Ik vind Joost net zo'n leuk type als persoon als bv Käärijä en ik zat bij al die preparties vorig jaar helemaal klaar voor die heerlijke gebrekkig Engelse giechel-interviews met onze favoriete Fin.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het ook gewoon teleurstellend, elk jaar weer.maaaarja
Ja, maar bv. zoals jij volgens mij ook al zei valt de respons in Duitsland misschien wat tegen, voor iemand die daar een nummer 1-hit heeft gehad. Ik vind het zelf moeilijk in te schatten, gaat Europa dit omarmen? Echt geen idee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef Greys het volgende:
Ja dat had ik bv graag gezien.
Al hadden we daar bv dan weer die zingende Aussies voor die op hun preview party Europapa zongen hahaha.
Zwitsers komen idd weer opstomenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:39 schreef Em31 het volgende:
We horen Zwitserland vanavond voor het eerst echt live en in de kleine filmpjes die we al zien klinkt het goed, dus die zou ook weer over Nederland heen kunnen gaan.
Het is inderdaad beláchelijk moeilijk in te schatten dit keer! En dat maakt het ook wel weer extra tof en spannend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar bv. zoals jij volgens mij ook al zei valt de respons in Duitsland misschien wat tegen, voor iemand die daar een nummer 1-hit heeft gehad. Ik vind het zelf moeilijk in te schatten, gaat Europa dit omarmen? Echt geen idee.
Ja preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Joost net zo'n leuk type als persoon als bv Käärijä en ik zat bij al die preparties vorig jaar helemaal klaar voor die heerlijke gebrekkig Engelse giechel-interviews met onze favoriete Fin.Dat had ik nu inderdaad ook weleens leuk gevonden met een eigen kandidaat. En ik weet zo goed als zeker dat Joost nu niet thuis zit van 'ik wilde wel maar ik mag niet van Avrotros' want hij doet het hele proces zoals hij het wil dus hij zal er heus heel goede redenen voor hebben om het niet te doen. En ach, 13 april EIC is natuurlijk ook al biiiijna! (Maar toch had het zeker leuk geweest idd.
Daar mogen we ook gewoon eerlijk over zijn.)
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef Em31 het volgende:
Behalve als ze ineens verzinnen dat een keer samen live zingen misschien een goed idee is en daar Madrid de juiste keuze voor is.
Ik denk wel dat de Avrotros hier een klein beetje achter kan zitten, eerlijk gezegd. Joost heeft namelijk in verschillende interviews aangegeven dat hij op een punt in zijn carrière is aangekomen waarop hij soms de controle een beetje wil/moet loslaten en daarom ook adviezen van anderen ten harte neemt. Ik kan me dan best voorstellen dat Joost alle songfestival dingen overlegt met het team van Avrotros en dat zij hem in ieder geval Madrid hebben afgeraden na vorig jaar..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Joost net zo'n leuk type als persoon als bv Käärijä en ik zat bij al die preparties vorig jaar helemaal klaar voor die heerlijke gebrekkig Engelse giechel-interviews met onze favoriete Fin.Dat had ik nu inderdaad ook weleens leuk gevonden met een eigen kandidaat. En ik weet zo goed als zeker dat Joost nu niet thuis zit van 'ik wilde wel maar ik mag niet van Avrotros' want hij doet het hele proces zoals hij het wil dus hij zal er heus heel goede redenen voor hebben om het niet te doen. En ach, 13 april EIC is natuurlijk ook al biiiijna! (Maar toch had het zeker leuk geweest idd.
Daar mogen we ook gewoon eerlijk over zijn.)
Ik denk echt dat als hij hierbij had willen zijn hij er nu wel gestaan had. Dat hij daar eigenwijs genoeg voor is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Avrotros hier een klein beetje achter kan zitten, eerlijk gezegd. Joost heeft namelijk in verschillende interviews aangegeven dat hij op een punt in zijn carrière is aangekomen waarop hij soms de controle een beetje wil/moet loslaten en daarom ook adviezen van anderen ten harte neemt. Ik kan me dan best voorstellen dat Joost alle songfestival dingen overlegt met het team van Avrotros en dat zij hem in ieder geval Madrid hebben afgeraden na vorig jaar..
Oh ik vind dat we op dát vlak eigenlijk niet mogen klagen toch? Met z'n leuke filmpjes van die persco's en z'n Duolingo uil en bijna elke dag wel een instastory ofzo. Dat is al tien keer meer dan andere NLse inzendingen deden. Voor m'n gevoel dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
ik verwachtte dag en nacht leuke filmpjes en berichten.
Maar welke optredens heb je gezien dan? De kracht van z'n hele performance zit hem juist in dat hij zo open is over z'n mentale problemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ja die voorpret had ik dus wel verwacht toen zijn naam bekend werd gemaakt. En dus werd ik blij en hyper en dat vind ik dus oprecht tegenvallen, ik verwachtte dag en nacht leuke filmpjes en berichten. Net als z’n optredens zoveel plezier.
Maar ik wist niks van z’n mentale problemen. Dus dan is het begrijpelijk.
Madrid streamt dit jaar al niet meer live, dat deden ze vorige jaren wel. Ze uploaden nu later. Misschien ook wel een gevolg van een aantal incidenten. Techniek kan best matig zijn als je 30 songfestival acts en 10 interval acts allemaal hun eigen microfoon etc. heeft. Maar moet wel zeggen dat het wel vaak de acts waren die al een beetje moeite hadden met het halen van de noten het daar in de soep liep. De meer ervaren artiesten maakte er wel iets van, zelfs met een storend oortje. Al hebben we in Nederland wel een obsessie hoor met dit soort dingen. Mocht Joost op een event als dit vals zingen dan zou je dat ook meteen bij de talkshows zien en valt het halve land over je heen· Volgens mij is dat niet in elk land zo. Ja Mia en Dion konden hun nummer niet zo goed zingen, maar de behandeling van hun vorig jaar door de media was wel belachelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:54 schreef d_elise het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de Avrotros hier een klein beetje achter kan zitten, eerlijk gezegd. Joost heeft namelijk in verschillende interviews aangegeven dat hij op een punt in zijn carrière is aangekomen waarop hij soms de controle een beetje wil/moet loslaten en daarom ook adviezen van anderen ten harte neemt. Ik kan me dan best voorstellen dat Joost alle songfestival dingen overlegt met het team van Avrotros en dat zij hem in ieder geval Madrid hebben afgeraden na vorig jaar..
Dank, ik had het ook al in het vragen voor de persmiddag topic geplaatst.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk echt dat als hij hierbij had willen zijn hij er nu wel gestaan had. Dat hij daar eigenwijs genoeg voor is.
Maar ik schrijf het op bij de vragen voor de persmiddag van EIC! Alssss we door de rij komen die er vast bij hem zal staan kunnen we het hem zelf vragen.
Dat zal helaas bij toekomstige deelnemers wellicht ook nog wel doorspelen, die 'angst' voor die behandeling. En dat is nog hartstikke logisch ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Momo het volgende:
.. maar de behandeling van hun vorig jaar door de media was wel belachelijk.
Geen hele optredens. Is mijn ding ook niet. Maar energiek staat hij daar wel. Zodoende verwachtte ik dus blind dat hij elk feestje zou doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar welke optredens heb je gezien dan? De kracht van z'n hele performance zit hem juist in dat hij zo open is over z'n mentale problemen.
Ik kijk nooit op z’n Insta maar wat ik dan een enkele keer voorbij zie komen zijn schreeuwende teksten, tja dat kan me niet echt boeien en gaat imo nergens over. Misschien mis ik precies de leukere dingen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind dat we op dát vlak eigenlijk niet mogen klagen toch? Met z'n leuke filmpjes van die persco's en z'n Duolingo uil en bijna elke dag wel een instastory ofzo. Dat is al tien keer meer dan andere NLse inzendingen deden. Voor m'n gevoel dan.
Dat z'n optreden in Malmö teringgaaf gaat worden twijfel ik echt geen seconde aan!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen hele optredens. Is mijn ding ook niet. Maar energiek staat hij daar wel. Zodoende verwachtte ik dus blind dat hij elk feestje zou doen.
Dat was wel mijn euforie bij de bekendmaking van zijn naam.
Nu zet ik in op dat de tweede halve finale gewoon een geweldig In Your Face optreden wordt. Ik hoop het zo.
Omdat @Greys het vaak zegt trust ik de process ook volledig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:15 schreef d_elise het volgende:
Maar goed, dit is alsnog allemaal pure speculatie 🫣. Volgens mij weet hij heel goed wat hij doet en moeten we gewoon allemaal the process trusten
Die teksten zijn vaak gewoon bedankjes dat ie bv nog op 1 stond in NL en België enzo. Best netjes om daarvoor te bedanken toch. En verder vált er natuurlijk nu ook niet heel veel te melden op zich. Dus dat hij dan dan een beetje doorbreekt met die leuke Duo actie is tof.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit op z’n Insta maar wat ik dan een enkele keer voorbij zie komen zijn schreeuwende teksten, tja dat kan me niet echt boeien en gaat imo nergens over. Misschien mis ik precies de leukere dingen!
Die uil vond ik geweldig leuk.
We moeten hier een gifje van vind ik. Ik ga er even eentje maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat @:Greys het vaak zegt trust ik de process ook volledig.
Lijkt me een slopend schema, inderdaad. En dan heb ik liever dat Joost het nu rustig aandoet, alles tot in de puntjes voorbereid en dan in Malmö het dak eraf knalt dan dat hij nu overal te zien is (wat leuk is), maar wanneer het echt moet, hij eigenlijk al doodop is van het voortraject.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Superleuk van degenen die het wél allemaal doen maar ik word zelf al moe als ik het alleen al lees.![]()
Dat sowieso. Als ik moet kiezen dan ook liever dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:29 schreef d_elise het volgende:
[..]
Lijkt me een slopend schema, inderdaad. En dan heb ik liever dat Joost het nu rustig aandoet, alles tot in de puntjes voorbereid en dan in Malmö het dak eraf knalt dan dat hij nu overal te zien is (wat leuk is), maar wanneer het echt moet, hij eigenlijk al doodop is van het voortraject.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Greys op 30-03-2024 18:38:56 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |