Nou ja, ik zou juist zeggen dat Timmermans precies doet wat er van 'm te verwachten viel. Het is inderdaad wat saai allemaal en weinig sprankelend, maar inhoudelijk is het gewoon dik in orde.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er iets meer van verwacht werd? Al dan niet onterecht.
Ik vind Timmermans ook helemaal niet overkomen op een of andere manier.
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners, het liefst oneliners over minderheidsgroepen waar je ongestraft naar kan schoppen.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:01 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou juist zeggen dat Timmermans precies doet wat er van 'm te verwachten viel. Het is inderdaad wat saai allemaal en weinig sprankelend, maar inhoudelijk is het gewoon dik in orde.
Maar dan kom je wel bij een nogal essentieel punt: wat vinden we goede politiek?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners.
Ik denk dat jouw en mijn definitie heel anders is dan die van een heel groot deel van de kiezers tegenwoordig gezien de partijen waar op gestemd word.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:03 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Maar dan kom je wel bij een nogal essentieel punt: wat vinden we goede politiek?
Dat weet ik wel zeker. Maar doe mij maar heel veel meer Timmermansen, Van der Wallen, Van der Burgen, enzovoort en heel veel minder Wildersen, Yesilgözen, Van der Plassen en andere diep onnozele kijkcijferkanonnen.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw en mijn definitie heel anders is dan die van een heel groot deel van de kiezers tegenwoordig gezien de partijen waar op gestemd word.
Geheel met je eens maar dat is niet de realiteit waar we het mee moeten doen, helaas.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:07 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar doe mij maar heel veel meer Timmermansen, Van der Wallen, Van der Burgen, enzovoort en heel veel minder Wildersen, Yesilgözen, Van der Plassen en andere diep onnozele kijkcijferkanonnen.
Nog niet, maar het komende kabinet lijkt me een mooie demonstratie van waar die verheffing van de domheid toe leidt. Hopelijk zorgt dat voor inkeer.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geheel met je eens maar dat is niet de realiteit waar we het mee moeten doen, helaas.
Zoals boerinnen met SGP-inteelthoofden.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners, het liefst oneliners over minderheidsgroepen waar je ongestraft naar kan schoppen.
Op andere plekken in het politiek domein mag men ook wel een beetje tot inkeer komen, niet?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:10 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nog niet, maar het komende kabinet lijkt me een mooie demonstratie van waar die verheffing van de domheid toe leidt. Hopelijk zorgt dat voor inkeer.
Maar je kunt Timmermans toch niet aanvallen omdat hij een goede ipv een slechte politicus is?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Geheel met je eens maar dat is niet de realiteit waar we het mee moeten doen, helaas.
Ik zou bijna zeggen "Met alle middelen hopen" maar ik heb begrepen dat zoiets je een aangifte kan opleverenquote:Op maandag 3 juni 2024 19:10 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nog niet, maar het komende kabinet lijkt me een mooie demonstratie van waar die verheffing van de domheid toe leidt. Hopelijk zorgt dat voor inkeer.
Ik val hem dan ook niet aan.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Maar je kunt Timmermans toch niet aanvallen omdat hij een goede ipv een slechte politicus is?
Welke politicus heeft dat gezegd?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zoals boerinnen met SGP-inteelthoofden.
[..]
Op andere plekken in het politiek domein mag men ook wel een beetje tot inkeer komen, niet?
Ja, complotpolitiek mag van mij ook weg. Relipolitiek ook, maar dat blijft nog wel even.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Op andere plekken in het politiek domein mag men ook wel een beetje tot inkeer komen, niet?
Dat er zeg maar enkel 'hoogopgeleid, rationeel en intellectueel' overblijft?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:15 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, complotpolitiek mag van mij ook weg. Relipolitiek ook, maar dat blijft nog wel even.
Lijkt me een goed idee.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat er zeg maar enkel 'hoogopgeleid, rationeel en intellectueel' overblijft?
Ja, dus? Ik zal het nog een keer vragen, wie in de politiek heeft die uitspraak gedaan?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat over 'de' politiek, niet?
Hmmja.quote:
Nogal flauw dit. Maar goed, dat zat er natuurlijk 100% in.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja.
Het wegzetten van mensen als dombo's is een strategie die eerder is ingezet; als je denkt dat dat opnieuw gaat werken ga ik je feestje niet verstoren.
Het is een oprechte vraag: hoe wil je precies het electoraat gaan overtuigen van je boodschap?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:20 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nogal flauw dit. Maar goed, dat zat er natuurlijk 100% in.
Dag Etto, met je fantasielogica.
Timmermans heeft een strategie, Blastbeat hoeft die niet te hebben, volgens mij.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een oprechte vraag: hoe wil je precies het electoraat gaan overtuigen van je boodschap?
Het is verder geen 'fantasie', het is een appel om toe te lichten hoe je die verheffing van domheid, je eigen woorden, precies denkt tegen te gaan.
Wat is de strategie?
Ik ga jou niet proberen te overtuigen en ik geloof helemaal niets van je zogenaamde oprechtheid.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is een oprechte vraag: hoe wil je precies het electoraat gaan overtuigen van je boodschap?
Neuh, naast dombo natuurlijk ook nog racist, vrouwenhater, homo- en islamofoob.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
'Dombo' valt nog wel mee vergeleken met 'goorlinks, deugneus, sjw, policor (s)linkse cultuur marxist' en weet ik veel wat voor fraaie benamingen we allemaal nog meer al een jaar of 20 voorbij zien komen.
Kennelijk werkt schelden dus wel, want je kan er zelfs de grootste partij mee worden.
Dit is echt buitengewoon mager. Niet alleen heb je namelijk nog op geen enkele wijze mijn overtuigingen met argumenten benadert, je presteert het zelfs denkbeelden mijn kant op te schuiven die met geen enkele quote van mijn zijde te onderbouwen zijn.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:25 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik ga jou niet proberen te overtuigen en ik geloof helemaal niets van je zogenaamde oprechtheid.
Een keer nog: om te kunnen discussiëren moet je tenminste dezelfde werkelijkheid accepteren. Dat doen jij en ik geenszins. Ik vind je overtuigingen onnozel en oninteressant. Ze slaan nergens op en je brengt ze met een enorme starre tunnelvisie en op een dreinende, cynische manier. Dus nee, dank u. Geen interesse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |