Google geeft het antwoordquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Schoenendrogers? Nooit geweten dat die bestaan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan ook maar dan drogen ze van buiten naar binnen en kan je lelijke beschadigingen op je schoenen krijgen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Schoenen die nat zijn geworden leg ik altijd op de kop op de verwarming om te drogen?
Zou doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:39 schreef kree het volgende:
ik moet trouwens volgende week vergadering voorzitten van mijn hele team ook.
Had hele mooie agenda al met dingen die er verkeerd gingen of etc. mss moet ik deze er ook nog bij zetten
ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja! Vet handig als je dan natgeregende schoenen heb kan je ze daar op hangen en dan drogen ze zodat ze niet gaan stinken en mooi blijven.
Ja. Nou die schoenen van mij zijn nou geen honderden euro's of catwalk waardig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan ook maar dan drogen ze van buiten naar binnen en kan je lelijke beschadigingen op je schoenen krijgen.
Mijn timberlandjes waren 150 euro die moeten mee tot ik mijn graf in gaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Nou die schoenen van mij zijn nou geen honderden euro's of catwalk waardig.
Goed bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef kree het volgende:
ok whatsapp die we eigenlijk niet mogen gebruiken, doet het ook weer lol 4.000 berichten hersteld vanuit iCloud. Foto's en dingen had ik inmiddels al ingesteld dat ie het naar onedrive doet op bedrijfsnetwerk.
Gehehe het komt toch nog allemaal weer goed, behalve dat ik zooi apps opnieuw moet installeren. Hahahaha echt thanks he dat ik ff met jullie me gal kon spugen, want was er al helemaal ff klaar mee weer dus
Volgens mij werkt het een beetje als een warme fohn jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook nog nooit van gehoord.
Laatst de wandelschoenen in de wasmachine gedaan en op de vloerverwarming laten drogen.
Of zijn dat echt dingen die ook warm worden??
De hondjes laten zichzelf niet uit helaasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
Niet buiten lopen als het regent heb je het ook niet nodig
Dat is een stuk beter inderdaad. Beter dan bijna 50...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:42 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Die van mij is maar 13 euro hoor
Hier ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
De hondjes laten zichzelf niet uit helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |