Die mislukte ratten zijn gevaarlijk en moeten ze afma.........quote:
Fijn weekendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:21 schreef Puzzie het volgende:
Toch nog ff de Birdies mee kunnen pakken @:pullup![]()
Ik ben weg
Ben net klaar en precies op tijd thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef chufi het volgende:
@:pullup straks weer de jaarlijkse Boatrace op de Thames.... winnaars mogen niet in het water springen wat das niet schoon
And Off they goquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ben net klaar en precies op tijd thuis
Tot nu toe mooie racequote:
KOMT GOED !!quote:
Een paar van mijn mannen hebben in januari tegen cambridge lopen sparren maar toen voeren ze echt een paar keer in elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zitten elkaar wat in de weg en Oxford heeft zo de binnenbocht
Ze zien er nu ook gewoon beter uit qua techniekquote:
Dat zie je goed denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zien er nu ook gewoon beter uit qua techniek
Het is overquote:
Makkie was hetquote:
Ja die had het niet meerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:03 schreef pullup het volgende:
Oh jee die slag is kapotDat heb ik nog niert vaak gezien zo, hij stopt het blad er niet eens meer in
Leek op een gegeven moment wel even iets mis te gaan. Soort materiaalpech ofzoquote:
Die slagman was er niet meer bij. Bijna flauwgevallen onderweg zo te zien. Was echt verbazend dat ze nog zo makkelijk voor blevenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leek op een gegeven moment wel even iets mis te gaan. Soort materiaalpech ofzo
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je kunt je doelstelling ook realistisch maken.
Voor het kijkplezier wel spannend dat er nog wat gebeurde. Ze lagen al snel zo ver voor dat het al snel een gelopen race leekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Die slagman was er niet meer bij. Bijna flauwgevallen onderweg zo te zien. Was echt verbazend dat ze nog zo makkelijk voor bleven
Dat was na de 1e bocht eigenlijk ook een gelopen race ...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voor het kijkplezier wel spannend dat er nog wat gebeurde. Ze lagen al snel zo ver voor dat het al snel een gelopen race leek![]()
De vrouwen heb ik helaas gemist
Niet eens gezien eigenlijk Een check zou wel nodig zijn maar toen ze bij het botenhuis lagen was er ook echt geen arts die zich er om bekommerde, hij werd door een soort bootsman uit de boot getild.quote:
Ik was weggezappt en zag net bij de uitreiking maar 8 mensen staan ... 7 bonken en een watjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet eens gezien eigenlijk Een check zou wel nodig ijn maar toen ze bij het botenhuis lagen was er ook echt geen Arts die zich er om bekommerde, hij werd door een soort bootsman uit de boot getild.
Soms is het ook erg amateuristisch daar moet ik weer constateren
Ah ik heb dat niet gezien, dan was ie inderdaad afgevoerd uiteindelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was weggezappt en zag net bij de uitreiking maar 8 mensen staan ... 7 bonken en een watje
Dat watje mag idd maar 55 kg wegenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was weggezappt en zag net bij de uitreiking maar 8 mensen staan ... 7 bonken en een watje
Nee is zeker geen voordeel. Ik zette het verkeerd neer denk ik. Hij mag best zwaarder wegen, dat moeten ze zelf weten want is inderdaad nadelig. Als ze lichter zijn moeten ze zelfs extra ballast meenemen tot dat gewicht om het speelveld gelijk te trekkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:46 schreef chufi het volgende:
Maar waarom daar een grens voor bepalen ... als iemand zwaarder beter is moet dat toch mogen ... dat extra gewicht is geen voordeel dus dan moet het niet uitmaken volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |