Is dat diezelfde getuige die over de verkrachtingen door IDF wist in Shifa? Die?quote:Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Onder de "hamas" terroristen zat een plastisch chirurg Ahmed Khalaraki en zijn bejaarde moeder die daar ook als arts werkte. Point blank afgeschoten volgens getuigen. Net als tientallen andere verpleegkundigen, artsen en paramedici waarvan geen spoor meer is sinds de inval.
Israel is bezig alles te verwoesten van wat Iran steunt. Hamas, Hezbollah, Houthi's (komen ook nog aan de beurt) en de Iraanse militaire leiders en alles wat er mee te maken heeft.quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Zou dit Iran over de lijn trekken? Wat betekend zoiets of wat zijn de implicaties? En hoe zit het met het oorlogsrecht en ambassades in een ander land dan Gaza te bombarderen. Dit lijkt me namelijk niet zo maar iets.
Iran doet helemaal niets, hoop blaffen maar daar blijft het bij.quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Zou dit Iran over de lijn trekken? Wat betekend zoiets of wat zijn de implicaties? En hoe zit het met het oorlogsrecht en ambassades in een ander land dan Gaza te bombarderen. Dit lijkt me namelijk niet zo maar iets.
Correctie: Iran doet niets directs. Die hele regio wordt door ze gedestabiliseerd middels marionetconstructies zoals Hezbollah, de Houthi's en dan zijn er nog de cyberaanvallen over en weer tussen hen en Israël waarbij havens, fabrieken, waterzuiveringsinstallaties, sluisdeuren, energiecentrales, ziekenhuizen en websites de moeder gehackt worden de afgelopen jaren.quote:Op maandag 1 april 2024 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Iran doet helemaal niets, hoop blaffen maar daar blijft het bij.
Levering van raketten en drones aan mede-schurkenstaten en allerhande terroristische groeperingen.quote:Op maandag 1 april 2024 22:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Correctie: Iran doet niets directs. Die hele regio wordt door ze gedestabiliseerd middels marionetconstructies zoals Hezbollah, de Houthi's en dan zijn er nog de cyberaanvallen over en weer tussen hen en Israël waarbij havens, fabrieken, waterzuiveringsinstallaties, sluisdeuren, energiecentrales, ziekenhuizen en websites de moeder gehackt worden de afgelopen jaren.
Als je als buitenland maximale invloed wil houden is een leider zonder gezag wel de beste optie. Want laten we wel wezen: een echt zelfstandig functionerend Palestina is op dit moment echt geen goed idee.quote:Op maandag 1 april 2024 22:33 schreef Aether het volgende:
Schuiven ze die ook weer naar voren?
Blinken speaks to Abbas, welcomes formation of new PA cabinet
https://www.timesofisrael(...)n-of-new-pa-cabinet/
Het is me wat.quote:Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef egayalS het volgende:
De beelden uit shifa en omstreken![]()
![]()
Wat de Russen in Bucha hebben gedaan is er niks bij.
Maar het maakt wel weer duidelijk dat de Israelis nog steeds bezig zijn met hun doel. Namelijk Gaza onleefbaar maken waardoor Palestijnen genoodzaakt zijn om te verkassen. Etnische zuiveringen dus.
[ x ]
Zo ook met hun land. Als ze daar 3 jaar geen gewassen op tellen wordt het in geconfisqueerd. Ze zorgen dat ze geen water krijgen en geen vergunningen om water uit de grond te halen.quote:
De gebruikelijke leugen van terroristenstaat Israël uiteraard.quote:Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Israel is bezig alles te verwoesten van wat Iran steunt. Hamas, Hezbollah, Houthi's (komen ook nog aan de beurt) en de Iraanse militaire leiders en alles wat er mee te maken heeft.
Iran zal wel weer terug slaan op haar manier maar we gaan het zien.
Maar als dit doelbewust op een ambassade was dan spreken we idd op een ander niveau denk ik. Israel zal roepen dat het een dekmantel is voor terreuractiviteiten (zou ook zo maar kunnen) maar dan nog zal het internationaal scherp veroordeeld worden en een no-go zijn.
lijkt me meer een seintje dat iran erbuiten moet blijven, of anders.quote:Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
"Enige democratie in de regio"quote:
Al Jazeera is nu net als UNRWA een 'security threat'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |