Sommige mensen hebben niks te verliezenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef GereDathan het volgende:
Je moet toch wel een ontzettende debiel zijn (als gijzelnemer) als je het idee hebt dat je ook maar iets gaat bereiken met dit soort acties. Er zijn maar 2 uitkomsten mogelijk, of je gaat eraan (wat ik toejuich, die van Apple was prachtig!) of de rest van je leven in een inrichting. Prachtig vooruitzicht.
Dat is nou ook weer onzin..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Journalisten zijn de vijand van de democratie.
Ik vind dat als je als journalist persvrijheid zo belangrijk vindt, en verbolgen bent als er geweld plaatsvindt tegen journalisten. Je je ook wel empathisch naar de slachtoffers mag opstellen en mag denken dat hun privacy en veiligheid ook wat waard is, maar nee, ikke ikke en de rest kan stikken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het liefst zou mening journalist live verslag doen vanuit het cafe
Natuurlijk. Dat is hun vak.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Het liefst zou mening journalist live verslag doen vanuit het cafe
Blijkbaar ...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Moet de brandweer nu echt mensen op afstand houden?
Maar niet hun recht ;-)quote:
Gerda heeft 100% op Wilders gestemd.quote:
Boa 😱quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Dan kan je jezelf net zo goed verzuipen toch? Dan weet je tenminste hoe het afloopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben niks te verliezen
Van die boomers die hoe dan ook hun dagelijkse routine willen doen WANT DAT DOE IK ALTIJD EN DAAR HEB IK RECHT op.quote:
Dat zijn vrijwilligers dus goedkoper.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:27 schreef Tekaschi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |