Had je gelijk wat te lezen.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allerlekkerste patat heb ik in Schotland gegeten. Die kreeg ik in een krant! Fish and chips wrapped in newspaper!![]()
[ afbeelding ]
Alleen moet je dan wel heel goed opletten dat ze er geen vinegar overheen sproeien.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
De allerlekkerste patat heb ik in Schotland gegeten. Die kreeg ik in een krant! Fish and chips wrapped in newspaper!![]()
[ afbeelding ]
Oh dat MOEST erover! Dat vond ik heerlijk! En lekker veel zout. Salt and vinegarquote:Op zondag 31 maart 2024 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel heel goed opletten dat ze er geen vinegar overheen sproeien.
maar het korstje van de fish is ook zo ontzettend lekker, daar kan hier geen lekkerbekje tegenop
maar van de vinegar wordt de patat zo slapquote:Op zondag 31 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat MOEST erover! Dat vond ik heerlijk! En lekker veel zout. Salt and vinegar![]()
Nou krijg ik heimwee naar Schotland
oh weer te laatquote:Op zondag 31 maart 2024 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Even klaarzitten voor het 22:22 topic.
Daar kreeg het de kans niet voor. Alleen de laatste. Dat waren de slobberpatatjes!quote:Op zondag 31 maart 2024 22:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maar van de vinegar wordt de patat zo slap
Idd, de echte fish and chips. Ook het beste wat ik in London heb gegeten een 30 jaar geleden.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alhoewel, jullie kibbeling vind ik ook lekkerquote:Op zondag 31 maart 2024 22:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Alleen moet je dan wel heel goed opletten dat ze er geen vinegar overheen sproeien.
maar het korstje van de fish is ook zo ontzettend lekker, daar kan hier geen lekkerbekje tegenop
ze gebruiken geloof ik nog wel krantenpapier, maar nu onbedrukt. Zit wel een beetje logica in eigenlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Idd, de echte fish and chips. Ook het beste wat ik in London heb gegeten een 30 jaar geleden.
Blijkbaar wordt daar dan ook een soort vinegar overgekieperd. Geeft dat een speciaal smaakje. Was toen ook nog op krantenpapier, zal nu niet meer mogen denk ik.
Ik ga je met je mee om dat te eten in de U.K. !quote:Op zondag 31 maart 2024 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze gebruiken geloof ik nog wel krantenpapier, maar nu onbedrukt. Zit wel een beetje logica in eigenlijk
Heb je van dat drukinkt aan je fish and chips. Hmmmm.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
ze gebruiken geloof ik nog wel krantenpapier, maar nu onbedrukt. Zit wel een beetje logica in eigenlijk
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat MOEST erover! Dat vond ik heerlijk! En lekker veel zout. Salt and vinegar![]()
Nou krijg ik heimwee naar Schotland
Heb je geen Bot?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oh weer te laat
ik kom er altijd te laat achter
Moet ik toch eerst een paspoort aan gaan vragen. De laatste keer dat ik in Schotland was kwam ik nog binnen met mijn ID. Dat lukt nu niet meer.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga je met je mee om dat te eten in de U.K. !
Plaag die Oostenrijker niet zo.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ga je met je mee om dat te eten in de U.K. !
De europese unie, maar al eerder gemeld, wil ik daar geen mening meer over oordelen, want je bent dan een deel van je leven kwijt...quote:Op zondag 31 maart 2024 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moet ik toch eerst een paspoort aan gaan vragen. De laatste keer dat ik in Schotland was kwam ik nog binnen met mijn ID. Dat lukt nu niet meer.
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was een goed lokmiddel. Hij hapte wel
Gaat @mario390 ook mee naar Schotland?quote:
Oh jaquote:Op zondag 31 maart 2024 22:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
De europese unie, maar al eerder gemeld, wil ik daar geen mening meer over oordelen, want je bent dan een deel van je leven kwijt...
Nieuwe Avater @ruudpuntenel ?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het was een goed lokmiddel. Hij hapte wel
Dat zou best leuk zijn.Zal ik even vragen?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gaat @:Mario390 ook mee naar Schotland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |