abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213778630
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:49 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Is het niet zo dat er iets meer van verwacht werd? Al dan niet onterecht.

Ik vind Timmermans ook helemaal niet overkomen op een of andere manier.
Nou ja, ik zou juist zeggen dat Timmermans precies doet wat er van 'm te verwachten viel. Het is inderdaad wat saai allemaal en weinig sprankelend, maar inhoudelijk is het gewoon dik in orde.
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213778649
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:01 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Nou ja, ik zou juist zeggen dat Timmermans precies doet wat er van 'm te verwachten viel. Het is inderdaad wat saai allemaal en weinig sprankelend, maar inhoudelijk is het gewoon dik in orde.
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners, het liefst oneliners over minderheidsgroepen waar je ongestraft naar kan schoppen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2024 19:03:39 ]
pi_213778659
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners.
Maar dan kom je wel bij een nogal essentieel punt: wat vinden we goede politiek?
"Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
pi_213778673
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:03 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Maar dan kom je wel bij een nogal essentieel punt: wat vinden we goede politiek?
Ik denk dat jouw en mijn definitie heel anders is dan die van een heel groot deel van de kiezers tegenwoordig gezien de partijen waar op gestemd word.

Goede politiek is saai en inhoudelijk wat mij betreft.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2024 19:04:53 ]
pi_213778703
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik denk dat jouw en mijn definitie heel anders is dan die van een heel groot deel van de kiezers tegenwoordig gezien de partijen waar op gestemd word.
Dat weet ik wel zeker. Maar doe mij maar heel veel meer Timmermansen, Van der Wallen, Van der Burgen, enzovoort en heel veel minder Wildersen, Yesilgözen, Van der Plassen en andere diep onnozele kijkcijferkanonnen.
pi_213778720
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:07 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Dat weet ik wel zeker. Maar doe mij maar heel veel meer Timmermansen, Van der Wallen, Van der Burgen, enzovoort en heel veel minder Wildersen, Yesilgözen, Van der Plassen en andere diep onnozele kijkcijferkanonnen.
Geheel met je eens maar dat is niet de realiteit waar we het mee moeten doen, helaas.
pi_213778738
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Geheel met je eens maar dat is niet de realiteit waar we het mee moeten doen, helaas.
Nog niet, maar het komende kabinet lijkt me een mooie demonstratie van waar die verheffing van de domheid toe leidt. Hopelijk zorgt dat voor inkeer.
  maandag 3 juni 2024 @ 19:11:12 #233
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778748
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In een tijd waarin social media mede bepalend is kan dat een probleem zijn. Politiek gaat de laatste jaren totaal niet over de inhoud naar mijn mening maar vooral om aandacht trekken met oneliners, het liefst oneliners over minderheidsgroepen waar je ongestraft naar kan schoppen.
Zoals boerinnen met SGP-inteelthoofden.
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:10 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Nog niet, maar het komende kabinet lijkt me een mooie demonstratie van waar die verheffing van de domheid toe leidt. Hopelijk zorgt dat voor inkeer.
Op andere plekken in het politiek domein mag men ook wel een beetje tot inkeer komen, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213778756
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Maar je kunt Timmermans toch niet aanvallen omdat hij een goede ipv een slechte politicus is?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_213778761
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:10 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ik zou bijna zeggen "Met alle middelen hopen" maar ik heb begrepen dat zoiets je een aangifte kan opleveren ;)
pi_213778767
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef Hanca het volgende:

[..]
Maar je kunt Timmermans toch niet aanvallen omdat hij een goede ipv een slechte politicus is?
Ik val hem dan ook niet aan.
pi_213778776
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zoals boerinnen met SGP-inteelthoofden.
[..]
Op andere plekken in het politiek domein mag men ook wel een beetje tot inkeer komen, niet?
Welke politicus heeft dat gezegd?
  maandag 3 juni 2024 @ 19:14:12 #238
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778792
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Welke politicus heeft dat gezegd?
Het gaat over 'de' politiek, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213778817
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja, complotpolitiek mag van mij ook weg. Relipolitiek ook, maar dat blijft nog wel even.
  maandag 3 juni 2024 @ 19:16:41 #240
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778829
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:15 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ja, complotpolitiek mag van mij ook weg. Relipolitiek ook, maar dat blijft nog wel even.
Dat er zeg maar enkel 'hoogopgeleid, rationeel en intellectueel' overblijft?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213778837
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat er zeg maar enkel 'hoogopgeleid, rationeel en intellectueel' overblijft?
Lijkt me een goed idee.
pi_213778842
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gaat over 'de' politiek, niet?
Ja, dus? Ik zal het nog een keer vragen, wie in de politiek heeft die uitspraak gedaan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2024 19:18:04 ]
  maandag 3 juni 2024 @ 19:18:18 #243
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778848
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:17 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Lijkt me een goed idee.
Hmmja.

Het wegzetten van mensen als dombo's is een strategie die eerder is ingezet; als je denkt dat dat opnieuw gaat werken ga ik je feestje niet verstoren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213778869
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hmmja.

Het wegzetten van mensen als dombo's is een strategie die eerder is ingezet; als je denkt dat dat opnieuw gaat werken ga ik je feestje niet verstoren.
Nogal flauw dit. Maar goed, dat zat er natuurlijk 100% in.

Dag Etto, met je fantasielogica.
  maandag 3 juni 2024 @ 19:21:35 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778879
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:20 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Nogal flauw dit. Maar goed, dat zat er natuurlijk 100% in.

Dag Etto, met je fantasielogica.
Het is een oprechte vraag: hoe wil je precies het electoraat gaan overtuigen van je boodschap?

Het is verder geen 'fantasie', het is een appel om toe te lichten hoe je die verheffing van domheid, je eigen woorden, precies denkt tegen te gaan.

Wat is de strategie?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213778907
'Dombo' valt nog wel mee vergeleken met 'goorlinks, deugneus, sjw, policor (s)linkse cultuur marxist' en weet ik veel wat voor fraaie benamingen we allemaal nog meer al een jaar of 20 voorbij zien komen.

Kennelijk werkt schelden dus wel, want je kan er zelfs de grootste partij mee worden.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_213778910
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het is een oprechte vraag: hoe wil je precies het electoraat gaan overtuigen van je boodschap?

Het is verder geen 'fantasie', het is een appel om toe te lichten hoe je die verheffing van domheid, je eigen woorden, precies denkt tegen te gaan.

Wat is de strategie?
Timmermans heeft een strategie, Blastbeat hoeft die niet te hebben, volgens mij.
pi_213778914
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ga jou niet proberen te overtuigen en ik geloof helemaal niets van je zogenaamde oprechtheid.

Een keer nog: om te kunnen discussiëren moet je tenminste dezelfde werkelijkheid accepteren. Dat doen jij en ik geenszins. Ik vind je overtuigingen onnozel en oninteressant. Ze slaan nergens op en je brengt ze met een enorme starre tunnelvisie en op een dreinende, cynische manier. Dus nee, dank u. Geen interesse.
  maandag 3 juni 2024 @ 19:25:46 #249
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778921
quote:
2s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:24 schreef xpompompomx het volgende:
'Dombo' valt nog wel mee vergeleken met 'goorlinks, deugneus, sjw, policor (s)linkse cultuur marxist' en weet ik veel wat voor fraaie benamingen we allemaal nog meer al een jaar of 20 voorbij zien komen.

Kennelijk werkt schelden dus wel, want je kan er zelfs de grootste partij mee worden.
Neuh, naast dombo natuurlijk ook nog racist, vrouwenhater, homo- en islamofoob.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 3 juni 2024 @ 19:28:07 #250
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213778944
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 19:25 schreef Blastbeat het volgende:

[..]
Ik ga jou niet proberen te overtuigen en ik geloof helemaal niets van je zogenaamde oprechtheid.

Een keer nog: om te kunnen discussiëren moet je tenminste dezelfde werkelijkheid accepteren. Dat doen jij en ik geenszins. Ik vind je overtuigingen onnozel en oninteressant. Ze slaan nergens op en je brengt ze met een enorme starre tunnelvisie en op een dreinende, cynische manier. Dus nee, dank u. Geen interesse.
Dit is echt buitengewoon mager. Niet alleen heb je namelijk nog op geen enkele wijze mijn overtuigingen met argumenten benadert, je presteert het zelfs denkbeelden mijn kant op te schuiven die met geen enkele quote van mijn zijde te onderbouwen zijn.

Ik reageer nu op iets wat je zelf stelt: de verheffing van domheid.

Bon.

En wat is de strategie om die verheffing tegen te gaan?

Wat tunnelvisie betreft, laten we daar vooral over zwijgen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')