Ja, sorry, niks persoonlijks hoorquote:
Nee, je maakt me ook niet echt gelukkig met Guus Meeuwisquote:Op woensdag 3 april 2024 18:39 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja, sorry, niks persoonlijks hoor![]()
*zet gezellige muziek in*
Maar dan denk ik aan Brabant
Want daar brandt nog licht
tralalala
Zo goed dan?
Ik heb een staplek op een woonwagenkamp voor je inclusief xtc-lab. Typischer Brabants heb je nietquote:Op woensdag 3 april 2024 18:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, je maakt me ook niet echt gelukkig met Guus Meeuwis.
Vanaf morgen woon ik 2 maanden in Brabantquote:
[ ] gecondoleerdquote:Op woensdag 3 april 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vanaf morgen woon ik 2 maanden in Brabant
Je was ok. Relatiefquote:Op woensdag 3 april 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je moet alles een keer proberen!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb een staplek op een woonwagenkamp voor je inclusief xtc-lab. Typischer Brabants heb je niet
quote:Op woensdag 3 april 2024 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar, zo gezelligquote:
Kom je langs? Volgens mij lag er best een leuk restaurantje bijquote:
Linkje?quote:Op woensdag 3 april 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kom je langs? Volgens mij lag er best een leuk restaurantje bij
Ik DM je meteen wat suggesties waarmee je de daad bij het woord kunt voegen.quote:
Gezelligquote:Op woensdag 3 april 2024 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik DM je meteen wat suggesties waarmee je de daad bij het woord kunt voegen.
In theorie wel. In de praktijk loopt het waarschijnlijk op niets uit.quote:
En ik maar denken dat we het altijd gezellig hebben in dmquote:Op woensdag 3 april 2024 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In theorie wel. In de praktijk loopt het waarschijnlijk op niets uit.
Zeker wel. Juist omdat het daar dan niet over gaat.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
En ik maar denken dat we het altijd gezellig hebben in dm.
Ewlquote:Op woensdag 3 april 2024 20:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een Bossche bol in één keer naar binnen werken
Het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt....quote:Op woensdag 3 april 2024 20:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen voor het eerst naar een clubjewillen jullie duimen voor een leuke ochtend?
Dit is te scherp voor een woensdagavond.quote:Op woensdag 3 april 2024 21:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat kun je dan nog net uitspreken ja.
Ik stop liever iets anders in mijn mond.quote:Op woensdag 3 april 2024 20:38 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een Bossche bol in één keer naar binnen werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |