Die huilende kinderen vol in beeld had van mij niet zo gehoevenquote:
Die hele gijzeling had van mij ook niet gehoeven, maar ja, wat koop ik daarvoor?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Die huilende kinderen vol in beeld had van mij niet zo gehoeven
Nu niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:06 schreef Alpha0 het volgende:
Is het een beetje leuk stappen daar in Ede?
Eritrea uiteraard. Anders kloppen alle tweets van onderbuikmensen op X niet meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:56 schreef KingRoland het volgende:
Dus waar kwamen zijn ouders vandaan?
Vaak in provinciestadjes toch een soort ons-kent-ons gebeuren?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:06 schreef Alpha0 het volgende:
Nou, denk dat het nu wel drukker gaat worden daar..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:06 schreef Alpha0 het volgende:
Escape room Petticoat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, denk dat het nu wel drukker gaat worden daar..
Zeker in dat café..
Een 28-jarige inwoner van Ede.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:45 schreef Rnie het volgende:
Ik heb vanuit extreem goede bronnen (Feesboek) vernomen dat het een patient betreft uit een ggz instelling te Wolfheze.
Doe ermee wat je wilt.
Langzaam? Dit topic gaat als een nachtkaars uit nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef Harvest89 het volgende:
Toch knap dat het 5 reeksen heeft gehaald.
Maar nu de dader waarschijnlijk geen moslim is zal dit langzaam wel het einde van het topic zijn.
Ik weet niet hoe zo'n inschrijving in een GGZ-instelling gaat, of je dan qua woonplaats ingeschreven blijft in je oude woonplaats.quote:
Was al lang bekendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef Harvest89 het volgende:
Maar nu de dader waarschijnlijk geen moslim is zal dit langzaam wel het einde van het topic zijn.
Livetopic dat al 4 uur liep toen de dader gearresteerd werd, heel vreemd is het niet met al die live verslaggeving.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:26 schreef Harvest89 het volgende:
Ja, zonder zeker te weten of er inderdaad een tas met explosieven aanwezig is. Strak plan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Kunnen ze de volgende keer niet gewoon zeggen wat er aan de hand is, in plaats van zo mysterieus te doen. Gevaar voor de omgeving enzo, 150 woningen ontruimen. Als ze direct hadden gezegd dat een of andere WoW-speler wat mensen in een café vasthield kom iedereen verder met z'n leven.
Negeren is geen optie helaas. Mensen vinden de tweets sowieso wel, zeker in geval van retweets door bekend figuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En dan ga je zulke tweets aan meer views helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |