Be-grij-pend le-zen is wel moeilijk voor jou, blijkbaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:56 schreef Chadi het volgende:
In en in triest dat jij het opneemt voor iemand die voorstander is van terreur en het gooit op antisemitisme om dat te bedekken.
Iets wat je niet moet doen is reacties geven op oa Chadi. Het is altijd kansloos.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Be-grij-pend le-zen is wel moeil.ijk voor jou, blijkbaar.
Dankjewel voor het compliment. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij aan dat complex ontsnapt zou zijn. Dat je het verschil zou herkennen tussen iemand die aangesproken wordt op zijn joods zijn en iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Be-grij-pend le-zen is wel moeilijk voor jou, blijkbaar.
What?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Slik je woorden hier in @:Chadi .
Ik keur het beleid van Netanyahu af.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij aan dat complex ontsnapt zou zijn. Dat je het verschil zou herkennen tussen iemand die aangesproken wordt op zijn joods zijn en iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.
Kan jij mij die uitspraak van Lenny Kuhr even laten zien?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Chadi het volgende:
iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.
https://www.parool.nl/col(...)-jodenhaat~b74efc35/quote:Dit heeft niets meer met Palestina te maken, dit is Jodenhaat.
Dat is omdat progressieven alles wat Westers, blank en Joods-christelijk is als de kern van alle problemen in de wereld zien. De Islam daarentegen zijn onderdrukte mensen van kleur, die een slachtoffer zijn van Westers imperialisme en kolonialisme.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?
Gaat ook niet om de Palestijnen, het gaat om de haat tegen Joden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit is wel het bewijs dat moslims gewoon Hamas steunen en het verder helemaal niet om de Palestijnen gaat.
Erger zijn die regeboogtypes die het voor ze opnemen. Prima hoor als je dat wil, maar ik zou zeggen; ga eens een keer naar SA of Iran en probeer het daar nog eens en kijk of ze het kunnen waarderen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?
De actievoerders geven aan dat het om haar uitspraak ging:quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij mij die uitspraak van Lenny Kuhr even laten zien?
Overigens is de Turkse Lale Gül het ook niet met jou eens:
[..]
https://www.parool.nl/col(...)-jodenhaat~b74efc35/
Wie is die lala?quote:“Ik sta achter de militaire operatie die Israël aan het voeren is. Maar in mijn levensvisie moet geweld zo kort en minimaal mogelijk zijn en niet aangewend worden vanuit haat.”
Iedereen die geweldadige acties tegen burgers goed praat valt onder dezelfde categorie. Of het nou om Hamas gaat of om Israël.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik keur het beleid van Netanyahu af.
Ik keur het geweld van Hamas af.
Ik accepteer en gun Joden de staat Israël, ik gun de Palestijnen een eigen staat.
Ik verbaas me over het feit dat er hele volksstammen in Westerse steden de straat op gaan voor Palestina, terwijl ze voor de wijze waarop Afghanen in Pakistan worden behandeld, de toestand in Soedan en Jemen, de vrouwenonderdrukking in Iran, de bezetting van de West Sahara nergens te bekennen zijn. Die obsessie met Israël acht ik vooral opportuun en verdacht.
Is het nu gelegitimeerd dat ik een stel in Nederland wonende radicalen aan de deur krijg die mij verwijten terreur te onderschrijven?
Voorts: dienen we ook elke Palestijn die Hamas ondersteunt te zien als terrorist?
dus iedereen die een andere mening heeft maar persoonlijk aanvallen, en daarmee ook anderen meenemen in dat gedrag.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
De actievoerders geven aan dat het om haar uitspraak ging:
[..]
Wie is die lala?
Is dit nou net niet waar zijn tegen zijn? Kan je misschien samen met hen actie voeren.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dus iedereen die een andere mening heeft maar persoonlijk aanvallen, en daarmee ook anderen meenemen in dat gedrag.
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hou op met je moslimhaat.
Oh wacht dan mag je zo'n persoon opeens wel aanspreken op zijn perverse mening.
Maar als je joods bent en zulk gedrag vertoont en erop aangesproken wordt is het antisemitisme.
Die vlieger gaat niet op.
wat?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dit nou net niet waar zijn tegen zijn? Kan je misschien samen met hen actie voeren.
Niet echt. Je krijgt mee dat je de mensen van het boek moet respecteren.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?
Ik vraag me altijd af hoe zoiets werkt.
Als jij het helder vindt dan moet het toch heel bijzonder zijn..kuch..quote:Op zondag 31 maart 2024 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Iemand met een heldere visie.
Lees haar boeken eens...
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet echt. Je krijgt mee dat je de mensen van het boek moet respecteren.
Idd, en velen met mij...quote:Op zondag 31 maart 2024 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als jij het helder vindt dan moet het toch heel bijzonder zijn..kuch..
Nou vasthouden dat gevoel, deel dat met elkaar en be happy. Mooi weer, ga eieren zoeken samen..quote:
En mensen zonder het boek?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet echt. Je krijgt mee dat je de mensen van het boek moet respecteren.
Anders dan in de westerse cultuur waar joden neer worden gezet als de moordenaars van Jezus en gierige alles controlerende tot 1 clan behorende untermenschen. Het is niet voor niets dat ze hier in het westen bijna zijn uitgeroeid 80 jaar geleden.
Er bestaat niet zoiets als 'de' moslim. Net zo min als er zoiets bestaat als 'de jood', 'de christen' of 'de hindoe'.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?
Ik vraag me altijd af hoe zoiets werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |