abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213050815
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
:o :')
Alsof iedereen zich helemaal inleest in elke artiest.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213050848
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Vandaar de :') ;)
  roze maandag 1 april 2024 @ 18:03:38 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050855
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:53 schreef PinkLow het volgende:

[..]
Ik vond het op een pyjama jurk lijken! En hij is hem of hun toch? Of hoe werkt dat aanspreken ook alweer als je genderneutraal bent.
Ik heb mij nog niet zo verdiept in Zwitserland dat ik meer weet over deze persoon. Zag het toevallig voorbij komen op social media.
Your beauty never ever scared me.
pi_213050858
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2024 18:00 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
:o :')
Oh gos. Lekker makkelijk ook, alleen smileys. Hij ziet er voor mij uit als een jongen, dus noem ik het zo. Jongen, gozer, gast, nog geen man. Had er niet bij stilgestaan dat de persoon non-binair is en dat interesseert me ook niet.
  maandag 1 april 2024 @ 18:03:51 #280
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213050861
Kan in ieder geval niet wachten tot EIC.

Mooi moment om Kroatië, Zwitserland en Nederland te kunnen vergelijken.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213050863
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:57 schreef silverevlis het volgende:
Nou, ik heb Zwitserland ook maar eens beluisterd. Wat heeft die gozer een irritante stem zeg. Vooral die hoge noten vind ik vreselijk. Ik was blij toen het liedje afgelopen was.
Hij draagt een soort corset-jurkje met een volumineuze tutu in de clip. Zoals ik het zie.

Nee, ik heb liever Joost.
Nemo is non-binair, die/hen/hun. Ik vind hen juist zo leuk met een prachtige stem. Smaken verschillen uiteraard.

Edit: spuit 11
Ben hier voor het songfestivalforum.
  maandag 1 april 2024 @ 18:05:01 #282
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213050883
quote:
89s.gif Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef Ama het volgende:

[..]
Ik heb mij nog niet zo verdiept in Zwitserland dat ik meer weet over deze persoon. Zag het toevallig voorbij komen op social media.
Ik wist het ook aanvankelijk niet hoor!
Maar als je met deze informatie naar het lied luistert dan krijgt het toch ineens een hele andere dimensie voor mij.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213050898
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Oh gos. Lekker makkelijk ook, alleen smileys. Hij ziet er voor mij uit als een jongen, dus noem ik het zo. Jongen, gozer, nog geen man. Had er niet bij stilgestaan dat de persoon non-binair is en dat interesseert me ook niet.
Of
Nee, dat vind ik ook onzin. Ik denk alleen dat het "Nemo" heel veel stemmen en punten op gaat leveren. Net als 10 jaar geleden Conchita Wurst daar ook wel wat punten mee heeft binnen geharkt.
  maandag 1 april 2024 @ 18:09:02 #284
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213050949
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Toevallig zie ik wel vaak woedende reacties van sommige Joost fans dat mensen hun mening geven(enkel een party song) zonder dat ze zich inlezen of bewust zijn van wat er met de ouders van Joost is gebeurd. :+
pi_213050978
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]
Nee, dat vind ik ook onzin. Ik denk alleen dat het "Nemo" heel veel stemmen en punten op gaat leveren. Net als 10 jaar geleden Conchita Wurst daar ook wel wat punten mee heeft binnen geharkt.
Ik denk dat Conchita ook gewoon echt veel stemmen heeft gekregen omdat Poetin voor Eurovision wat te zeiken had. Zag veel LHBTI'ers op sociale media die gewoon een middelvinger aan die pauperrus wilden geven.
pi_213051094
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 18:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Toevallig zie ik wel vaak woedende reacties van sommige Joost fans dat mensen hun mening geven(enkel een party song) zonder dat ze zich inlezen of bewust zijn van wat er met de ouders van Joost is gebeurd. :+
Er zijn ondertussen 100 'reaction' videos op youtube, en het valt ook wel op dat er onder elke video een comment staat die joost klein z'n bedoeling uitlegt. Er is een soort leger van kleuters actief die het allemaal heel graag context geven aan mensen die per ongeluk niet weten wie de neuk joost klein is, of zijn trauma niet zo boeit.
-nee-
pi_213051103
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.

Nu zou mij dat normaal weinig kunnen interesseren als ik naar een concert zou gaan van hem alleen op het songfestival wordt je op veel dingen afgerekend. :')
Misschien was hij zenuwachtig omdat hij het voor het eerst live bracht?
Die eerste keer heeft hij nu gehad, dus misschien scheelt dat.

P.S. Als ik de topicsluiter ben moet iemand anders even de nieuwe openen. Geen idee hoe dat moet.
pi_213051204
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Grappig hoe jij steeds zo extreem fanatiek reageert op wensen of kritiek mbt Joost. Fan van het eerste uur? :)
Ja, dat was jij inderdaad, die vond dat hij Stefano Keizers moest lozen :) Ik vind dat inderdaad een beetje raar. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar die mensen horen gewoon bij hem, daar trekt hij altijd mee op en daar maakt hij z'n nummers/optredens/filmpjes mee. Ze zijn gewoon onderdeel van het wereldje van Joost. Dus vind ik het eigenlijk maar logisch dat ze ook bij Eurovisie betrokken zijn.
pi_213051265
Bij die live versie liet hij ook die laatste zin van de couplets achterwege omdat refrein er zo dicht op zit.
pi_213051453
Z'n live versie bij de tweede 013-show was ook alweer anders. Op andere momenten het publiek laten zingen of juist sommige zinnen wel zelf of anders zingen waar hij dat in de eerste versie niet deed. Die live versies bij z'n eigen shows (en misschien EiC) zullen zo anders zijn dan z'n Eurovisie optreden voor mijn gevoel. Dus het is lastig in te schatten wat we met die live versies tot nu toe aan moeten, behalve dat het nogmaals bevestigt dat Joost echt een performer is.
  roze maandag 1 april 2024 @ 18:45:44 #291
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213051462
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, dat was jij inderdaad, die vond dat hij Stefano Keizers moest lozen :) Ik vind dat inderdaad een beetje raar. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar die mensen horen gewoon bij hem, daar trekt hij altijd mee op en daar maakt hij z'n nummers/optredens/filmpjes mee. Ze zijn gewoon onderdeel van het wereldje van Joost. Dus vind ik het eigenlijk maar logisch dat ze ook bij Eurovisie betrokken zijn.
We zijn toch gewoon vrij om onze mening ook te delen?
Your beauty never ever scared me.
  maandag 1 april 2024 @ 18:57:15 #292
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_213051657
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.

Nu zou mij dat normaal weinig kunnen interesseren als ik naar een concert zou gaan van hem alleen op het songfestival wordt je op veel dingen afgerekend. :')
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn live video me meer doet dan de clip, ook al miste het outro. Maar misschien ligt dat ook aan hoe het gefilmd is. Als dat outro straks bij zijn staging erachter zit, dan draag mij maar weg O+
Maar goed, ik heb geen idee hoe de staging eruit gaat zien. Als dat over de top gaat zijn, dan verkloten we het weer.
Ik weet het ook niet meer _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_213051687
twitter

Ik dacht dat dit een grapje was :D maar nee serieus bedoeld. Denk dat we sowieso veel van dit soort dingen krijgen als Joost niet gaat winnen, omdat het hier nu zo’n grote hit is.
pi_213051704
Staging wise verwacht ik eerder dansers dan een lollig bedoelde act van donnie Ronnie, apson, of hoe z’n vrienden ook mogen heten, maar hij moet vooral doen waar ie zichzelf het best bij voelt.
C’est Davie :o)
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 19:14:23 #295
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_213051849
Europapa is een feestnummer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 1 april 2024 @ 19:20:16 #296
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213051941
Trouwens mensen ik ga niet modden op het wel of gebruiken van de juiste pronouns van Nemo(ik krijg bericht van iemand binnen). Veel mensen weten het niet en ik kan mensen er niet toe dwingen om hen/hun te gebruiken.
pi_213052159
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2024 19:01 schreef Dave het volgende:
Staging wise verwacht ik eerder dansers dan een lollig bedoelde act van donnie Ronnie, apson, of hoe z’n vrienden ook mogen heten, maar hij moet vooral doen waar ie zichzelf het best bij voelt.
Het kan ook best dat de visuals juist heel serieus en strak gaan zijn om de boodschap goed over te brengen. Met idd dansers/hakkers erbij.
Het zal in ieder geval vast iets bijzonders worden.

quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
Trouwens mensen ik ga niet modden op het wel of gebruiken van de juiste pronouns van Nemo(ik krijg bericht van iemand binnen). Veel mensen weten het niet en ik kan mensen er niet toe dwingen om hen/hun te gebruiken.
Kreeg je dat bericht omdat ik Nemo een jongen/gozer noemde?

Edit: ik lees terug en zie dat ik niet de eerste was die het "niet correct" zei.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2024 @ 19:35:52 #298
862 Arcee
Look closer
pi_213052199
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ja, en sowieso: de altijd ongemakkelijke Stefano Keizers. _O_
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_213052342
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
Ook wel echt onleesbaar, ik hoop niet dat dat nog meer trendy wordt dan het al is.
-nee-
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 1 april 2024 @ 19:46:59 #300
862 Arcee
Look closer
pi_213052429
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ook wel echt onleesbaar, ik hoop niet dat dat nog meer trendy wordt dan het al is.
Inderdaad, gebruik dan op z'n minst enkelvoud.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')