Alsof iedereen zich helemaal inleest in elke artiest.quote:
Vandaar dequote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof iedereen zich helemaal inleest in elke artiest.
Ik heb mij nog niet zo verdiept in Zwitserland dat ik meer weet over deze persoon. Zag het toevallig voorbij komen op social media.quote:Op maandag 1 april 2024 17:53 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik vond het op een pyjama jurk lijken! En hij is hem of hun toch? Of hoe werkt dat aanspreken ook alweer als je genderneutraal bent.
Oh gos. Lekker makkelijk ook, alleen smileys. Hij ziet er voor mij uit als een jongen, dus noem ik het zo. Jongen, gozer, gast, nog geen man. Had er niet bij stilgestaan dat de persoon non-binair is en dat interesseert me ook niet.quote:
Nemo is non-binair, die/hen/hun. Ik vind hen juist zo leuk met een prachtige stem. Smaken verschillen uiteraard.quote:Op maandag 1 april 2024 17:57 schreef silverevlis het volgende:
Nou, ik heb Zwitserland ook maar eens beluisterd. Wat heeft die gozer een irritante stem zeg. Vooral die hoge noten vind ik vreselijk. Ik was blij toen het liedje afgelopen was.
Hij draagt een soort corset-jurkje met een volumineuze tutu in de clip. Zoals ik het zie.
Nee, ik heb liever Joost.
Ik wist het ook aanvankelijk niet hoor!quote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mij nog niet zo verdiept in Zwitserland dat ik meer weet over deze persoon. Zag het toevallig voorbij komen op social media.
Nee, dat vind ik ook onzin. Ik denk alleen dat het "Nemo" heel veel stemmen en punten op gaat leveren. Net als 10 jaar geleden Conchita Wurst daar ook wel wat punten mee heeft binnen geharkt.quote:Op maandag 1 april 2024 18:03 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Oh gos. Lekker makkelijk ook, alleen smileys. Hij ziet er voor mij uit als een jongen, dus noem ik het zo. Jongen, gozer, nog geen man. Had er niet bij stilgestaan dat de persoon non-binair is en dat interesseert me ook niet.
Of
Toevallig zie ik wel vaak woedende reacties van sommige Joost fans dat mensen hun mening geven(enkel een party song) zonder dat ze zich inlezen of bewust zijn van wat er met de ouders van Joost is gebeurd.quote:Op maandag 1 april 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof iedereen zich helemaal inleest in elke artiest.
Ik denk dat Conchita ook gewoon echt veel stemmen heeft gekregen omdat Poetin voor Eurovision wat te zeiken had. Zag veel LHBTI'ers op sociale media die gewoon een middelvinger aan die pauperrus wilden geven.quote:Op maandag 1 april 2024 18:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook onzin. Ik denk alleen dat het "Nemo" heel veel stemmen en punten op gaat leveren. Net als 10 jaar geleden Conchita Wurst daar ook wel wat punten mee heeft binnen geharkt.
Er zijn ondertussen 100 'reaction' videos op youtube, en het valt ook wel op dat er onder elke video een comment staat die joost klein z'n bedoeling uitlegt. Er is een soort leger van kleuters actief die het allemaal heel graag context geven aan mensen die per ongeluk niet weten wie de neuk joost klein is, of zijn trauma niet zo boeit.quote:Op maandag 1 april 2024 18:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Toevallig zie ik wel vaak woedende reacties van sommige Joost fans dat mensen hun mening geven(enkel een party song) zonder dat ze zich inlezen of bewust zijn van wat er met de ouders van Joost is gebeurd.
Misschien was hij zenuwachtig omdat hij het voor het eerst live bracht?quote:Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.
Nu zou mij dat normaal weinig kunnen interesseren als ik naar een concert zou gaan van hem alleen op het songfestival wordt je op veel dingen afgerekend.
Ja, dat was jij inderdaad, die vond dat hij Stefano Keizers moest lozenquote:Op maandag 1 april 2024 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig hoe jij steeds zo extreem fanatiek reageert op wensen of kritiek mbt Joost. Fan van het eerste uur?
We zijn toch gewoon vrij om onze mening ook te delen?quote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was jij inderdaad, die vond dat hij Stefano Keizers moest lozenIk vind dat inderdaad een beetje raar. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar die mensen horen gewoon bij hem, daar trekt hij altijd mee op en daar maakt hij z'n nummers/optredens/filmpjes mee. Ze zijn gewoon onderdeel van het wereldje van Joost. Dus vind ik het eigenlijk maar logisch dat ze ook bij Eurovisie betrokken zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat zijn live video me meer doet dan de clip, ook al miste het outro. Maar misschien ligt dat ook aan hoe het gefilmd is. Als dat outro straks bij zijn staging erachter zit, dan draag mij maar wegquote:Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.
Nu zou mij dat normaal weinig kunnen interesseren als ik naar een concert zou gaan van hem alleen op het songfestival wordt je op veel dingen afgerekend.
Het kan ook best dat de visuals juist heel serieus en strak gaan zijn om de boodschap goed over te brengen. Met idd dansers/hakkers erbij.quote:Op maandag 1 april 2024 19:01 schreef Dave het volgende:
Staging wise verwacht ik eerder dansers dan een lollig bedoelde act van donnie Ronnie, apson, of hoe z’n vrienden ook mogen heten, maar hij moet vooral doen waar ie zichzelf het best bij voelt.
Kreeg je dat bericht omdat ik Nemo een jongen/gozer noemde?quote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
Trouwens mensen ik ga niet modden op het wel of gebruiken van de juiste pronouns van Nemo(ik krijg bericht van iemand binnen). Veel mensen weten het niet en ik kan mensen er niet toe dwingen om hen/hun te gebruiken.
Ja, en sowieso: de altijd ongemakkelijke Stefano Keizers.quote:Op maandag 1 april 2024 18:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, dat was jij inderdaad, die vond dat hij Stefano Keizers moest lozenIk vind dat inderdaad een beetje raar. Je kunt ervan vinden wat je wilt, maar die mensen horen gewoon bij hem, daar trekt hij altijd mee op en daar maakt hij z'n nummers/optredens/filmpjes mee. Ze zijn gewoon onderdeel van het wereldje van Joost. Dus vind ik het eigenlijk maar logisch dat ze ook bij Eurovisie betrokken zijn.
Ook wel echt onleesbaar, ik hoop niet dat dat nog meer trendy wordt dan het al is.quote:Op maandag 1 april 2024 19:20 schreef Momo het volgende:
Trouwens mensen ik ga niet modden op het wel of gebruiken van de juiste pronouns van Nemo(ik krijg bericht van iemand binnen). Veel mensen weten het niet en ik kan mensen er niet toe dwingen om hen/hun te gebruiken.
Inderdaad, gebruik dan op z'n minst enkelvoud.quote:Op maandag 1 april 2024 19:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ook wel echt onleesbaar, ik hoop niet dat dat nog meer trendy wordt dan het al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |