abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2024 @ 20:40:43 #26
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213053340
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:56 schreef Chadi het volgende:

[..]
Onder de "hamas" terroristen zat een plastisch chirurg Ahmed Khalaraki en zijn bejaarde moeder die daar ook als arts werkte. Point blank afgeschoten volgens getuigen. Net als tientallen andere verpleegkundigen, artsen en paramedici waarvan geen spoor meer is sinds de inval.
Is dat diezelfde getuige die over de verkrachtingen door IDF wist in Shifa? Die?
  maandag 1 april 2024 @ 20:42:17 #27
504728 Nyamuk
Sambal bij
pi_213053365
twitter
Heel veel sambal
pi_213054090
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
1 april?
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 21:29:17 #29
8781 crew  Frutsel
pi_213054189
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:29 schreef Discombobulate het volgende:
Zou dit Iran over de lijn trekken? Wat betekend zoiets of wat zijn de implicaties? En hoe zit het met het oorlogsrecht en ambassades in een ander land dan Gaza te bombarderen. Dit lijkt me namelijk niet zo maar iets.
Israel is bezig alles te verwoesten van wat Iran steunt. Hamas, Hezbollah, Houthi's (komen ook nog aan de beurt) en de Iraanse militaire leiders en alles wat er mee te maken heeft.
Iran zal wel weer terug slaan op haar manier maar we gaan het zien.

Maar als dit doelbewust op een ambassade was dan spreken we idd op een ander niveau denk ik. Israel zal roepen dat het een dekmantel is voor terreuractiviteiten (zou ook zo maar kunnen) maar dan nog zal het internationaal scherp veroordeeld worden en een no-go zijn.
  maandag 1 april 2024 @ 22:01:09 #30
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_213054728
quote:
Zou dit Iran over de lijn trekken? Wat betekend zoiets of wat zijn de implicaties? En hoe zit het met het oorlogsrecht en ambassades in een ander land dan Gaza te bombarderen. Dit lijkt me namelijk niet zo maar iets.
Iran doet helemaal niets, hoop blaffen maar daar blijft het bij.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_213054928
Iran says 7 of its Guard members killed in Damascus strike, including 2 generals
https://www.timesofisrael(...)ncluding-2-generals/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 1 april 2024 @ 22:16:45 #32
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213054997
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Iran doet helemaal niets, hoop blaffen maar daar blijft het bij.
Correctie: Iran doet niets directs. Die hele regio wordt door ze gedestabiliseerd middels marionetconstructies zoals Hezbollah, de Houthi's en dan zijn er nog de cyberaanvallen over en weer tussen hen en Israël waarbij havens, fabrieken, waterzuiveringsinstallaties, sluisdeuren, energiecentrales, ziekenhuizen en websites de moeder gehackt worden de afgelopen jaren.
  maandag 1 april 2024 @ 22:18:04 #33
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213055011
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Correctie: Iran doet niets directs. Die hele regio wordt door ze gedestabiliseerd middels marionetconstructies zoals Hezbollah, de Houthi's en dan zijn er nog de cyberaanvallen over en weer tussen hen en Israël waarbij havens, fabrieken, waterzuiveringsinstallaties, sluisdeuren, energiecentrales, ziekenhuizen en websites de moeder gehackt worden de afgelopen jaren.
Levering van raketten en drones aan mede-schurkenstaten en allerhande terroristische groeperingen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213055184
Schuiven ze die ook weer naar voren?

Blinken speaks to Abbas, welcomes formation of new PA cabinet
https://www.timesofisrael(...)n-of-new-pa-cabinet/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213055212
twitter

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213055248
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:42 schreef Nyamuk het volgende:
[ x ]
Russische propaganda.
  maandag 1 april 2024 @ 22:41:47 #37
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_213055277
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 22:33 schreef Aether het volgende:
Schuiven ze die ook weer naar voren?

Blinken speaks to Abbas, welcomes formation of new PA cabinet
https://www.timesofisrael(...)n-of-new-pa-cabinet/
Als je als buitenland maximale invloed wil houden is een leider zonder gezag wel de beste optie. Want laten we wel wezen: een echt zelfstandig functionerend Palestina is op dit moment echt geen goed idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 1 april 2024 @ 22:47:16 #38
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213055327
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:46 schreef egayalS het volgende:
De beelden uit shifa en omstreken :r :r :r Wat de Russen in Bucha hebben gedaan is er niks bij.

Maar het maakt wel weer duidelijk dat de Israelis nog steeds bezig zijn met hun doel. Namelijk Gaza onleefbaar maken waardoor Palestijnen genoodzaakt zijn om te verkassen. Etnische zuiveringen dus.

[ x ]
Het is me wat.

Feit is dat wanneer Israel dit niet had gedaan Hamas het wel in Israël had gedaan. Je moet kanker hard aanpakken en niet met zachte hand en dit is dus goed gedaan.
pi_213055407
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213055442
quote:
9s.gif Op maandag 1 april 2024 23:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Zo ook met hun land. Als ze daar 3 jaar geen gewassen op tellen wordt het in geconfisqueerd. Ze zorgen dat ze geen water krijgen en geen vergunningen om water uit de grond te halen.
pi_213055498
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:29 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Israel is bezig alles te verwoesten van wat Iran steunt. Hamas, Hezbollah, Houthi's (komen ook nog aan de beurt) en de Iraanse militaire leiders en alles wat er mee te maken heeft.
Iran zal wel weer terug slaan op haar manier maar we gaan het zien.

Maar als dit doelbewust op een ambassade was dan spreken we idd op een ander niveau denk ik. Israel zal roepen dat het een dekmantel is voor terreuractiviteiten (zou ook zo maar kunnen) maar dan nog zal het internationaal scherp veroordeeld worden en een no-go zijn.
De gebruikelijke leugen van terroristenstaat Israël uiteraard.
pi_213055540
quote:
lijkt me meer een seintje dat iran erbuiten moet blijven, of anders.
pi_213055588
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_213055602
Nafatali Bennet denkt dat wereld blind is en we niet in staat zijn om te zien wat ze hebben aangericht :D

The IDF has just completed a 2 week operation on a Hamas command center that Hamas embedded within the Shifa Medical Center.

Hamas used staff and patients as human shields in order to cause maximum civilian casualties as to create more criticism and pressure on Israel.

The results are remarkable:

- 6,000 civilians were evacuated by the IDF to keep them safe.
- 200 Hamas terrorists were killed.
- 500 Hamas terrorists have been captured.
- *No civilian was killed*. Not one. _O- _O- :')

This is unprecedented in urban warfare.
Our military is learning and improving by the day.

These results undermine the false claim that the IDF is targeting civilians.

If we didn’t care about innocent lives, we’d have simply bombed the whole complex, without risking lives of our own fighters.

Israel will continue until we remove Hamas and bring the hostages home.

I’m proud to be Israeli and proud of the IDF, a beacon of light.

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_213055619
-Rabia Al-Basri
pi_213055642
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_213055658
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 23:34 schreef egayalS het volgende:

[..]
"Enige democratie in de regio" :Y)
Al Jazeera is nu net als UNRWA een 'security threat' :')
  maandag 1 april 2024 @ 23:50:32 #48
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_213055691
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2024 23:38 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Wat is je doel nou? Je post wat domme tweets zonder ook maar iets van bewijs?
pi_213055718
Dit is inderdaad Israël die kijkt hoe ver ze kunnen gaan.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_213055730
"Waarom zou je hongerige mensen in Gaza willen voeren? Zo gaat onze genocidale operatie nog langer duren en moeten de Palestijnen nog langer lijden."

twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')