Ik heb juist meerdere malen in dit topic, onder andere tegen jou, aangestipt dat dit het topic is voor het bespreken van antisemitische acties en niet die jamaarisraëlbagger.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:18 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat is geen protest tegen Israël. Maar dat weet jij ook.
Echter gooi je deze overduidelijk antisemitische actie graag op een hoop met protesten tegen Israël en haar backers (Lenny kuhr oa.) op hetzelfde antisemitische hoopje omdat je graag elke protest tegen Israël monddood wilt maken met de antisemitism label.
Wees creatiever zou ik zeggen.
Lenny Kuhr is een terrorist ja?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:18 schreef egayalS het volgende:
[..]
Dat is geen protest tegen Israël. Maar dat weet jij ook.
Echter gooi je deze overduidelijk antisemitische actie graag op een hoop met protesten tegen Israël en haar backers (Lenny kuhr oa.) op hetzelfde antisemitische hoopje omdat je graag elke protest tegen Israël monddood wilt maken met de antisemitism label.
Wees creatiever zou ik zeggen.
nja, die muziek hequote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lenny Kuhr is een terrorist ja?
Ik vind het nog steeds een gemiste kans dat ze niet uitbarstte in Visite visiiite toen die pipo's de boel kwamen verstoren.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:05 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een gemiste kans dat ze niet uitbarstte in Visite visiiite toen die pipo's de boel kwamen verstoren.
Een terrorist en een moordenaar, volgens die eencellige Palestijnse demonstranten die haar optreden verstoorden.quote:
quote:
Die rode swastika draait de verkeerde kant op, en de beheersing van het Duits lukt ook nog niet helemaal. Hier zijn weer genieën aan het werk geweest.quote:Ein Folch [sic]
Je zou toch even het verschil tussen antisemitisme en anti israel zijn moeten snappen...quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:31 schreef Homey het volgende:
Antisemitisme is ook een bizarre overdreven aandacht en haat tegen Israël.
Open de kranten en lees sites als nu.nl
Letterlijk elke dag tig anti-Israël artikelen. De eenzijdigheid van die artikelen druipt er vanaf.
Alsof er niks anders gebeurt in de wereld. Over allerlei landen waar ook van alles en nog wat gebeurt, good or bad, lees je niks over. Alle ballen op Israël!
Waarom? In Amerika zeggen ze 'no jews no news'.
En nog treffender: no jews no news and if it bleeds it leads.
Zegt de persoon waar jij op reageert dit dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lenny Kuhr is een terrorist ja?
Die twee gaan vaak hand in hand natuurlijkquote:Op woensdag 3 april 2024 16:11 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Je zou toch even het verschil tussen antisemitisme en anti israel zijn moeten snappen...
Maar goed, op een forum als fok heb ik allang de illusie niet meer dat mensen dat verschil gaan zien..
soms wel ja...quote:Op woensdag 3 april 2024 16:22 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Die twee gaan vaak hand in hand natuurlijk
Complete nonsens.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
Ik wou dat ik een Jood was, dan kon ik elke kritiek die ik kreeg als "antisemitisme" framen.
Maar dat is de pest met dit conflict, die joden zijn er ook gewoon.quote:
Wat een achterlijke post.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik een Jood was, dan kon ik elke kritiek die ik kreeg als "antisemitisme" framen.
Vandaar dat het de Joden voor 1948 ook zo lekker voor de wind ging.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
...
Als Israël zich als een normaal land gaat gedragen dan zakt "antisemitisme" ook wel weer..
...
flikker toch opquote:Op woensdag 3 april 2024 16:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
soms wel ja...
maar vind je het niet vreemd dat "antisemitisme groeiende" is terwijl op hetzelfde moment Israël bezig is met wat ze doen? Zou dat niet met elkaar verband houden?
Als Israël zich als een normaal land gaat gedragen dan zakt "antisemitisme" ook wel weer..
Vergis je ook niet in de lobby's die nu bezig zijn om het Westen te beïnvloeden, lobby's zoals cidi en dergelijke..
Die maken van elke situatie iets antisemitisch..
Wat had Kuhr moeten zeggen?quote:Op woensdag 3 april 2024 16:17 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Zegt de persoon waar jij op reageert dit dan?
De persoon heeft het op kritiek op Israel en haar backers. En Kuhr is een backer van de acties die de IDF nu doet. Dit heeft ze zelf gezegd in een interview..
Of zijn wij te lui en ongeïnteresseerd om een zaterdagmiddag op te offeren om onze steun uit te spreken voor Israël?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
flikker toch op
Vandaar al die massale pro-Israël protesten in Europese steden
De meeste Nederlanders zijn a-religieus en voelen dus minder de noodzakelijkheid om een geloofsstrijd uit te vechten in de stratenquote:Op woensdag 3 april 2024 20:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Of zijn wij te lui en ongeïnteresseerd om een zaterdagmiddag op te offeren om onze steun uit te spreken voor Israël?
Als ze er voor zorgen dat op drukbezochte plaatsen het leger bewapend op wacht gaat staan dan zouden de a-religieuzen dat waarschijnlijk waarderen en belonen.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
Ondertussen winden veel Nederlanders zich wel op dat hun medelanders demonstreren voor Palestijnen. Als 't zo erg is laat dan, ondanks je a-religuesiteit, zien dat je aan de goede kant staat en steun israel in 't openbaar.
Niet dat ze demonstreren maar hoe ze demonstreren. Er was hier één prima protest en daarna hebben een stel nare figuren het overgenomen, waarbij er met jihadvlaggen werd geparadeerd en werd opgeroepen tot het veroveren van Tel Aviv door Hamas.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
Ondertussen winden veel Nederlanders zich wel op dat hun medelanders demonstreren voor Palestijnen. Als 't zo erg is laat dan, ondanks je a-religuesiteit, zien dat je aan de goede kant staat en steun israel in 't openbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |