Er wordt juist in de kroeg gerookt om overlast naar de buurt te voorkomen. Gemeenten doen alsof hun neus bloedt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:58 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als er ook niet meer buiten gerookt mag worden bestaat het probleem wat jij schetst ook niet meer. Dan kunnen mensen (voorlopig) enkel nog thuis roken.
En dat ga jij doen aangezien de politie de handen vol heeft aan georganiseerde misdaad en verwarde mensen?quote:Op maandag 1 april 2024 18:59 schreef LXIV het volgende:
Eens. Een harder optreden tegen vapen, dat heeft veel jeugd er aan het roken gekregen.
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 1 april 2024 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je moet niet niet-roker willen zijn omdat de staat dat wil, maar omdat je zelf niet afhankelijk van een middel wil zijn.
Ik ben verder wel blij met ze.quote:Op maandag 1 april 2024 17:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Duitsland is een volkomen achterlijk land. Reclame voor roken is gewoon nog toegestaan, zelfs in de bioscoop!! Dat werd in Nederland in 1985 of zo al afgeschaft. Er mogen in Duitsland zelf nog gratis sigaretten uitgedeeld worden om mensen verslaafd te krijgen. Volkomen achterlijk land dus, niet alleen op digitaal gebied.
Wat sneu ditquote:Op maandag 1 april 2024 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Echt niet alleen Duitsland hoor, ook in Belgie en Luxemburg is het nog gewoon betaalbaar, en daar hebben ze geen Hitler syndroom lijkt me.
De meeste rokers zijn volgens mij zorgmijders. Doen dus vrijwillig geen beroep op het collectief zorgstelsel.quote:Op maandag 1 april 2024 17:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Prima. Dat zijn vermijdbare belastingen. We leven in een collectief zorgstelsel, dus goed dat ongezond gedrag ontmoedigd wordt
Zorgmijden leidt er meestal toe dat klachten alleen maar erger worden. Op een gegeven moment worden de klachten zo erg dat je toch wel een beroep op zorg gaat doen. En dan is de zorg alleen maar een stuk duurder dan wanneer je voor het eerst klachten kreeg.quote:Op maandag 1 april 2024 19:45 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste rokers zijn volgens mij zorgmijders. Doen dus vrijwillig geen beroep op het collectief zorgstelsel.
Daar is de overheid wel voor.quote:Op maandag 1 april 2024 17:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Daar is de overheid niet voor bedoeld.
Ze ontmoedigen drank ook niet
ook niet fastfood
of andere dingen die slecht voor je zijn
Van drank gaan meer dingen kapot dan sigaretten
Maar we zuipen lekker verder als maatschappij en doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is als er weer een tiener zichzelf het ziekenhuis in zuipt
Het schijnheilige en hypocriete is wat me voornamelijk stoort.
Als je zo graag goed wil zijn voor de bevolking dan verbied het gewoon. Kan toch ook?
Ik denk dat gewoon nog meer mensen naar Duitsland toe rijden. Met deze prijzen heb je het er al snel uit als je daar even heen knalt.quote:Op maandag 1 april 2024 15:50 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dan gaat iedereen het illegaal kopen en dan komt er helemaal geen accijns meer binnen. Goed plan.
Ah, ja want roken voegt natuurlijk zoooooo veel toequote:Op maandag 1 april 2024 20:45 schreef ems. het volgende:
[..]
Je hele betoog in een keer weggespoeld met deze opmerking.
en een heel kleine rechter hartkamer want die heeft sterk behoefte aan zuurstof en niet aan CO2quote:Op maandag 1 april 2024 20:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, ja want roken voegt natuurlijk zoooooo veel toe![]()
![]()
Ja, zwarte longen![]()
![]()
Bamischijven voegen net zo min iets toe. Of frikandellen. Of chips. Of frisdrank. Of de kerk.quote:Op maandag 1 april 2024 20:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ah, ja want roken voegt natuurlijk zoooooo veel toe![]()
![]()
Ja, zwarte longen![]()
![]()
Bamischijven voegen wel degelijk iets toe, het is voedsel. Ik weet niet of jij toevallig een robot bent? Zo niet, dan is voedsel toch echt iets wat je nodig hebt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:02 schreef ems. het volgende:
[..]
Bamischijven voegen net zo min iets toe. Of frikandellen. Of chips. Of frisdrank. Of de kerk.
Er zijn genoeg verhalen te bedenken om roken flink aan te pakken. "Het voegt gewoon niets toe" daarentegen is gewoon een beetje dommig.
Ik rook niet meer, gelukkig, maar het is heerlijk.quote:Op maandag 1 april 2024 21:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bamischijven voegen wel degelijk iets toe, het is voedsel. Ik weet niet of jij toevallig een robot bent? Zo niet, dan is voedsel toch echt iets wat je nodig hebt.
Roken? Is geen voedsel, is geen drinken.
Het doet niets nuttigs. Het maakt je lichaam alleen maar kapot.
Je kan ook sla eten. Beter voor jezelf en het milieu. Stinkt ook niet zo voor je omgeving.quote:Op maandag 1 april 2024 21:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Bamischijven voegen wel degelijk iets toe, het is voedsel. Ik weet niet of jij toevallig een robot bent? Zo niet, dan is voedsel toch echt iets wat je nodig hebt.
Mensen halen plezier uit roken.quote:Roken? Is geen voedsel, is geen drinken.
Het doet niets nuttigs. Het maakt je lichaam alleen maar kapot.
Kan. Maar je moet iets eten.quote:Op maandag 1 april 2024 21:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Je kan ook sla eten. Beter voor jezelf en het milieu. Stinkt ook niet zo voor je omgeving.
Plezier uit rokenquote:Mensen halen plezier uit roken.
inb4 "Boehoe nee ze zijn verslaafd"
Jij bent zelf ook verslaafd aan dingen die nutteloos zijn.
Sla dus. Geen enkele reden voor frituur, vlees en water met smaakjes.quote:
Precies zoals verwacht en al eerder weerlegd. Jij hebt ook nutteloze en schadelijke hobby's.quote:Plezier uit roken
Doe normaal zeg, je snapt zelf ook wel dat dat ''plezier'' puur verslaving is.
Geen enkel mens haalt plezier uit een staafje in brand steken en dan wat wolkjes uitblazen.
Niemand gaat dat voor de lol doen.
Hamburgers en bier inderdaad ook compleet overbodig als je sla hebt. Alleen maar schadelijk voor jezelf en omgeving.quote:Roken is geen vervanging van iets gezonders (zoals sla dat bv is ipv een hamburger, of water ipv een biertje).
Roken is kansloos, roken is ongezond, roken heeft niets nuttigs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |