Als je altijd ongelijk hebt wordt het tijd om je denkbeelden aan te passen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef Drxx het volgende:
[..]
Het is toch geen leven als je altijd alleen maar ongelijk hebt? Is gewoon sielug.
Je zou bijna zeggen dat ze hiervoor getraind zijn, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
App jij de DSI even dat ze wat anders kunnen doen vandaag?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef Stupidisco het volgende:
Ze staan er wel heel ontspannen bij. Situatie lijkt me onder controle.
Zijn toch ook een soort kerken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ook een heleboel kerken. Dus?
Mocht wellicht niet naar het juiste toilet?quote:
Ik heb geen vaccinaties gehad en ik sta NIET iemand te gijzelen op stille zaterdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zeker ook nog gevaccineerd ook. Komt allemaal door die gifspuit.
Tussendoor nog tiktok dansjes zeker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neem aan dat ze de inval zullen livestreamen
it's happeningquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef monkyyy het volgende:
Lunchtijd, hopelijk gebeurt er even 30 minuten niets.
Ze zetten nu het volgende nummer op:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
neem aan dat ze de inval zullen livestreamen
Is dat Angela Schijf?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:19 schreef Drxx het volgende:
Is dit het kontje waar het over gaat?
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |