Je faalt niet, je hebt gewoon ff geen inspiratie op dit moment. En dat is een cadeautje voor ons want nu post je hier.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier hopeloos aan het falen. Zit in mijn hobbykamer en kom maar tot niks
Awsquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je faalt niet, je hebt gewoon ff geen inspiratie op dit moment. En dat is een cadeautje voor ons want nu post je hier.
Maar lieverd, niks doen is niet erg....!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... alleen dan doe ik niks... ja serie kijken...
Ik heb net een gesprek met (wekelijkse) begeleiding achter de rug. Moet papieren voor aanmelding invullen.quote:Ik zit nu iig wel in mijn fijne kamer en zie wel
Ik drink altijd zwarte thee. Soms met een smaakje en zoetjes
En jij?
Als je hoofd rust wil, dan kun je daar beter maar gewoon aan toegeven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aws
Hoofd is gewoon moe
Maar gelukkig hoef ik tot maandag niks en dan komt het wmo langs
Papieren, gaat dat lukken? Succesquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar lieverd, niks doen is niet erg....!
Soms zelfs broodnodig![]()
https://www.psychologiema(...)sdoen-zo-doe-je-dat/
[..]
Ik heb net een gesprek met (wekelijkse) begeleiding achter de rug. Moet papieren voor aanmelding invullen.
Wat thee betreft drink ik vaak groene thee, of groene thee met Jasmijn. Of kruiden/rooibosthee
Dat is niet mijn talent. We zijn nu aan het leren om überhaupt waar te voelen ipv denkenquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:43 schreef Sally het volgende:
Is Mindfulness, of mindful 'bezig zijn' nog iets voor je, CotS?
Ik kijk lekker een serie en ga zo eens thee zegquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je hoofd rust wil, dan kun je daar beter maar gewoon aan toegeven.
Dat is al èèn vorm van Mindful bezig zijn iddquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is niet mijn talent. We zijn nu aan het leren om überhaupt waar te voelen ipv denken
Zoiets?quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is niet mijn talent. We zijn nu aan het leren om überhaupt waar te voelen ipv denken
Kijk, en daarmee wilde ik je een ander doel geven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik kijk lekker een serie en ga zo eens thee zeg
Ja idd... naja oefenenquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is al èèn vorm van Mindful bezig zijn idd![]()
Maar Even Helemaal NIETS is ook lekker op zn tijd.
We worden aangeleerd dat dat dan niet goed is.
Maar in de huidige tijd vol stress juist goed om even stil te staan. In het moment.
Ik wilde vooral dit gifje weer eens posten.quote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, en daarmee wilde ik je een ander doel geven.
Dat thee zetten kan je snel doen, maar ook met wat meer aandacht.
Nadenken over welke thee, heel bewust die thee (mok) voelen, en daarna ook voorzichtig want heet proeven, en tegelijk ruiken - en zo![]()
Heb je bijvoorbeeld Aardbeienthee in huis, of Bosvruchten? Ruik dan eens intens.
Of andere tip als je je down voelt: Sinaasappel of Mandarijn (uberhaupt de geuren daarvan al)
quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd... naja oefenen
En ik geef er maar even aan toe.
quote:Kijk nu De Keuringsdienst van Waren.
Zo'n genot
Mocht ze het een goed idee vinden dan ben ik beschikbaar als hulpverlener. Heb geen wachtlijst dus je kan direct terecht.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Haha ik zal het de hulpverlening eens voorleggen
Hahaha! Ik onthoud je aanbod dan maarquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht ze het een goed idee vinden dan ben ik beschikbaar als hulpverlener. Heb geen wachtlijst dus je kan direct terecht.
En thee op die manier maken/drinken is.... heel mindful!quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Voor thee maak ik meestal wel tijd. Sinaasappel is wel lekkerben niet down, maar de smaak is lekker
Lekker wat zoetjes erin
En luisteren naar de regen
Kan mezelf wel verwennen
Ik voel me zo niet-decadent... goedkoop is prima voor mij. Alleen je leert wel van het programma en heerlijke humor erinquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:55 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Ontspannnnnnnnnn
[..]altijd leuk die ja
Oké ik houd opquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:57 schreef Sally het volgende:
[..]
En thee op die manier maken/drinken is.... heel mindful!
De Japanners hebben niet voor niets die Thee ceremonie![]()
Lekker even ont-haasten. Soms nodig![]()
Succes met niet schuldig voelen
Oooooh, heerlijk! Goed gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké ik houd op
Ik heb toch kersenthee gepakt. Heel mijn kamer ruikt er naar. Maar nog even trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne.... kersenbloesems!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Oooooh, heerlijk! Goed gedaan![]()
Ook even andere zintuigen aan het werk zetten!![]()
En..... gefeliciteerd! Je bent mindful bezig geweest
Haha en therapie gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enne.... kersenbloesems!
[ afbeelding ]![]()
Zit er stiekem nu wel lekker bij.
En mooie bloemen
Fijn zo - nog een goede dag, want nu heb ik de thuishulp hierquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha en therapie gehad![]()
Zit er stiekem nu wel lekker bij.
En mooie bloemen
Succesquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:20 schreef Sally het volgende:
[..]
Fijn zo - nog een goede dag, want nu heb ik de thuishulp hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |