die zag ik hier al door iemand voorbij komen gisterquote:Op zondag 31 maart 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
https://www.facebook.com/reel/1378500206202798?fs=e&s=TIeQ9V![]()
Ik las het al in de krant het is allemaal watquote:Op zondag 31 maart 2024 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
Wat nou weer?
https://nos.nl/artikel/25(...)eel-politie-aanwezig
jup daarom blijf ik er even weg.. moest net al op m'n vingers gaan zitten.quote:
Niet normaal ditquote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup daarom blijf ik er even weg.. moest net al op m'n vingers gaan zitten.
Toch 1 reactie gegeven maar dan kan ik beter even wegblijven![]()
![]()
Je kunt niet meer gewoon beschrijven wat je ziet of vindt of er wordt weer wat van gevonden
Het is te bizar voor woorden. Dit is vuilspuiterij, gewoon omdat de een nog feller en gemener wil vuilspuiten dan de ander.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Je kunt niet meer gewoon beschrijven wat je ziet of vindt of er wordt weer wat van gevonden
Reageren is natuurlijk ook niet de bedoeling maar toch net gedaan (vorig topic over dat ik vind dat Ty als een kleuter ligt), ga het dan ook nog verdedigen dat wat ik schrijf. Slaat ook nergens op.quote:Op zondag 31 maart 2024 20:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is te bizar voor woorden. Dit is vuilspuiterij, gewoon omdat de een nog feller en gemener wil vuilspuiten dan de ander.
Het is haast ongefundeerd, gebaseerd op een enkele uitspraak die in al die 11 weken is gedaan en daar blijven ze maar op doorhameren.
Zelden zoiets meegemaakt.
En inderdaad, reageren is zinloos, je wordt gelijk aangepakt en neergesabeld.
jammer hoor, cossen was ooit leuk, en natuurlijk waren er altijd mensen die een favoriet hadden, maar dit....
Ja ik voel me nu aangesproken, want ik had het ook negatief over Ashley, maar dat was wel nav haar eigen gejank weer over afgelopen week over hoe zielig ze behandelt was. Dus reageer ik OOK op wat ik zie/hoor??quote:Op zondag 31 maart 2024 20:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
![]()
Reageren moet ook kunnen, maar gewoon op een normale manier. Maar zelfs een post over wat je ziet of hoort wordt gelijk besprongen alsof je de nationale vijand bent. En ik benijd Dotteke ook niet hoor. Ik zou niet graag in haar schoenen willen staan. Het is een heel moeilijk subforum. Ik denk eigenlijk wel de moeilijkste.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Reageren is natuurlijk ook niet de bedoeling maar toch net gedaan (vorig topic over dat ik vind dat Ty als een kleuter ligt), ga het dan ook nog verdedigen dat wat ik schrijf. Slaat ook nergens op.
Als ik dan zie wat daar weer op volgt.. is me de zin over om te posten.
Ligt niet aan @:dotteke zie ook dat ze van alles probeert en doet waar mogelijk om de sfeer positief te krijgen en houden.
nee joh, zie mijn uitleg boven je postquote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik voel me nu aangesproken, want ik had het ook negatief over Ashley, maar dat was wel nav haar eigen gejank weer over afgelopen week over hoe zielig ze behandelt was. Dus reageer ik OOK op wat ik zie/hoor??
Maar dat mag schijnbaar niet omdat het bij Ashley is??![]()
Weet je is het niet over ash dan is het wel over alice of over ty of wie dan ook. Gaat het over ash klagen de ash fans gaat het ovet ty of alice klagen die fans. Puntje bij het paaltje doen sommige zelf wat men een ander verwijt. Alleen over een andere bewonerquote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Reageren is natuurlijk ook niet de bedoeling maar toch net gedaan (vorig topic over dat ik vind dat Ty als een kleuter ligt), ga het dan ook nog verdedigen dat wat ik schrijf. Slaat ook nergens op.
Als ik dan zie wat daar weer op volgt.. is me de zin over om te posten.
Ligt niet aan @:dotteke zie ook dat ze van alles probeert en doet waar mogelijk om de sfeer positief te krijgen en houden.
En ook weer niet de bedoeling om hier een discussie te krijgen of zo.
Was het gewoon even beu net.
Je doet je best Dot.Meer dan genoeg.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je is het niet over ash dan is het wel over alice of over ty of wie dan ook. Gaat het over ash klagen de ash fans gaat het ovet ty of alice klagen die fans. Puntje bij het paaltje doen sommige zelf wat men een ander verwijt. Alleen over een andere bewoner
Ja net bij mij dus blijkbaar over Ty.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je is het niet over ash dan is het wel over alice of over ty of wie dan ook. Gaat het over ash klagen de ash fans gaat het ovet ty of alice klagen die fans. Puntje bij het paaltje doen sommige zelf wat men een ander verwijt. Alleen over een andere bewoner
dat is gewoon commentaar op wat er op dat moment gebeurt, dus COSquote:Op zondag 31 maart 2024 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja ik voel me nu aangesproken, want ik had het ook negatief over Ashley, maar dat was wel nav haar eigen gejank weer over afgelopen week over hoe zielig ze behandelt was. Dus reageer ik OOK op wat ik zie/hoor??
Maar dat mag schijnbaar niet omdat het bij Ashley is??![]()
Dat bedoel ik dus. Het is gewoon allemaal zo kinderachtig.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja net bij mij dus blijkbaar over Ty.
het is steeds een ander waardoor iemand zich geneigd voelt om degene te moeten verdedigen en dan te reageren op wat je schrijft.
Kan er blijkbaar vandaag wat minder goed tegen![]()
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Waar zijn Alice en Randy en Jimmy hierbij?
Er konden maar 4 bewoners per poll opquote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee Verida.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar doet nooit een poll van alle op instaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |