Scherpquote:
Maar DM sturen ho maar.quote:
Gemeenquote:
Was Truus iets te lang in het kopieerhok met Arend-Jan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik was iets wat afgeleid door kantoorpolitiek.
Nee, dat is juist iets om aan te moedigenquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was Truus iets te lang in het kopieerhok met Arend-Jan?
Heet jij Truus?quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee, dat is juist iets om aan te moedigen.
Even rechttrekken!quote:
Eeehhhh....quote:
Op 1 maart alquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:24 schreef Tegan het volgende:
Iedereen trouwens zijn/haar belastingaangifte gedaan?
Zoek je er weer wat achter?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Eeehhhh....
Ja. Typisch weer![]()
Ik zal het maar niet hardop zeggen![]()
Ik krijg eindelijk wel geld terugquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg niets terugdus eerder was nutteloos ofzo.
Altijd.quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoek je er weer wat achter?
Jaquote:
O.quote:
Ja O jaquote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg eindelijk wel geld terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..].
GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 2 april 2024 20:53 schreef Tegan het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ook alquote:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |