Nou, als je het zo zegt dan klinkt een uitgeprocedeerde Eritreeër ineens een stuk plausibeler.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef GereDathan het volgende:
Je moet toch wel een ontzettende debiel zijn (als gijzelnemer) als je het idee hebt dat je ook maar iets gaat bereiken met dit soort acties. Er zijn maar 2 uitkomsten mogelijk, of je gaat eraan (wat ik toejuich, die van Apple was prachtig!) of de rest van je leven in een inrichting. Prachtig vooruitzicht.
BLACKED?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb genoeg eritreers gezien in mijn leven om vast te stellen dat dit geen eritreer is
Hij lijkt inderdaad zwaarder dan 50 kilo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb genoeg eritreers gezien in mijn leven om vast te stellen dat dit geen eritreer is
Identificeert zich misschien als Eritreeër?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
laten we jouw seksuele escapades hier niet besprekenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat maakt volgens die mensen op X niks uit, want dat gaat al rond als een feit, ook op internationale kanalen, soms met Russisch vlaggetje.quote:
Ik wil dat wel weten en ik wil eigenlijk ook interviews van de al bevrijdende.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:16 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen zich zo druk maken om wie op dit moment de gijzelnemer is, dat komt later wel, eerst alle gegijzelden vrij. Als ouder boeit het je echt niets als de gijzelnemer blank, donker, blauw of binair is, je wilt je kind veilig terug.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we jouw seksuele escapades hier niet bespreken
Ik studeerde aan Wageningen Universiteit. Ik heb bijna elke nationaliteit wel langs zien komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laten we jouw seksuele escapades hier niet bespreken
Ja hij komt net uit de kroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |