quote:Op woensdag 3 april 2024 22:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik stop liever iets anders in mijn mond.Hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
De craving was zo groot dat ik speciaal langs de supermarkt ben gegaan 's avonds toen bleek dat de drankautomaat op het werk stuk wasquote:
Das standaard toch?quote:Op woensdag 3 april 2024 22:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
De craving was zo groot dat ik speciaal langs de supermarkt ben gegaan 's avonds toen bleek dat de drankautomaat op het werk stuk was.
Edit: Die automaat is altijd stuk als ik een craving heb en als ik er random langs loop doet hij het altijd.
Jaloersquote:Op woensdag 3 april 2024 22:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das standaard toch?
Gelukkig heeft m'n nieuwe baan een bar
Een echte, serieuze, wijnbar. Omg. Plus oude retro arcade kastenquote:
Hahaha dank!quote:Op woensdag 3 april 2024 21:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt leuk - het wordt....
[mantra]
Goedemorgenquote:Op donderdag 4 april 2024 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Het op tijd opstaan is iig al gelukt! Geen excuus om niet te gaan dus. Dus om 9.15 lopen we naar het clubje
Veel moe, was heel vroeg wakker.quote:Op donderdag 4 april 2024 08:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje moe, was vroeg wakker. En een beetje zenuwachtig
En met jou dan?
Met de wekker om zeven uur mag ik eigenlijk niet klagenquote:Op donderdag 4 april 2024 08:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel moe, was heel vroeg wakker.
zometeen naar de club?
Het wordt Leuk!quote:Op donderdag 4 april 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met de wekker om zeven uur mag ik eigenlijk niet klagenZo vroeg is dat niet
Ja, over tien minuutjes gaan de schoenen aan en loop ik die kant op
Je kunt ook gewoon dm sturen ipv sad zijn natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef aeque het volgende:
Ik las club en nu denk ik de hele tijd dat CotS losgaat ergens in het land op keiharde techno oid.
Of dansen in een erotische clubquote:Op donderdag 4 april 2024 11:54 schreef aeque het volgende:
Ik las club en nu denk ik de hele tijd dat CotS losgaat ergens in het land op keiharde techno oid.
Dat zou je graag willen zien hé?quote:Op donderdag 4 april 2024 12:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of dansen in een erotische club
Tuurlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou je graag willen zien hé?
Ze staat al klaar met een stapel 1 dollar biljetten.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zou je graag willen zien hé?
Rijke tatta hequote:Op donderdag 4 april 2024 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze staat al klaar met een stapel 1 dollar biljetten.
Patser.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |