Wel wat meer, er is best een aardige fiets community in de USAquote:Op zondag 31 maart 2024 09:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kwam er deze week achter dat er ook Vlamingen zijn die het niks kan schelen en die niks hebben meegekregen van het WOUT-gebeuren, ik denk dan niet dat meer dan vijftien Amerikanen weten dat er vandaag iets is met fietsen.
Make Aalst Great Again!quote:Op zondag 31 maart 2024 09:39 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Trump met een R.EV petje op natuurlijk.
Tja, als het je niks boeit...quote:Op zondag 31 maart 2024 09:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Paar jaar terug bij één van die Vlaamse wedstrijden toch ook dat een man z'n gazon aan het maaien was terwijl de renners langs z'n huis kwamen?
Dan ligt het niet aan ons!quote:
Natuurlijk maar dat zijn niet perse de mensen die de sport ook volgen.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wel wat meer, er is best een aardige fiets community in de USA
Voor de balans.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Krek is de nieuwe woordvoerder van Mathieu?
Ze hebben samen een rondje gefietst he, hij weet alles.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:42 schreef DiegoFuser het volgende:
Krek is de nieuwe woordvoerder van Mathieu?
Krek was toch tegen prikkels?quote:Op zondag 31 maart 2024 09:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Een paar korte prikkels, om die inspanning goed te vinden."
Prof. Ir. Dr. Krek.
Tegen én met.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:45 schreef Bugno3 het volgende:
Tsjeu rijdt tegen een paar kneuzen vandaag.
- MVDP
De Amerikanen die Parijs - Roubaix kennen zijn dan al mensen met specifieke interesse in de wielersport, die kennen ook wel wat andere koersen natuurlijk. De gemiddelde Amerikaan zal denken dat wielrennen alleen de Tour is (en eventueel de Spelen), die kent P-R echt nietquote:Op zondag 31 maart 2024 09:44 schreef Sjoerd102 het volgende:
Amerikanen kennen alleen de tour en Parijs Roubaix
"Ik ben een goeie engelbewaarder denk ik."quote:Op zondag 31 maart 2024 09:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is er een vrije rol voor jou, Gianni?
Nou, in zijn hoofd vast wel.
Dat mogen alleen teamgenoten van wijlen Wout zeggen.quote:Op zondag 31 maart 2024 09:47 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Ik ben een goeie engelbewaarder denk ik."
Dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |