Leuk, en spannend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb ontdekt dat er een (voor de kleine portemonnee en die heb ik) gratis schildersclub is in het buurthuis. Ik ga al mijn moed bijeen rapen en er naartoe (hophop... sociale angst negeren)
Ja ik ga me richten op het leukquote:
Nice.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb ontdekt dat er een (voor de kleine portemonnee en die heb ik) gratis schildersclub is in het buurthuis. Ik ga al mijn moed bijeen rapen en er naartoe (hophop... sociale angst negeren)
Je bent wie je bent en daar horen dingen die je leuk vindt en dingen die je spannend vindt bij. Dat maakt je zeker geen kneus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ga me richten op het leukik moet me maar eens over die sociale angst heenzetten... (alleen hoe...) Misschien ook weer eens naar de haakclub... zelfde probleem, sociale angst
ben ook zo'n kneus
Nee donderdagochtend. Dus ik kan me mentaal nog even voorbereiden. Wel zet ik woensdagavond vast mijn spulletjes klaar, zodat ik gewoon donderdag mijn schoenen aantrek en erheen loop en niet hoef te verzinnen wat ik mee ga nemenquote:
Je bent liefquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent wie je bent en daar horen dingen die je leuk vindt en dingen die je spannend vindt bij. Dat maakt je zeker geen kneus.
Mensen zijn ook gewoon eng.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
En kon ik er maar keuzes in makenmaar soit... Ik hoop dat het gaat lukken. Zorg iig dat de omstandigheden ideaal zijn
Wat leukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahahaha ja ... al heb ik vandaag van drie mensen te horen gekregen "een leuk mens" te zijn. Dus dat moet moed gevenquote:
Ik ben in het gebouw een vrijwilliger en een andere vrijwilliger heeft me de ruimte al laten zien. En ik zorg dat ik weet wat ik ga maken en die materialen thuis klaar leg. Er ligt een briefje bij mijn laptop met "donderdag schilderen, moet, GA).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat leuk![]()
1 voetje voor 1 voetje tegelijk erheen lopen. En denken dat je het heel leuk gaat vinden.
Mocht je het spannend vinden, kan je vast vooraf iemand mailen of bellen om je een rondleiding te geven?
Of bij binnenkomst na te vragen wie dat zou kunnen doen.
En als het héél spannend wordt, meteen je eigen schildersezel en doek op zetten en aan de slag te gaan precies áchter je doek![]()
Succes
Ja, gewoon evenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha ja ... al heb ik vandaag van drie mensen te horen gekregen "een leuk mens" te zijn. Dus dat moet moed geven
[..]
Ik ben in het gebouw een vrijwilliger en een andere vrijwilliger heeft me de ruimte al laten zien. En ik zorg dat ik weet wat ik ga maken en die materialen thuis klaar leg. Er ligt een briefje bij mijn laptop met "donderdag schilderen, moet, GA).
En ik ga het vrienden vertellen, zodat er een soort "verwachting" is dat ik er heen gaik denk mijn grijstinten alcoholmarkers te pakken en een portret te maken. Simpel en leuk en het mag lelijk. Maar even onder de mensen
Jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, gewoon even
(maar niet altijd even makkelijk, hè![]()
)
Daarom: voetje voor voetje hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaik moet wat meer "ontspannen" sociaal contact hebben. Zie gemiddeld eens per maand, per twee maanden, een vriendin. Dus ik wil stapje bij stapje mee gaan doen in het buurtcentrum
Ja idd!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Daarom: voetje voor voetje he![]()
Maar als je nog niet eerder op de schilderclub bent geweest, kan je dus nog wel vragen om een uitleg toch?
Dat je al vaker daar bent voor vrijwilligerswerk, maakt wat mij betreft niet echt uit, en is mss wel een ingang tot een praatje!
Taddaaaa! Al 1 extra ding gedaan. En dan weet je een beetje hoe het gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd!
Dat is wel een goeie, gewoon vragen hoe de club werkt![]()
Naja... we gaan ervoor iig
Que?quote:
Oh. Ok.quote:Op zondag 31 maart 2024 16:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Warm.. garpjuh. DOE DAN IIG ALSOF JE HET GRAPPIG VIND
Nee. Ik krijg hier niet genoeg voor betaaldquote:Op zondag 31 maart 2024 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh. Ok.
Hahahaha
AHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Zo goed?
That's because I'm poor, babesquote:Op zondag 31 maart 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nee. Ik krijg hier niet genoeg voor betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |