abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213050162
Vooral die foto’s na de eerste repetitie zijn niet te vertrouwen, in 2022 zag toen veel er nog goed uit. :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 april 2024 @ 16:57:31 #252
163650 Greys
pi_213050186
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 15:28 schreef Lt.Bookman het volgende:

[..]
Zo gaat het min of meer wel. Ze kijken bijv. naar betting trends (Britten zetten graag een tenner op hun kandidaat) en historische resultaten (Zweden en Oekraïne winnen recent vaak), maar ze evalueren ook daadwerkelijk de inzendingen. Nu doen ze dat niet zelf, dat outsourcen ze. Maar er zit dus wel ergens een bureautje de ontwikkelingen in ESC land te volgen voor Unibet en co.
Ja maar Boulevard zei dat 'de bookmakers in de zaal zaten' in Madrid. Daar ging het me even om. :P Via via via idd, maar niet letterlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 april 2024 @ 17:01:38 #253
163650 Greys
pi_213050227
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 16:43 schreef d_elise het volgende:

[..]
Over een maand dus ongeveer, duurt lang :') We zullen dan inderdaad niet gelijk alles weten, maar misschien ontstaat er wel dat rumoer waar we op hopen en wordt de Troef duidelijk. Aan de andere kant kan ik me nog herinneren dat in 2019 de pers heel wild was van de staging van Azerbeidzjan en dat dat toen ook enorm tegenviel.
Ik hou idd ook in gedachten hoe het dit jaar bv in de Spaanse finale ging. Dat Wiwi en andere media helemaal leip waren van een staging en dat dat winnend zou zijn en dat we het zagen en dachten 'huh' en dat het amper iets voorstelde en ergens onderaan eindigde.

Soms zijn ze lyrisch over dingen waarvan je later denkt 'erhm oké'. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:06:54 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050276
Ik ben ook vooral erg benieuwd wie hij mee gaat nemen op het podium maar dat komt ook omdat hij een paar hele irritante vrienden heeft die ik niet op het podium in Zweden hoef te zien.

Ja ik snap dat meningen verschillen en dat heus niet iedereen dezelfde mensen irritant vindt maar als het aan mij ligt blijft Apson sowieso lekker thuis en Stuntje ook.
Your beauty never ever scared me.
pi_213050335
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook vooral erg benieuwd wie hij mee gaat nemen op het podium maar dat komt ook omdat hij een paar hele irritante vrienden heeft die ik niet op het podium in Zweden hoef te zien.

Ja ik snap dat meningen verschillen en dat heus niet iedereen dezelfde mensen irritant vindt maar als het aan mij ligt blijft Apson sowieso lekker thuis en Stuntje ook.
Dat vergeet ik steeds, dat hij mensen bij zich heeft op het podium. Hij zal er niet alleen gaan eurodancen en hakken.

Ik ken Apson en Stuntje verder niet. Sterker nog, ik ken helemaal niemand. Weet dus ook niet wat voor soort mensen het zijn.
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:15:28 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050360
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:12 schreef silverevlis het volgende:

[..]
Dat vergeet ik steeds, dat hij mensen bij zich heeft op het podium. Hij zal er niet alleen gaan eurodancen en hakken.

Ik ken Apson en Stuntje verder niet. Sterker nog, ik ken helemaal niemand. Weet dus ook niet wat voor soort mensen het zijn.
Ze zitten ook in de videoclip bij de molen samen met de producer maar met hem is niks mis. Hij staat achter de keyboard en de andere twee staan links en rechts van hem.
pi_213050363
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 17:06 schreef Ama het volgende:

Mag Joost zelf wel op het podium? Eerder ook al iemand die vond dat Stefano Keizers thuis moet blijven. Joost heeft vertrouwen in die mensen, ze spelen trouwens ook allemaal mee in de video en doen dat niet onverdienstelijk. Als hij een rol voor ze ziet weggelegd in Malmö, prima toch?

Volgens mij werkten de meesten ook mee aan z'n optreden op Lowlands, wat redelijk geniaal was.
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:16:59 #258
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050379
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Mag Joost zelf wel op het podium? Eerder ook al iemand die vond dat Stefano Keizers thuis moet blijven. Joost heeft vertrouwen in die mensen, ze spelen trouwens ook allemaal mee in de video en doen dat niet onverdienstelijk. Als hij een rol voor ze ziet weggelegd in Malmö, prima toch?

Volgens mij werkten de meesten ook mee aan z'n optreden op Lowlands, wat redelijk geniaal was.
Wat een rare vraag natuurlijk maar ik mag toch best aangeven dat ik persoonlijk een aantal van zijn vrienden bloedje irritant vindt.

Het is ook niet dat ik er iets tegen kan doen als hij ze wel meeneemt ofzo.
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:17:29 #259
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050384
Maar Stefano Keizers zie ik liever ook niet op het podium nee.
pi_213050394
Ik voel en zie het nog steeds niet met Zwitserland. En ik krijg steeds meer het idee dat Joost naar EIC naar de 1e plaats vliegt bij de bookies....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213050425
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2024 17:16 schreef Ama het volgende:

[..]
Wat een rare vraag natuurlijk maar ik mag toch best aangeven dat ik persoonlijk een aantal van zijn vrienden bloedje irritant vindt.

Het is ook niet dat ik er iets tegen kan doen als hij ze wel meeneemt ofzo.
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Stuntje redelijk grappig (vooral als hij die Marokkaanse rapper KA imiteert) maar het zijn vooral mensen die echt bij Joost horen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze niet op de een of andere manier een rol krijgen, is het niet op het podium dan wel backstage.

quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel en zie het nog steeds niet met Zwitserland. En ik krijg steeds meer het idee dat Joost naar EIC naar de 1e plaats vliegt bij de bookies....
Dat zou me wel verbazen, wat gaat hij daar doen dat hij niet al heeft laten zien in 013?
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:24:20 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050443
quote:
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.

Nu zou mij dat normaal weinig kunnen interesseren als ik naar een concert zou gaan van hem alleen op het songfestival wordt je op veel dingen afgerekend. :')
  maandag 1 april 2024 @ 17:24:25 #263
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213050444
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Stuntje redelijk grappig (vooral als hij die Marokkaanse rapper KA imiteert) maar het zijn vooral mensen die echt bij Joost horen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze niet op de een of andere manier een rol krijgen, is het niet op het podium dan wel backstage.
Ik verwacht ook wel de hele gang op het podium. En Acid in de greenroom op de bank. :)
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:26:39 #264
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050463
Maar Joost op één of twee bij de bookmakers zou wel echt onwijs vet zijn. Dit gaat hem voor mij dan de spannendste finale ooit worden dat ik kijk.

Duncan en vorig jaar met Kaarija waren ook erg spannend om te kijken.
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:28:05 #265
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050475
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
[..]
Dat zou me wel verbazen, wat gaat hij daar doen dat hij niet al heeft laten zien in 013?
Nogmaals het is mijn persoonlijke mening en ik begrijp heel goed dat mensen er ook anders over denken. :*
quote:
99s.gif Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Ik verwacht ook wel de hele gang op het podium. En Acid in de greenroom op de bank. :)
Acid/Nathan in de greenroom zou ik wel echt briljant vinden. Die verwacht ik dan weer niet op het podium maar hij zat ook niet in de video.
  maandag 1 april 2024 @ 17:29:01 #266
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213050486
tiktok

Apson, Stuntje en Joost doen zoveel samen, zal mij verbazen als die er niet bij zijn in Malmo (dit is van 10 dagen geleden nog).
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:30:28 #267
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050508
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:29 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]

Apson, Stuntje en Joost doen zoveel samen, zal mij verbazen als die er niet bij zijn in Malmo (dit is van 10 dagen geleden nog).
Waar denk je dat mijn "angst" vandaan komt. Apson was ook met Duolingo en Joost in Berlijn.
pi_213050648
quote:
Ik heb steeds het gevoel dat dat het juist wat gaat verkloten. _O- maar goed ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer dit jaar. :+
  roze maandag 1 april 2024 @ 17:48:09 #269
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213050660
Ik had wel een heel klein stukje voorbij zien komen van Zwitserland en toen vroeg ik mij af wat hij eigenlijk aan heeft.
  maandag 1 april 2024 @ 17:53:07 #270
341825 PinkLow
Gewoon doorgaan.
pi_213050709
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 17:48 schreef Ama het volgende:
Ik had wel een heel klein stukje voorbij zien komen van Zwitserland en toen vroeg ik mij af wat hij eigenlijk aan heeft.
Ik vond het op een pyjama jurk lijken! En hij is hem of hun toch? Of hoe werkt dat aanspreken ook alweer als je genderneutraal bent.
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je hebt gedaan, dan de dingen die je nooit hebt durven doen.
pi_213050751
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Grappig hoe jij steeds zo extreem fanatiek reageert op wensen of kritiek mbt Joost. Fan van het eerste uur? :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213050767
Nou, ik heb Zwitserland ook maar eens beluisterd. Wat heeft die gozer een irritante stem zeg. Vooral die hoge noten vind ik vreselijk. Ik was blij toen het liedje afgelopen was.
Hij draagt een soort corset-jurkje met een volumineuze tutu in de clip. Zoals ik het zie.

Nee, ik heb liever Joost.
pi_213050803
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 17:57 schreef silverevlis het volgende:
gozer
:o :')
pi_213050809
pi_213050814
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik heb steeds het gevoel dat dat het juist wat gaat verkloten. _O- maar goed ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer dit jaar. :+
Ben je bang dat hij het live niet kan waarmaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')