Fietsje wisselen beneden: extra profiel en minder druk. Boven weer wisselen.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk ontzettend uit naar de vrouwen op de Koppenberg.
Hopelijk redden we dat qua uitzendingquote:Op zondag 31 maart 2024 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk ontzettend uit naar de vrouwen op de Koppenberg.
Anders wordt het als Wout in de E3.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jorgenson moet zich laten inlopen als ie nog wat wil
@Salina 15:57quote:Op zondag 31 maart 2024 15:35 schreef Tommeke het volgende:
Hoelang gaat het nu duren voordat Karrel de ‘wat als’ vraag gaat stellen?
De E3 is snel vergetenquote:Op zondag 31 maart 2024 15:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ x ]
Welke Belgische forummer is dit?
https://streamable.com/7r4lcsquote:Op zondag 31 maart 2024 15:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord speelt zit je duidelijk in je Hyperbolero rol.
Er zijn nog wat renners kwijt. Denk dat er nog een klein groepje tussen de groep Jorgenson en het iets grotere pelotonnetje zit.quote:
Of de eerste indien Van Aert niet sprint als een nieuweling en Pogacar niet aan een sprint met 2 begint vanuit 4e positie.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:40 schreef franklop het volgende:
Het is dat Asgreen wonderbenen had, en die val in 2019.. anders had dit al de 5e kunnen zijn!
Kopecky geschiedenis geschreven.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:39 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Belg begint al met de nabeschouwing
Wil wel meer beelden zien dan alleen deze om die conclusie te trekken (al zou het me niets verbazen).quote:Op zondag 31 maart 2024 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zouden de kansen zijn dat dit een bewussie is van de notoire klootzak?
Met het goede materiaal tegenwoordig schijnt dat niet zo heel veel meer uit te maken.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:39 schreef hhh38 het volgende:
Mathieu staat wel een stuk scherper dan eerdere jaren voor m'n gevoel. Gaat dat een nadeel zijn volgende week?
Het is Vermeersch, die geef ik de facto het nadeel van de twijfel.quote:Op zondag 31 maart 2024 15:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wil wel meer beelden zien dan alleen deze om die conclusie te trekken (al zou het me niets verbazen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |