Precies. Ik ken Joost uiteraard totaal niet, maar kan me indenken dat hij het wellicht tof zou vinden om zo'n gezamenlijk iets te doen ná het festival, lekker touren, beetje feestje bouwen enzo, maar niet tijdens het festival zelfquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zou het persoonlijk totaal onnodig vinden. Hij kan dit op eigen kracht. Denk ook echt niet dat Joost dat zelf nodig zou vinden om z'n shine te gaan delen, dit is zíjn ding. Hoe enorm leuk ik Käärijä ook vind, ik zou het zonde vinden en het lijkt me totaal onwaarschijnlijk.
Dan is nu plek vier eigenlijk extra vetquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:37 schreef Greys het volgende: [..] Zo te zien was 2022 het eerste jaar dat het niet meer kon in NL: https://nos.nl/artikel/24(...)matchfixing-te-groot
Ik heb dat nooit zo dat het mij niet uitmaakt. Ik wil toch altijd graag dat ‘we’ zo hoog mogelijk eindigenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:49 schreef Greys het volgende: [..] Ja dat heb ik ook wel een beetje. Al riepen we tien keer dat de uitslag niet zo veel meer uitmaakt na zo'n leuk voortraject... toch wel een beetje.
![]()
Nee dat overleef ik niet hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 08:37 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daði Freyr en Il Volo die op z'n nummer staan te hakken, maar Käärijä op het podium... nee.
Ook als het gaat om bijvoorbeeld elfde of veertiende worden?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo dat het mij niet uitmaakt. Ik wil toch altijd graag dat ‘we’ zo hoog mogelijk eindigen
Officieel niet, maar omdat je toen nergens op mocht gokken online veegden de Unibets en zo van deze wereld daar hun reet mee af door vanuit Malta te opererenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
Was het in 2019 nog wel toegestaan om te wedden in Nederland op oa het esf?
Hangt bij mij af van de artiest en het liedje. Bij O'Gene vond ik het heel irritant dat we zo hoog eindigden, die verdienden echt geen finaleplaats. En vorig jaar vond ik het liedje veel te zwak, dus terecht uitgeschakeld.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit zo dat het mij niet uitmaakt. Ik wil toch altijd graag dat ‘we’ zo hoog mogelijk eindigen
Oh tuurlijk, ik ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Eens checken wat die vriend gaat doen die enorme Joost fan is. Als hij gaat wil ik wel mee.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:50 schreef Greys het volgende:
3FM organiseert een watch party op 9 mei in Amsterdam:
https://www.npo3fm.nl/nie(...)-joost-europapaparty
Ja, dat gaat toch de geschiedenisboeken inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook als het gaat om bijvoorbeeld elfde of veertiende worden?
Mwahquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat gaat toch de geschiedenisboeken in
Ik snap best dat je een soort EK voetbal-gevoel kunt hebben bij Eurovisie. Maar op het EK word ik ook liever 10e met goed voetbal dan 3e door de bus te parkeren. En op Eurovisie word ik liever 10e met Joost dan 3e met Maanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, dat gaat toch de geschiedenisboeken in
Elk jaar komt dat terug bij diverse kanalen.quote:
Mwah. Met Arcade waren we ook blij en dat is best een 'radio 2 lied'. Sterker nog, ik hoop dat Joost wint en denk dat Europa het in zich heeft, maar op zichzelf staand is het lied meer een grap dan bijvoorbeeld Arcade. In de compilaties is dat over 10/15 jaar toch een wtf momentje.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een soort EK voetbal-gevoel kunt hebben bij Eurovisie. Maar op het EK word ik ook liever 10e met goed voetbal dan 3e door de bus te parkeren. En op Eurovisie word ik liever 10e met Joost dan 3e met Maan
Ik vind Arcade gewoon een goed nummer. Waren we daar 10e mee geworden was het alsnog niks om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Mwah. Met Arcade waren we ook blij en dat is best een 'radio 2 lied'. Sterker nog, ik hoop dat Joost wint en denk dat Europa het in zich heeft, maar op zichzelf staand is het lied meer een grap dan bijvoorbeeld Arcade. In de compilaties is dat over 10/15 jaar toch een wtf momentje.
Ik heb dit ook, maar ik durf er ook niet aan te denken, laat staan te postenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:12 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat we dit jaar kunnen winnen (al acht ik de kans klein) maar ik wil het niet geloven. Vijf jaar geleden geloofde ik dat we konden winnen (en de kans was groot) maar durfde ik er niet aan te denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hier ben ik nog niet helemaal uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:48 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een soort EK voetbal-gevoel kunt hebben bij Eurovisie. Maar op het EK word ik ook liever 10e met goed voetbal dan 3e door de bus te parkeren. En op Eurovisie word ik liever 10e met Joost dan 3e met Maan
Ja hè?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |