Ontslagen is ook slagen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Alex Kroes is wel de enige directeur daar die ongeslagen bleef.![]()
![]()
Dit is een beetje als een voetballer die geld inzet op zijn eigen wedstrijden om ‘high stakes’ te creëren.quote:
Lijkt mij lastig, gezien het verloop van dit seizoenquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:32 schreef Marcoss het volgende:
Maar heeft hij wel winst gemaakt met z’n aandelen?
Staat op een kleine 20K verlies (lol).quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:32 schreef Marcoss het volgende:
384 euro verlies las ik ergens maar dat boeit verder niet. Je bent de nieuwe CEO van een beursgenoteerde onderneming en je koopt een week voordat je je handtekening zet op eigen houtje aandelen van diezelfde onderneming. Voorkennis of niet, dat mag domweg niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:32 schreef Marcoss het volgende:
Zoals gezegd het is als een speler die inzet op zijn eigen wedstrijden. Ik begrijp echt niet hoe je zo dom kan zijn. Hij had net zo goed gelijk een foto van zijn lul kunnen verzenden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
384 euro verlies las ik ergens maar dat boeit verder niet. Je bent de nieuwe CEO van een beursgenoteerde onderneming en je koopt een week voordat je je handtekening zet op eigen houtje aandelen van diezelfde onderneming. Voorkennis of niet, dat mag domweg niet.
Ik heb er de ballen verstand van en het lijkt me alleen al voor de beeldvorming niet heel erg slim maar is het verboden ja?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voorkennis of niet, dat mag domweg niet.
Oh, uiteraard, maar als je het dan toch doet, kun je er beter nog iets mee verdienen..quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
384 euro verlies las ik ergens maar dat boeit verder niet. Je bent de nieuwe CEO van een beursgenoteerde onderneming en je koopt een week voordat je je handtekening zet op eigen houtje aandelen van diezelfde onderneming. Voorkennis of niet, dat mag domweg niet.
Ja, zelfs als het maar een beetje ruikt naar voorkennis is het strafbaar. Les één als je ook maar iets in de financiële sector doet. Bewust of onbewust maakt niets uit.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van en het lijkt me alleen al voor de beeldvorming niet heel erg slim maar is het verboden ja?
Yup.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van en het lijkt me alleen al voor de beeldvorming niet heel erg slim maar is het verboden ja?
Was jij niet de genen die allemaal crypto verloren was omdat je geen 2 staps beveiliging gebruikte.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Kroes ontkent alles
Vuile beurscrimineel
Welke debiel gaat sowieso Ajax aandelen kopen😂😂😂
Toch denkt hij zelf een zaak te hebben als ik zijn LinkedIn post zo lees. Vind het sws niet slim van hem hoor en begrijp dat de RvC ingrijpt, maar ik hoef geen gesprekken met de club te hebben gevoerd om te begrijpen dat de kans dat het aandeel Ajax na het slechtste anderhalve seizoen uit de clubhistorie gaat stijgen nogal groot is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:41 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ja, zelfs als het maar een beetje ruikt naar voorkennis is het strafbaar. Les één als je ook maar iets in de financiële sector doet. Bewust of onbewust maakt niets uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |