maar het is woensdagquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
Iedereen trouwens zijn/haar belastingaangifte gedaan?
Amenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geef Zoon_John zijn dagelijkse brood en dat ie naar de hemel mag gaan enzo
Hij is Limburger en streng Katholiek dus laten we onze handen vouwen en de Here erenquote:
Sorry maar dat vind ik zo’n gedoequote:Op woensdag 3 april 2024 10:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hij is Limburger en streng Katholiek dus laten we onze handen vouwen en de Here eren
Ik las het...quote:Op woensdag 3 april 2024 10:18 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ssshhht... we zijn aan het bidden..
We gaan daarna een gans offerenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sorry maar dat vind ik zo’n gedoe
Ik ben zelf ook goddeloos hoor, maar we doen het voor de mensen onder de rivierenquote:Op woensdag 3 april 2024 10:21 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik las het...
Ik geloof er zelf niet meer in, maar respecteer een ander uiteraard
Ohw. Daar woon ik. En nu....?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook goddeloos hoor, maar we doen het voor de mensen onder de rivieren
Maar eten we die ook op? En noem je zoon dinges nu een gans?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
We gaan daarna een gans offeren
Niet meer te reddenquote:
Daar woon jij ook.quote:
Ik ben allang niet meer te reddenquote:
Jazeker!quote:Op woensdag 3 april 2024 10:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar eten we die ook op? En noem je zoon dinges nu een gans?
Hoe diep woon je in het Zuiden? Brabo's vind ik altijd minder gezellig dan Limburgers overigens.quote:
Ik zal even meten met Google Maps.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoe diep woon je in het Zuiden? Brabo's vind ik altijd minder gezellig dan Limburgers overigens.
Kortste afstand: 2,4 km.quote:Op woensdag 3 april 2024 11:10 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Hoe diep woon je in het Zuiden? Brabo's vind ik altijd minder gezellig dan Limburgers overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |