Personeel wat opruimt misschien? Is niet dat als zo'n tent sluit iedereen meteen naar huis gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat een gek verhaal, als het rond sluitingstijd was dan zouden er toch gasten binnen moeten zijn? En hebben ze daar geen uitsmijters?
Wat verwacht je dan dat de politie een live stream gaat houden? Informatie geven is helemaal niet belangrijk nu.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:30 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar te weten of de gegijzelden vrij zijn. De rest boeit mij niet veel nu, de opmerking gaat meer over het feit dat de situatie heel ernstig is als de info zeer minimaal is en alles is afgezet.
'Meneer, met zoveel wapens en explosieven komt u er niet in!'quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat een gek verhaal, als het rond sluitingstijd was dan zouden er toch gasten binnen moeten zijn? En hebben ze daar geen uitsmijters?
Uitsmijters bij een kroeg? Hier in de buurt is dat alleen bij grote discotheken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Waarom in Ede? En waarom vandaag, niet morgen? Doesn't make sensequote:
Maar dan noem je het toch niet "rond sluitingstijd"? Dat is na sluitingstijd lijkt mij.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Personeel wat opruimt misschien? Is niet dat als zo'n tent sluit iedereen meteen naar huis gaat.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Harderwijk FFS, het is nog net dezelfde provincie, maar dan houdt het wel op met "erg dichtbij", Amsterdam is waarschijnlijk dichterbij
Hee goedennacht gemaskerde man. Wil je deze wapens even buiten laten en niet op mij richten? Anders zet ik je buiten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Sluitingstijd is 04.00 dus als hij om 04.30 binnenkwam waren ze aan het schoonmaken en/of naborrelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die 16-jarigen uit Lunteren kunnen heel vervelend zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Uitsmijters bij een kroeg? Hier in de buurt is dat alleen bij grote discotheken.
Denk ook niet dat het doel een "aanslag" is, als je iemand gijzelt wil je onderhandelen. En dat kan werkelijk om van alles gaan. Ondanks de zeer treurige en beangstigende situatie is het wel een situatie wat kansen bied om slachtoffers te voorkomen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Een hele nare situatie voor de mensen die er vast zitten. Er zouden ook jongeren bij zitten.
En waarom dat café, daar moet toch een reden voor zijn?
Als je zo veel mogelijk doden en gewonden wil, ga je met je wapens en explosieven naar de drukbezochte markt of een kerk tijdens een mis.
Of die familie is niet gevaccineerd tegen mazelen en het systeem vermomt de opruimactie als gijzeling.quote:
Ik ben niet anders gewend van vroeger, maar misschien dat dat veranderd is. Dit was sowieso geen normale kroeg maar meer een club als ik het zo op de foto's zie. Daar verwacht je toch wel iets van uitsmijters, zeker omdat het gisteren een 16+ feestje was (en je dat dus wil controleren).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Uitsmijters bij een kroeg? Hier in de buurt is dat alleen bij grote discotheken.
Ik woon ook op steenworp afstand van het strand, net een uurtje rijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb dolfijnen in m'n achtertuin! Zeg ik ook altijd.
Misschien een gericht doel voor ogen; een ontevreden ex-werknemer, iets in de relationele sfeer?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Een hele nare situatie voor de mensen die er vast zitten. Er zouden ook jongeren bij zitten.
Als je zo veel mogelijk doden en gewonden wil, ga je met je wapens en explosieven naar de drukbezochte markt of een kerk tijdens een mis.
Mijn opa en oma liggen op een begraafplaats in Lunteren, het komt wel echt dichtbij zoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die 16-jarigen uit Lunteren kunnen heel vervelend zijn.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn opa en oma liggen op een begraafplaats in Lunteren, het komt wel echt dichtbij zo
Een random ISIS achtig scenario vind ik zo ook minder waarschijnlijk. Dan kies je met al die bommen en wapens voor een café na sluitingstijd? Lijkt mij waarschijnlijker dat dit specifiek gericht is tegen het café of een van de medewerkers daar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik woon ook tegen de Duitse grens aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik woon ook op steenworp afstand van het strand, net een uurtje rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |