Gewoon lekker meehyperen hier hoor!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:16 schreef Blueberry. het volgende:
Ohhhhhh, WAT. EEN. JAAR.
Ik post weinig, maar lees en kijk alles!
Mijn favoriete jaar dit ooit. Echt.
Ben zo benieuwd naar de staging en de troef en z'n pak en de dansjes en of er anderen op het podium zijn en wat die gaan doen en of we toffe visuals hebben en blauw gele rook en of de hele zaal gaat hakken en of we een traantje wegpinken bij de outro.
------
Mijn lichaam zit zo vol enthousiasme,kan het bijna niet meer aan hahaha.
Dus post lekker door, en weet dat er mensen zijn zoals ik die lekker meelurken.
Meteen naar nummer 18 in de odds alles is voorbij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Aran maakt ie grote kans om te winnen... dus flikker alle toeters en bellen maar in de kliko
Heeft ie dat ook nog onderbouwd, denkt ie dat de jury hier ook vol voor gaat? (Denk dat dat best kan, maar had nou niet het gevoel de laatste weken dat hij dat ook dacht).quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Volgens Aran maakt ie grote kans om te winnen... dus flikker alle toeters en bellen maar in de kliko
Nee weinig onderbouwing, het blijft immers Aran... die steekt 's morgens zijn piemel uit het raam om te voelen hoe de wind staat en volgt de flowquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie dat ook nog onderbouwd, denkt ie dat de jury hier ook vol voor gaat?
Ik zou het enorm graag willen hoor, méér dan enorm graag, onmetelijk graag. Maar wel een beetje vreemd dat Aran zich niet al te lang geleden nog afvroeg of Europapa überhaupt wel op zou vallen 'tussen al dat hardrockgeweld' en nu maakt ie ineens grote kans om te winnen?Beetje dezelfde ommekeer als hij had bij Käärijä.
[ x ]
Dat bericht is wel van voor het nummer uitgebracht is toch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ie dat ook nog onderbouwd, denkt ie dat de jury hier ook vol voor gaat? (Denk dat dat best kan, maar had nou niet het gevoel de laatste weken dat hij dat ook dacht).
Ik zou het enorm graag willen hoor, méér dan enorm graag, onmetelijk graag. Maar wel een beetje vreemd dat Aran zich niet al te lang geleden nog afvroeg of Europapa überhaupt wel op zou vallen 'tussen al dat hardrockgeweld' en nu maakt ie ineens grote kans om te winnen?Beetje dezelfde ommekeer als hij had bij Käärijä.
[ x ]
Samya is blij met Joost en vindt vooral Israel lastig, ook omdat er zo patriotisch met die vlag wordt gedweept in de video.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:25 schreef Greys het volgende:
![]()
En wat vond Samya?
Sorry voor deze ondervraging.
Heb op X gezocht maar zag toen bar weinig hierover.
Oh ja.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat bericht is wel van voor het nummer uitgebracht is toch?
Hij noemde het net ook weer hardrock....nu heeft het wel wat invloeden en er zijn vlammen te zien, maar om het dan meteen hardrock te noemenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja.
Verkeerde gekozen.
Deze was als voorbeeld van dat hij Kroatiė hardrock noemde.
Maar kreeg nou niet het idee van hem de laatste weken dat hij erin geloofde. Weinig hyper.
Ah thanks!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Samya is blij met Joost en vindt vooral Israel lastig, ook omdat er zo patriotisch met die vlag wordt gedweept in de video.
Hoooiquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:16 schreef Blueberry. het volgende:
Ohhhhhh, WAT. EEN. JAAR.
Ik post weinig, maar lees en kijk alles!
Mijn favoriete jaar dit ooit. Echt.
Ben zo benieuwd naar de staging en de troef en z'n pak en de dansjes en of er anderen op het podium zijn en wat die gaan doen en of we toffe visuals hebben en blauw gele rook en of de hele zaal gaat hakken en of we een traantje wegpinken bij de outro.
------
Mijn lichaam zit zo vol enthousiasme,kan het bijna niet meer aan hahaha.
Dus post lekker door, en weet dat er mensen zijn zoals ik die lekker meelurken.
Zo te zien was 2022 het eerste jaar dat het niet meer kon in NL:quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:33 schreef GeorgeM het volgende:
Was het in 2019 nog wel toegestaan om te wedden in Nederland op oa het esf?
Ik zie ons hier nóg mopperen dat het niks deed bij de bookies haha. Little did we know!quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:37 schreef BillDauterive het volgende:
Vier weken geleden hebben kenden we dit nummer pas 6 uur en waren de bookies nog niet zo onder de indruk. We bleven rond plek 21 staan. Wat is er de afgelopen maand toch veel veranderd. Heerlijk! En wat ben ik benieuwd wat er de komende tijd nog gaat veranderen
Van mij hoeft het ook zeker niet, nee. Het moet idd om Joost draaien. Maar ergens zie ik het nu gewoon wel voor me dat ie een soort van onherkenbaar op de achtergrond staat te hakkenquote:Op donderdag 28 maart 2024 23:15 schreef Greys het volgende:
Ik zou het persoonlijk totaal onnodig vinden. Hij kan dit op eigen kracht. Denk ook echt niet dat Joost dat zelf nodig zou vinden om z'n shine te gaan delen, dit is zķjn ding. Hoe enorm leuk ik Käärijä ook vind, ik zou het zonde vinden en het lijkt me totaal onwaarschijnlijk.
Ja dat heb ik ook wel een beetje. Al riepen we tien keer dat de uitslag niet zo veel meer uitmaakt na zo'n leuk voortraject... toch wel een beetje.quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:46 schreef Ama het volgende:
Ik begin langzaam wel wat zenuwachtig te worden. 🥲 Sinds 2019 niet meer zo spannend geweest.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 23:12 schreef grazz het volgende:
Wat als...DE TROEF....Aparte gast, die Gert Jan. Hij zeikt altijd eerst de Nederlandse kandidaat af in een uitgebreide analyse, en als het dan toch blijkt aan te slaan komt hij ineens met dit soort rare voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hij op de één of andere manier verwerkt wordt in de act. Een hakkende Käärija? Samen met Joost? Zie je het al voor je hoe die 2 los gaan?
![]()
Ik kwam dit gespeculeer gisteren namelijk ook al op een ander forum tegen en vandaag las ik het opnieuw op Twitter/X, gepost door iemand die eerder in dit subforum heeft gepost.
[ x ]
Slaan we nu door? Zou het kunnen overkomen als té goedkoop scoren of kan het juist werken?Dat moet je natuurlijk niet doen, heeft Joost ook helemaal niet nodig. Een cameo zou nog kunnen, samen met bv. Daši Freyr en Il Volo die op z'n nummer staan te hakken, maar Käärijä op het podium... nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |