Ja maar Boulevard zei dat 'de bookmakers in de zaal zaten' in Madrid. Daar ging het me even om.quote:Op maandag 1 april 2024 15:28 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Zo gaat het min of meer wel. Ze kijken bijv. naar betting trends (Britten zetten graag een tenner op hun kandidaat) en historische resultaten (Zweden en Oekraïne winnen recent vaak), maar ze evalueren ook daadwerkelijk de inzendingen. Nu doen ze dat niet zelf, dat outsourcen ze. Maar er zit dus wel ergens een bureautje de ontwikkelingen in ESC land te volgen voor Unibet en co.
Ik hou idd ook in gedachten hoe het dit jaar bv in de Spaanse finale ging. Dat Wiwi en andere media helemaal leip waren van een staging en dat dat winnend zou zijn en dat we het zagen en dachten 'huh' en dat het amper iets voorstelde en ergens onderaan eindigde.quote:Op maandag 1 april 2024 16:43 schreef d_elise het volgende:
[..]
Over een maand dus ongeveer, duurt langWe zullen dan inderdaad niet gelijk alles weten, maar misschien ontstaat er wel dat rumoer waar we op hopen en wordt de Troef duidelijk. Aan de andere kant kan ik me nog herinneren dat in 2019 de pers heel wild was van de staging van Azerbeidzjan en dat dat toen ook enorm tegenviel.
Dat vergeet ik steeds, dat hij mensen bij zich heeft op het podium. Hij zal er niet alleen gaan eurodancen en hakken.quote:Op maandag 1 april 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook vooral erg benieuwd wie hij mee gaat nemen op het podium maar dat komt ook omdat hij een paar hele irritante vrienden heeft die ik niet op het podium in Zweden hoef te zien.
Ja ik snap dat meningen verschillen en dat heus niet iedereen dezelfde mensen irritant vindt maar als het aan mij ligt blijft Apson sowieso lekker thuis en Stuntje ook.
Ze zitten ook in de videoclip bij de molen samen met de producer maar met hem is niks mis. Hij staat achter de keyboard en de andere twee staan links en rechts van hem.quote:Op maandag 1 april 2024 17:12 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Dat vergeet ik steeds, dat hij mensen bij zich heeft op het podium. Hij zal er niet alleen gaan eurodancen en hakken.
Ik ken Apson en Stuntje verder niet. Sterker nog, ik ken helemaal niemand. Weet dus ook niet wat voor soort mensen het zijn.
Mag Joost zelf wel op het podium? Eerder ook al iemand die vond dat Stefano Keizers thuis moet blijven. Joost heeft vertrouwen in die mensen, ze spelen trouwens ook allemaal mee in de video en doen dat niet onverdienstelijk. Als hij een rol voor ze ziet weggelegd in Malmö, prima toch?quote:Op maandag 1 april 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
Ik ben ook vooral erg benieuwd wie hij mee gaat nemen op het podium maar dat komt ook omdat hij een paar hele irritante vrienden heeft die ik niet op het podium in Zweden hoef te zien.
Ja ik snap dat meningen verschillen en dat heus niet iedereen dezelfde mensen irritant vindt maar als het aan mij ligt blijft Apson sowieso lekker thuis en Stuntje ook.
Wat een rare vraag natuurlijk maar ik mag toch best aangeven dat ik persoonlijk een aantal van zijn vrienden bloedje irritant vindt.quote:Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Mag Joost zelf wel op het podium? Eerder ook al iemand die vond dat Stefano Keizers thuis moet blijven. Joost heeft vertrouwen in die mensen, ze spelen trouwens ook allemaal mee in de video en doen dat niet onverdienstelijk. Als hij een rol voor ze ziet weggelegd in Malmö, prima toch?
Volgens mij werkten de meesten ook mee aan z'n optreden op Lowlands, wat redelijk geniaal was.
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Stuntje redelijk grappig (vooral als hij die Marokkaanse rapper KA imiteert) maar het zijn vooral mensen die echt bij Joost horen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze niet op de een of andere manier een rol krijgen, is het niet op het podium dan wel backstage.quote:Op maandag 1 april 2024 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een rare vraag natuurlijk maar ik mag toch best aangeven dat ik persoonlijk een aantal van zijn vrienden bloedje irritant vindt.
Het is ook niet dat ik er iets tegen kan doen als hij ze wel meeneemt ofzo.
Dat zou me wel verbazen, wat gaat hij daar doen dat hij niet al heeft laten zien in 013?quote:Op maandag 1 april 2024 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel en zie het nog steeds niet met Zwitserland. En ik krijg steeds meer het idee dat Joost naar EIC naar de 1e plaats vliegt bij de bookies....
Begrijp me niet verkeerd ik vind Joost Klein een geweldige artiest maar ik moet nog wel eventjes zien hoe hij dit live gaat zingen want eerlijk op de live video klonk het ook alweer iets minder zuiver.quote:Op maandag 1 april 2024 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik voel en zie het nog steeds niet met Zwitserland. En ik krijg steeds meer het idee dat Joost naar EIC naar de 1e plaats vliegt bij de bookies....
Ik verwacht ook wel de hele gang op het podium. En Acid in de greenroom op de bank.quote:Op maandag 1 april 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Stuntje redelijk grappig (vooral als hij die Marokkaanse rapper KA imiteert) maar het zijn vooral mensen die echt bij Joost horen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze niet op de een of andere manier een rol krijgen, is het niet op het podium dan wel backstage.
Nogmaals het is mijn persoonlijke mening en ik begrijp heel goed dat mensen er ook anders over denken.quote:Op maandag 1 april 2024 17:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, ik vind zelf Stuntje redelijk grappig (vooral als hij die Marokkaanse rapper KA imiteert) maar het zijn vooral mensen die echt bij Joost horen. Ik zou het eerder vreemd vinden als ze niet op de een of andere manier een rol krijgen, is het niet op het podium dan wel backstage.
[..]
Dat zou me wel verbazen, wat gaat hij daar doen dat hij niet al heeft laten zien in 013?
Acid/Nathan in de greenroom zou ik wel echt briljant vinden. Die verwacht ik dan weer niet op het podium maar hij zat ook niet in de video.quote:Op maandag 1 april 2024 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook wel de hele gang op het podium. En Acid in de greenroom op de bank.
Waar denk je dat mijn "angst" vandaan komt. Apson was ook met Duolingo en Joost in Berlijn.quote:Op maandag 1 april 2024 17:29 schreef Momo het volgende:
[ tiktok ]
Apson, Stuntje en Joost doen zoveel samen, zal mij verbazen als die er niet bij zijn in Malmo (dit is van 10 dagen geleden nog).
Ik heb steeds het gevoel dat dat het juist wat gaat verkloten.quote:Op maandag 1 april 2024 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het op een pyjama jurk lijken! En hij is hem of hun toch? Of hoe werkt dat aanspreken ook alweer als je genderneutraal bent.quote:Op maandag 1 april 2024 17:48 schreef Ama het volgende:
Ik had wel een heel klein stukje voorbij zien komen van Zwitserland en toen vroeg ik mij af wat hij eigenlijk aan heeft.
Grappig hoe jij steeds zo extreem fanatiek reageert op wensen of kritiek mbt Joost. Fan van het eerste uur?quote:Op maandag 1 april 2024 17:15 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Mag Joost zelf wel op het podium? Eerder ook al iemand die vond dat Stefano Keizers thuis moet blijven. Joost heeft vertrouwen in die mensen, ze spelen trouwens ook allemaal mee in de video en doen dat niet onverdienstelijk. Als hij een rol voor ze ziet weggelegd in Malmö, prima toch?
Volgens mij werkten de meesten ook mee aan z'n optreden op Lowlands, wat redelijk geniaal was.
Ben je bang dat hij het live niet kan waarmaken?quote:Op maandag 1 april 2024 17:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb steeds het gevoel dat dat het juist wat gaat verkloten.maar goed ik weet het eerlijk gezegd ook niet meer dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |