abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213054028
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik vind Zelensky trouwens wel een enorme deep state trekpop. ;)
Schandknaapje van Biden.
Sinds euromaidan coup is het gewoon in handen van de USA.
pi_213054045
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Schandknaapje van Biden.
Bron?
pi_213054059
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:20 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Bron?
Geen bron, mijn mening.
pi_213054226
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:19 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Schandknaapje van Biden.
Ja dat is overduidelijk. Das wel een groot verschil met Rusland natuurlijk, dat opereert volledig autonoom. Niet dat ik elk besluit van Putin daarmee goedkeur, maar what you see is what you get. Dat prefereer ik nog altijd boven die ruggengraatloze Zelensky die gewoon zijn ziel heeft verkocht aan een stel oorlogszuchtige yankees.
pi_213054247
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:20 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Bron?
Ukrain On Fire. Zie openingspost.
pi_213054288
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja dat is overduidelijk. Das wel een groot verschil met Rusland natuurlijk, dat opereert volledig autonoom. Niet dat ik elk besluit van Putin daarmee goedkeur, maar what you see is what you get. Dat prefereer ik nog altijd boven die ruggengraatloze Zelensky die gewoon zijn ziel heeft verkocht aan een stel oorlogszuchtige yankees.
Poetin verbergt zich achter zijn fascistische leugens. Werkelijk niets aan wat uit het Kremlin komt is 'what you see is what you get', het is één grote facade.

Zelensky is met gevaar voor eigen leven op zijn post gebleven, dat is het tegendeel van ruggengraatloos.
pi_213054296
Die coup zit veel mensen erg hoog.

Ik heb me altijd afgevraagd waarom.
Het enige waar ik op kan komen is dat Oekraïne uit de Russische invloedssfeer kwam, wat kennelijk niet mag.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 1 april 2024 @ 21:35:21 #208
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213054300
En de antwoorden geven ook niet meteen een groen licht om meteen Zelensky te maken hier...

Probeer het bij feiten te houden, een mening ok! maar geen rants ineens over hoe kut Zelensky ineens is.
Lach met een schone bips
pi_213054344
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:32 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ukrain On Fire. Zie openingspost.
Een van de vele kansloze documentaires van Olivier Stone
pi_213054354
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
En de antwoorden geven ook niet meteen een groen licht om meteen Zelensky te maken hier...

Probeer het bij feiten te houden, een mening ok! maar geen rants ineens over hoe kut Zelensky ineens is.
Hij is niet kut, slimme vent hoor.
Ben alleen wel van mening dat hij min of meer onder controle van de USA staat.
pi_213054357
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 21:35 schreef Wantie het volgende:
Die coup zit veel mensen erg hoog.

Ik heb me altijd afgevraagd waarom.
Omdat we daarmee zelf langzaam een oorlog in gerommeld worden.
pi_213054378
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Poetin verbergt zich achter zijn fascistische leugens. Werkelijk niets aan wat uit het Kremlin komt is 'what you see is what you get', het is één grote facade.

Zelensky is met gevaar voor eigen leven op zijn post gebleven, dat is het tegendeel van ruggengraatloos.
Tja, er wordt gewoon anders naar gekeken.
Zelensky ontslaat een generaal en wordt vervolgens weggezet als een of andere machtswellusteling, Poetin schiet de top van zijn eigen huurleger uit de lucht nadat hij had geveinsd dat de lucht was opgeklaard, en dat is juist transparantie en daadkracht, en gewoon wat je in een oorlog kunt verwachten...
pi_213054405
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Omdat we daarmee zelf langzaam een oorlog in gerommeld worden.
10 jaar later, en nog steeds niet in oorlog.

Gaat wel heul langzaam...
  maandag 1 april 2024 @ 21:42:43 #214
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213054435
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hij is niet kut, slimme vent hoor.
Ben alleen wel van mening dat hij min of meer onder controle van de USA staat.
Ik vind ze allemaal kut, Poetin, Zelensky, Biden, Rutte, Macron, enz enz...

Iedereen die jonge mensen de dood injaagt voor een wedstrijdje ver pissen vind ik kut :)
Lach met een schone bips
pi_213054447
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Iedereen die jonge mensen de dood injaagt voor een wedstrijdje ver pissen vind ik kut :)
Ook als het om zelfverdediging gaat?
pi_213054453
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 21:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
10 jaar later, en nog steeds niet in oorlog.

Gaat wel heul langzaam...
Voor zo ver ik heb kunnen terug vinden heeft het sinds 2008 geduurd tot deze oorlog is begonnen.
Beide partijen zijn toen begonnen met propaganda en bewapenen.
Dus de aanloop is ongeveer 14 jaar geweest.
pi_213054463
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:31 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja dat is overduidelijk. Das wel een groot verschil met Rusland natuurlijk, dat opereert volledig autonoom. Niet dat ik elk besluit van Putin daarmee goedkeur, maar what you see is what you get.
Yup, een Dictator die zijn eigen volk de dood in jaagt om zijn imperialische neigingen te bevredigen.

Dat is veel beter dan een democratisch gekozen leider die met hulp van anderen zijn land daar tegen probeert te verdedigen.

quote:
Dat prefereer ik nog altijd boven die ruggengraatloze Zelensky die gewoon zijn ziel heeft verkocht aan een stel oorlogszuchtige yankees.
Want Poetin is niet oorlogszuchtig?

Ik kan me sterk vergissen natuurlijk, maar is het niet Rusland die delen van Oekraïne met geweld heeft geannexeerd en nog steeds bezig is met geweld stukje bij beetje Oekraïens grondgebied in te nemen?

Of mag dat wel omdat Rusland dat op eigen houtje kan.
pi_213054464
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:42 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]

Ik heb iets tegen alle leiders en influencers.
Of het nou links, recht, west of oost is maakt niet uit.
Laat mensen gewoon lekker net rust.
Maar ja ik besef ook wel dat het een utopie is.
  maandag 1 april 2024 @ 21:46:06 #219
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213054471
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Ook als het om zelfverdediging gaat?
Ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt, de Krim heeft Rusland nooit opgegeven dat wist iedereen wel. Maar het loopt nu wel echt uit de klauwen door de Navo die zich steeds verder tegen Russische grenzen aanschurkt. Is dat goed? Nee natuurlijk niet. Aan alle kanten is het kut. En de UA is nu de dupe.
Lach met een schone bips
pi_213054479
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:43 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Voor zo ver ik heb kunnen terug vinden heeft het sinds 2008 geduurd tot deze oorlog is begonnen.
Beide partijen zijn toen begonnen met propaganda en bewapenen.
Dus de aanloop is ongeveer 14 jaar geweest.
Dus al in 2008 begon Rusland zich te bewapenen om Oekraïne aan te vallen, terwijl Oekraïne zich toen begon te bewapenen om zich daartegen te verdedigen.

Maar dat kan ik niet rijmen met de Russische marionet die in 2014 door het parlement is afgezet.
pi_213054502
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus al in 2008 begon Rusland zich te bewapenen om Oekraïne aan te vallen, terwijl Oekraïne zich toen begon te bewapenen om zich daartegen te verdedigen.

Maar dat kan ik niet rijmen met de Russische marionet die in 2014 door het parlement is afgezet.
Nope, toen was de NAVO top in Boekarest.
pi_213054530
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ligt er een beetje aan hoe je het bekijkt, de Krim heeft Rusland nooit opgegeven dat wist iedereen wel. Maar het loopt nu wel echt uit de klauwen door de Navo die zich steeds verder tegen Russische grenzen aanschurkt. Is dat goed? Nee natuurlijk niet. Aan alle kanten is het kut. En de UA is nu de dupe.
Maar juist door wat Rusland onder andere gedaan heeft in Moldavië, Oekraïne en Georgië maakt dat landen naar de Navo rennen voor bescherming.
pi_213054536
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Je bedoelt dat de Krim sowieso van Rusland is, maar volgens mij heeft Oekraïne de diefstal van de Krim aanvankelijk nog redelijk geweldloos laten gebeuren.

Rusland is dat land gewoon binnen gevallen zoals de nazi's Nederland zijn binnen gevallen.

Oekraïne heeft uiteraard alle recht zichzelf hier tegen te verdedigen en het is de politieke én morele taak van Zelensky daaraan leiding te geven.
  maandag 1 april 2024 @ 21:52:52 #224
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213054548
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar juist door wat Rusland onder andere gedaan heeft in Moldavië, Oekraïne en Georgië maakt dat landen naar de Navo rennen voor bescherming.
Het blijft een beetje actie = reactie.. Keur ik het goed? Nope, maar het gebeurt wel.
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 21:55:17 #225
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213054607
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je bedoelt dat de Krim sowieso van Rusland is, maar volgens mij heeft Oekraïne de diefstal van de Krim aanvankelijk nog redelijk geweldloos laten gebeuren.

Rusland is dat land gewoon binnen gevallen zoals de nazi's Nederland zijn binnen gevallen.

Oekraïne heeft uiteraard alle recht zichzelf hier tegen te verdedigen en het is de politieke én morele taak van Zelensky daaraan leiding te geven.
Waar zeg ik iets anders dan? Ik zei juist, Rusland heeft de Krim nooit opgegeven als grondgebied. Dat hebben ze nu, dat de UA en Navo steeds meer naar elkaar toe trekken ziet Rusland als een gevaar.. Denk ik dat het goed is? Nope... Maar is wel de situatie waar zij daar inzitten. Daarom zeg ik wel, de UA is beetje boel de dupe nou.
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')