deze man is ook geïnteresseerd, toont het wel de ambitie van Kroes en Ajax aan, dat vind ik wel een goed teken.
quote:
quote:ik heb wel het idee dat Kroes weet wat hij doet al is het daar ook nog erg vroeg voor.
Een daadkrachtige RvC. Dat zie je niet vaak. Zullen wel bang zijn voor hun eigen hachje.quote:
Je bent ook wel echt een andere dimensie dom als je dat in die situatie doet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toppertje binnengehaald weer. Fucking hell, hoe krijgen ze het voor elkaar.
En arrogant, kennelijk dacht hij dat zijn aanstelling de aandelen zou doen stijgen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent ook wel echt een andere dimensie dom als je dat in die situatie doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |