Die komen ook niet zo hard aan.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze staat al klaar met een stapel 1 dollar biljetten.
Ik vond techno al flink ver gaan, maar dit is nog wel een stapje erger.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of dansen in een erotische club
Misschien is het wel een Erotechno Club!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vond techno al flink ver gaan, maar dit is nog wel een stapje erger.
Bazin boven baasquote:Op donderdag 4 april 2024 12:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik vond techno al flink ver gaan, maar dit is nog wel een stapje erger.
Al die keren dat je het vroeg kon je ook gewoon zelf een paar dm's sturen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon dm sturen ipv sad zijn natuurlijk.
Fijn!quote:Op donderdag 4 april 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik moet zeggen dat jullie wilde dingen verwachten
Het was eigenlijk super gezellig
Het lijkt net of je me hier tegenspreekt.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vrouwen houden toch van initiatief?
* TheStigsDutchCousin masseertquote:
Gezellig! En leukquote:
Ja! Ik ga ook de eens-maandelijke haak/breigebeuren proberenquote:Op donderdag 4 april 2024 16:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Gezellig! En leuk
Echt tof dat het wel een goede ervaring is geweest
Probeer ik een beetje respect te hebben door niet aan te dringen. Ga je dit zeggen. Het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Al die keren dat je het vroeg kon je ook gewoon zelf een paar dm's sturen.
Nog niet.quote:
Neinquote:
Ga lekker wat anders doen, je hobby wacht op je hoorquote:Op vrijdag 5 april 2024 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier hopeloos aan het falen. Zit in mijn hobbykamer en kom maar tot niks
Ja... alleen dan doe ik niks... ja serie kijken...quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Ga lekker wat anders doen, je hobby wacht op je hoor![]()
Daar is het een HOBBY voor![]()
![]()
Kopje thee?![]()
![]()
Welke smaak of soort hou je van?
Suiker erin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |