Klopt. Daarom zit ik ook in deze kletshoek en niet in die streams topics - daar heb ik niks te zoeken.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet leuk vind. Jij kijkt niet eens BB je post niet eens mee in de COS
Dat schakelen we dan gewoon uit.Dat is het principe van geen moderatie.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel trs er op een dag zijn?en hoeveel dms?
De paaseitjes (chocolade) heb ik gisteren allemaal opgemaakt. Het was iets te veel chocolaquote:Op zondag 31 maart 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
En hier willen we gewoon gezellig kletsen. Dus hoppa.
Wie heeft er paas eieren gezocht of gegeten vandaag?
Mensen raken steeds meer gefrustreerd lijkt wel. Zo jammer.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
Het is dit jaar wel opvallend dat het,en niet alleen op FOK! ,nogal heftig gaat.
Podcast die stopt.
FB groepen die stoppen.
Net lees ik weer iets over iemand die op Telegram mensen blokkeert als ze niet willen betalen.
Families van bewoners die op X gingen bemoeien.
En zal vast nog wel wat vergeten.
Ik zit op dit moment mijn 2e zak witte paaseieren weg te knagen..quote:Op zondag 31 maart 2024 21:33 schreef Dotteke het volgende:
En hier willen we gewoon gezellig kletsen. Dus hoppa.
Wie heeft er paas eieren gezocht of gegeten vandaag?
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat schakelen we dan gewoon uit.Dat is het principe van geen moderatie.
Het zal wel cliché klinken, maar volgens mij komt dat omdat de hele maatschappij aan het verharden is.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:33 schreef FreshFruit het volgende:
Het is dit jaar wel opvallend dat het,en niet alleen op FOK! ,nogal heftig gaat.
Podcast die stopt.
FB groepen die stoppen.
Net lees ik weer iets over iemand die op Telegram mensen blokkeert als ze niet willen betalen.
Families van bewoners die op X gingen bemoeien.
En zal vast nog wel wat vergeten.
O wordt je daaar niet misselijk van?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment mijn 2e zak witte paaseieren weg te knagen..
een watquote:Op zondag 31 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Net een steppeschotel binnen gewerkt. Kennen jullie dat in nederland ?
Het zegt mij niks.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Ik ken het niet. Wat is dat?quote:Op zondag 31 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Uit mijn hoofd: Steppegras is heel dunne friet.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:35 schreef Jockari het volgende:
Ik vind het op FOK! dit jaar zoetjesaan hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel cliché klinken, maar volgens mij komt dat omdat de hele maatschappij aan het verharden is.
Net als Engels drop, of die winegums. Je blijft die rommel eten tot het laatste snoepjequote:
Hartstikkequote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hartstikke![]()
Ik weet als ik er aan begin ga ik door. Heb het ook heel lang volgehouden om ze niet te kopen.
Tot ze gisteren 1+1 gratis waren.![]()
De voorraad bij onze plaatselijke AH is nu op
Had je hier moeten lezen met de Gouden Kooi!quote:Op zondag 31 maart 2024 21:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het op FOK! dit jaar zoetjesaan hoor.
Ik zie ook groente...quote:Op zondag 31 maart 2024 21:39 schreef Jockari het volgende:
Een Steppegras® is een complete schotel waar onderaan een stuk vlees ligt dat ondergedompeld word in de unieke Steppegrassaus®, daar boven op komen de fijne frietjes die in een bepaalde maat zijn gesneden tussen stro en lucifer aardappelen en op de juiste manier zijn gebakken, het geheel word afgerond met schijfje citroen met kaviaar (lompvis) er bovenop te plaatsen. (credits aan de uitvinder in Leopoldsburg)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |