Brrr, ik ruik de Axe deodorant door mijn beeldscherm heen.quote:
Kan gewoon zelf nadenkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Verwijderen dit soort tweets niet eens
De gemeente Ede meldt dat er rond 13.30 uur een persconferentie is. Omroep Gelderland zendt die live uit.quote:
Maar aan zijn outfit te zien was het toch wel voorbereid.quote:
Ede is een middelgrote stad in de Nederlandse provincie Gelderland, gelegen op de westflank van de Veluwe en in de zuidelijke Gelderse Vallei. Het is tevens de hoofdplaats van de gelijknamige gemeente. De stad Ede heeft 79445 inwoners (2023).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ede is een dorp![]()
Weet verder niet. Ik weet wel dat toen ik er eind jaren 90 op bezoek kwam bij familie ik de drugs naalden al overal vond in de speeltuin en tegenwoordig weet van diverse mensen dat genoeg 20ers en 30ers aan de drugs zitten daar.
Verder ben ik een fokker en kom ik mijn huis niet uit.
Mooi gezegd vriendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:12 schreef Bezsen het volgende:
@:KingRoland @:Zoon_John en ik bidden voor de gijzelaar en gijzelnemer. Dat ze de Heer mogen leren kennen
Er waren 4 werknemers en een (mede-)eigenaar binnen. 3 zijn er eerder vrijgelaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef nostra het volgende:
Dit moet toch wel een relatie met de eigenaar hebben, anders is de uitvoering wel erg raar.
Een Nederlands kwaaltje, zie je niet alleen bij de Telegraaf. Zodra er iets "groots" gebeurd in NL en we komen op het nieuws in de buitenlandse media trekt onze media zich altijd af op de aandacht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:56 schreef Starhopper het volgende:
Waarom is het nieuws dat nieuws nieuws is?![]()
Gijzeling in feestcafé Ede is wereldnieuws
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik kom net het bed uit na een feestje. Blijkbaar was er een gijzeling?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |