sterktequote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier aan de thee
Dadelijk brood denk ik. Gisteren had ik migraine en ging alles er sneller uit dan in. Weet nog niet zeker of ik eten al aan kan en durf
Oh balen, sterkte!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier aan de thee
Dadelijk brood denk ik. Gisteren had ik migraine en ging alles er sneller uit dan in. Weet nog niet zeker of ik eten al aan kan en durf
Jaloers!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Karzai het volgende:
Nog meer lekkers gehaald empenada's met kip, kaas en rund, Japanse nootjes, haring kaviaar, pistache nootjes
[ afbeelding ]
Beterschap, vervelend is dat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier aan de thee
Oei zo'n zak gebrande pistaches van de markt moet ik écht niet voor me hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:24 schreef Karzai het volgende:
Nog meer lekkers gehaald empenada's met kip, kaas en rund, Japanse nootjes, haring kaviaar, pistache nootjes
[ afbeelding ]
Ongelooflijk, had ik niet verwacht gezien er immens veel wordt ingekocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 10:37 schreef PzKpfw het volgende:
Helaas zijn de (grote) zakken paaseitjes overal al uitverkocht
Lekker he, zondag kun je er weer zittenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh balen, sterkte!
Hier boterham met ham jn de tuin, fris maar eindelijk weer een zonnetje
Moet ineens aan een uitsmijter van een rock cafe denken, een indo die mensen inschuchterde door roepen, ik maak Sateh van je, we noemden hem dus Babiquote:
Ik ben er nog steeds ziek van. Wel zo echt wat eten. Anders blijf ik erin hangenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 15:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beterschap, vervelend is dat.
Is de migraine nu wel opgelost?
[..]
Oei zo'n zak gebrande pistaches van de markt moet ik écht niet voor me hebben
[..]
Ongelooflijk, had ik niet verwacht gezien er immens veel wordt ingekocht.
Ik vind de dragee eitjes zo lekker maar niet gekocht dit jaar want 3,49 voor een klein zakje
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh balen, sterkte!
Hier boterham met ham jn de tuin, fris maar eindelijk weer een zonnetje
Dank julliequote:
Bij mij was de slager wel open. Zo'n enorm verschil met shoarma uit de supermarkt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:19 schreef foodlover het volgende:
Balen supermarkt toch dicht terwijl ik van de week nog op hun site had gecheckt... Morgen dus naar de Lidl.
Voor straks wat kalkoenfilet uit de vriezer, met wat shoarma of gyros kruiden en pitabroodjes eten dan maar
Oh wauw, is dat die oscypek (?) waar je laatst ook over schreef?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:37 schreef Molo het volgende:
Gerookte geitenkaas uit Polen
Middagsnackje
[ afbeelding ]
Ook namens mij beterschap! Echt klote, migraine...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds ziek van. Wel zo echt wat eten. Anders blijf ik erin hangen
Dank je wel
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oh wauw, is dat die oscypek (?) waar je laatst ook over schreef?
Doe je gewoon de kaas in de oven?
Het ziet er ontzettend lekker uit (ik lust alleen geen geitenkaas)quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:37 schreef Molo het volgende:
Gerookte geitenkaas uit Polen
Middagsnackje
[ afbeelding ]
Ziet er prachtig uit! Smaakt het een beetje halloumi--achtig? En eet je daar nog brood of toast bij?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze nu in een koekenpan opgewarmd maar even in de oven of airfryer op niet al te hoge temperatuur is makkelijker en gelijkmatiger denk ik
Hier te koop in de grotere Poolse supermarkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |