1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Dat maart geen 'goed weer' maand is, tja kan ik ook - helaas - niks aan doen. Maar maart was gewoon vrij gemiddeld voor wat je kunt verwachten.
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1 dag 10mm regen en 9 dagen droog is wat anders dan 10 dagen 1mm. Kap toch eens met dat cijfertjesfetjisme.
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij verwacht van maart?
Maart was hier tamelijk grijs, zoals we gewend zijn de afgelopen maanden. Onder gemiddelde. Wel wat zachter, dus dat is een pluspunt. Verder niet zo boeiendquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:
- Warme dagen (20c of daarboven): 21
- Zomerse dagen (25c of daarboven): 3
- Zonuren: 234u
- Neerslag: 6.2 mm
Denk als dit in Olanda zou gebeuren in maart de klimaat-paniek aardig compleet zou zijn
Ik heb het idee dat sommige dat bijna echt verwachten van maartquote:Op dinsdag 2 april 2024 18:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even de de statistiekjes van maart voor hier:
- Warme dagen (20c of daarboven): 21
- Zomerse dagen (25c of daarboven): 3
- Zonuren: 234u
- Neerslag: 6.2 mm
Denk als dit in Olanda zou gebeuren in maart de klimaat-paniek aardig compleet zou zijn
Jep, iets te grijs, iets te warm en gemiddeld nat. Een voetnoot in het jaaroverzicht dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maart was hier tamelijk grijs, zoals we gewend zijn de afgelopen maanden. Onder gemiddelde. Wel wat zachter, dus dat is een pluspunt. Verder niet zo boeiend
Daarom, niet heel boeiend. Keer wat langer stabiel droog met zon mag welquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, iets te grijs, iets te warm en gemiddeld nat. Een voetnoot in het jaaroverzicht dus.
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Daarom, niet heel boeiend. Keer wat langer stabiel droog met zon mag wel
quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.
Vandaag is iig het vertrouwde beeld iig weer terug. Grijs, nat en vrijwel geen zonquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zeker, zijn we allemaal wel aan toe denk ik toch.
Nou, nou...wel van April, nog niet van Maart.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat sommige dat bijna echt verwachten van maart
Goede planning. Het weekend lekker warm en doordeweeks aangename temperaturenquote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 24 graden?
Verder weer teringveel regen en bewolking
24 is aangenaamquote:Op woensdag 3 april 2024 10:01 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Goede planning. Het weekend lekker warm en doordeweeks aangename temperaturen
Jas uit genot.quote:
Ze hebben het nu weer over veel saharazand wat meekomt met die warme lucht. Echt zonnig zal het dus niet worden.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:10 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag 24 graden?
Verder weer teringveel regen en bewolking
Grote kans, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |